  • 1. Data: 2012-07-19 20:09:48
    Temat: Wyjezdzam na Majorke do Hiszpanii Jakie karty?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam Wyjezdzam na Majorke do Hiszpanii Jakie karty będa najlepsze jesli
    chodzi o przelicznik dla mnie

    NIe znam sie na tym ale wiem ze czasem jest tu dyskusja o :

    przeliczniki tzn co bedzie dla mnie najkorzstniejsze w portfelu mam sporo kart
    z których moge wybrać

    VISA czy MAESTRO - jak te systemy beda rozliczac moje transakcje w Euro?

  • 2. Data: 2012-07-19 21:58:06
    Temat: Re: Wyjezdzam na Majorke do Hiszpanii Jakie karty?
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Józef Gołaś wrote:
> [...]
    > z których moge wybrać
    >
    > VISA czy MAESTRO - jak te systemy beda rozliczac moje transakcje w Euro?

    Bardziej zależy od konkretnego banku. Najlepiej - karta w euro i
    samodzielny zakup waluty zawczasu przez walutomat lub jakiś internetowy
    kantor. Jeśli masz wydać w trakcie pobytu ~100 euro to w ogóle bym sobie
    nie zawracał głowy ;)

  • 3. Data: 2012-07-19 21:58:47
    Od: disnej <d...@g...com>

    > VISA czy MAESTRO - jak te systemy beda rozliczac moje transakcje w Euro?

    prawdopodobnie zadna nie bedzie dobra, bo za przewalutowanie bedzie albo prowizja
    2-3% albo kurs banku 2-3% albo jedno i drugie

    mozesz w sumie uzyc dowolnej karty z waluku walutowego EURO

    Karty Polbanku sa ok, przewalutowania visy i brak prowizji, polecam KK prestizowa to
    dostaniesz gratis ubezpieczenie podrozne i assistance

    polecam przeczytac umowy o prowadzenie kart z kazdego banku