  • 1. Data: 2007-02-05 17:14:37
    Temat: Wygodne raty w mille
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    od 1.02 mille wprowadzil usluge "Wygodne raty" czyli kazda transakcje
    >300zl wykonana za pomoca ichniejszej kk mozna rozlozyc na raty (3,6,12
    lub 24), prowizja to 1%

    oprocentowanie 13,90 do 16,90 %

    mamy kolejny bank, ktory wprowadzil tego rodzaju usluge po: BZ WBK,
    Citi, Multi (jakiś pominąłem?)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    zeby nie bylo, ze tylko zle o mille pisze...

  • 2. Data: 2007-02-05 17:39:44
    Temat: Re: Wygodne raty w mille
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > mamy kolejny bank, ktory wprowadzil tego rodzaju usluge po: BZ WBK,
    > Citi, Multi (jakiś pominąłem?)

    A tak z ciekawości pamiętasz jak to wypada w tych innych bankach w
    sensie duże są różnicę no i który jest najtańszy ;) Nie mam teraz czasu
    poszperać więc jeżeli to problem to nie szukaj kiedyś w wolnej chwili
    sobie poszperam.

    > p.s.
    > zeby nie bylo, ze tylko zle o mille pisze...

    Uważam, że Twoje posty są jednymi z bardziej obiektywniejszych także nie
    masz się co przejmować.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-05 17:56:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A tak z ciekawoĹ?ci pamiÄ?tasz jak to wypada w tych innych bankach w
    > sensie duĹźe sÄ? róşnicÄ? no i ktĂłry jest najtaĹ?szy ;) Nie mam teraz
    > czasu poszperaÄ? wiÄ?c jeĹźeli to problem to nie szukaj kiedyĹ? w wolnej
    > chwili sobie poszperam.

    kojarze, ze w Citi prowizja wynosi az 3% (standardowo), mam gdzies
    zestawienie wiec sprawdze i jutro wrzuce szczegolowe info...

    > UwaĹźam, Ĺźe Twoje posty sÄ? jednymi z bardziej obiektywniejszych takĹźe
    > nie masz siÄ? co przejmowaÄ?.

    ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-05 18:28:30
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > mamy kolejny bank, ktory wprowadzil tego rodzaju usluge po: BZ WBK, Citi,
    > Multi (jakiś pominąłem?)

    Getin (i który jeszcze?)

  • 5. Data: 2007-02-05 18:57:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > mamy kolejny bank, ktory wprowadzil tego rodzaju usluge po: BZ WBK, Citi,
    > Multi (jakiś pominąłem?)

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,38961
    71.html

    MK

  • 6. Data: 2007-02-05 20:26:34
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,38961
    71.html

    > MK

    autor sie nie przylozyl: pierwsza czesc tekstu w zasadzie o niczym, a
    pozniej brak konkretow i brak jednego banku w zestawieniu...
    do opracowania przydalaby sie tabela z danymi: ile, na jakich warunkach
    i gdzie mozna rozlozyc na raty na kk

    a tak klient wie, ze cos gdzies jest, ale nie wie czy moze skorzystac i
    ile bedzie go to kosztowac

    dobre w tekscie jest to, ze wypowiada sie dwoch specow: jeden na tak, a
    drugi na nie

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-05 21:52:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > a tak klient wie, ze cos gdzies jest, ale nie wie czy moze skorzystac i
    > ile bedzie go to kosztowac
    >
    > dobre w tekscie jest to, ze wypowiada sie dwoch specow: jeden na tak, a
    > drugi na nie

    Sposób podejścia, że ten co czyta to i tak się nie zna więc nie ma się
    co wysilać - typowa zapchaj dziura.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-02-06 08:29:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > SposĂłb podejĹ?cia, Ĺźe ten co czyta to i tak siÄ? nie zna wiÄ?c nie ma
    > siÄ? co wysilaÄ? - typowa zapchaj dziura.

    ale taka jest niestety wiekszosc finansowych publikacji w prasie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2007-02-06 10:31:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    nie bede pisal wszystkiego, ale generalnie to najlepsze warunki w
    zakresie kredytow ratalnych w karcie kredytowej oferuje obecnie BZ WBK,
    kredyt od 6 do 18 m-cy, oprocentowanie 9,90% (promocja do 31.03),
    prowizja 0% oraz Polbanku - 0% i prowizja 5%

    najslabiej wyglada oferta Mille (wysokie oprocentowanie do 16,9%) i Citi
    (prowizja aż do 5%)

    Multi 11% i prowizja 1%
    Getin brak oprocentowania, ale prowizja 1% za kazdy miesiac, czyli
    jezeli kredyt ratalny na 18 m-cy to prowizja 18%, 12 m-cy to prowizja
    12% - dosc innowacyjne rozwiazanie

    na raty mozna rozlozyc min. od 300 do 800zl, max 75-100% limitu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-06 15:55:41
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > kojarze, ze w Citi prowizja wynosi az 3% (standardowo), mam gdzies
    > zestawienie wiec sprawdze i jutro wrzuce szczegolowe info...

    3% prowizji w citi dotyczy tylko trx gotówkowych - jak rozkladasz na raty
    trx bezgotówkowa nie ma prowizji. W TOIP koszt takiego kredytu ratalnego to
    standardowo 11,99% dla bezgotówkowych i 12,2% dla gotówkowych. Ale jak
    zadzwoni sie na citiphone to trwa nieustająca promocja na 9,99% :-)

    > ;-)
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    pozdr