  • 11. Data: 2007-02-06 16:04:52
    Temat: Re: Wygodne raty w mille
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > 3% prowizji w citi dotyczy tylko trx gotówkowych - jak rozkladasz na raty
    > trx bezgotówkowa nie ma prowizji. W TOIP koszt takiego kredytu ratalnego to
    > standardowo 11,99% dla bezgotówkowych i 12,2% dla gotówkowych. Ale jak
    > zadzwoni sie na citiphone to trwa nieustająca promocja na 9,99% :-)

    skad takie info?
    rozmawialem dzisiaj z pracownikiem infolinii Citi i takie mi podal dane:
    3-5% prowizja od bezgotowkowych, 9.99% jezeli splacasz zadluzenie na
    karcie zawsze w 100%, a jak minimum to 11.99%...

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-02-06 19:32:52
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > ale taka jest niestety wiekszosc finansowych publikacji w prasie...

    To niestety wiekszosc publikacji w prasie. Tylko kazdy
    zna sie na czyms innym to artykuly z swojej dziedziny
    od razu kwalifikuje jako slabe a w innych nie zauwaza
    tych brakow...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2007-02-06 21:56:42
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > 3-5% prowizja od bezgotowkowych, 9.99% jezeli splacasz zadluzenie na
    > karcie zawsze w 100%, a jak minimum to 11.99%...

    Tak z czystej ciekawości. W citi jest możliwość płacenia za rachunki z
    KK czy to jest liczone jako gotówkowa czy bez? Logiczne jest raczej, że
    gotówkowa ale jakby była bez to by można sobie czynsz za mieszkanie w
    ratach płacić ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-02-06 22:10:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tak z czystej ciekawoĹ?ci. W citi jest moĹźliwoĹ?Ä? pĹ?acenia za
    > rachunki z KK czy to jest liczone jako gotĂłwkowa czy bez? Logiczne jest
    > raczej, Ĺźe gotĂłwkowa ale jakby byĹ?a bez to by moĹźna sobie czynsz za
    > mieszkanie w ratach pĹ?aciÄ? ;)

    mozna placic rachunki (przelewy) z kk i sa to transakcje bezgotowkowe, w
    ten sposob place za mieszkanie, telefon, internet oraz media...b. fajna
    sprawa, nie dosc ze platnosc odroczona w czasie to jeszcze punkty BP mi
    sie naliczaja ;-)

    RS

  • 15. Data: 2007-02-07 12:45:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > ten sposob place za mieszkanie, telefon, internet oraz media...b. fajna
    > sprawa, nie dosc ze platnosc odroczona w czasie to jeszcze punkty BP mi

    No też tak robię od kiedy mam KK a teraz wychodzi, że mogę to jeszcze na
    raty rozłożyć w razie W - ciekawa opcja.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-02-08 19:21:08

    > mamy kolejny bank, ktory wprowadzil tego rodzaju usluge po: BZ WBK,
    > Citi, Multi (jakiś pominąłem?)

    Polbank EFG, Getinbank.

  • 17. Data: 2007-02-08 20:10:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>