  • 11. Data: 2007-05-29 12:46:16
    Temat: Re: Wyjac gotowke z k kredytowej za darmo
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 1. to nie problem sklepu tylko kupujacego
    > 2. nie ma fizycznie karty, ale pozostaje jej konto

    Jesteś pewien obu powyższych?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2007-05-29 12:52:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał(a):
    > Witam.

    > Jesteś pewien obu powyższych?

    tak, poza tym wynika to z logiki, jezeli transakcja zostanie cofnieta (np.
    kupujacemu nie spodobal sie kupiony towar)
    to sprzedajacy nie zaplaci prowizji

    w taki sposob w jaki placiles dostaniesz kase za zwrocony towar, oczywiscie
    sprzedajacy moze oddac gotowke, ale nie ma takiego obowiazku

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-05-29 12:54:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
    [...]

    > 2. nie ma fizycznie karty, ale pozostaje jej konto
    W jaki sposób można wydedukować numer konta na podstwai numeru karty ?
    Poza tym, to nie musi być prawda.
    KJ

  • 14. Data: 2007-05-29 13:00:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > 1. to nie problem sklepu tylko kupujacego
    > 2. nie ma fizycznie karty, ale pozostaje jej konto

    To jak sklep zrobi to uznanie? Obawiam sie ze jedyna opcja wymaga
    skorzystania z paska magnetycznego :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2007-05-29 13:00:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > tak, poza tym wynika to z logiki, jezeli transakcja zostanie cofnieta (np.
    > kupujacemu nie spodobal sie kupiony towar)
    > to sprzedajacy nie zaplaci prowizji

    A nie zamykają rachunków kart po np. 6 miesiącach?

    > w taki sposob w jaki placiles dostaniesz kase za zwrocony towar,
    oczywiscie
    > sprzedajacy moze oddac gotowke, ale nie ma takiego obowiazku

    Nie dalej jak wczoraj, dostałem kilkaset PLNów za router Asmaxa i karty
    sieciowe, bo Pan nie potrafił zwrócić na kartę.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2007-05-29 13:00:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 29 May 2007 14:54:03 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >W jaki sposób można wydedukować numer konta na podstwai numeru karty ?

    To robi bank, który prowadził rachunek.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-05-29 13:21:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 29 May 2007 15:00:25 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >To jak sklep zrobi to uznanie? Obawiam sie ze jedyna opcja wymaga
    >skorzystania z paska magnetycznego :-)

    Nie, wystarcza slip.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 18. Data: 2007-05-29 14:02:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    wiadomości news:66ao539mlf250rni07f292jjgpsumu4qqe@4ax.com...

    > Nie, wystarcza slip.

    Obawiam się, że jest potrzebny pełen numer karty, którego na slipie
    zazwyczaj nie ma.

    marekz

  • 19. Data: 2007-05-29 16:25:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Nie, wystarcza slip.

    W teorii czy w praktyce? Bo w praktyce moze byc dokladnie tak jak
    napisalem - kasjer(ka) ma przeciagnac karte i zaden slip itp. tego
    nie zastapi, po prostu nie ma takiej procedury.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2007-05-29 17:34:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > W teorii czy w praktyce? Bo w praktyce moze byc dokladnie tak jak
    > napisalem - kasjer(ka) ma przeciagnac karte i zaden slip itp. tego
    > nie zastapi, po prostu nie ma takiej procedury.

    Przeciągnięcie karty to tylko sposób na wprowadzenie jej numeru. Równie
    dobrze można wprowadzić numer z klawiatury. Ale wtedy klient musiałby go
    podać.

    marekz