  • 1. Data: 2010-01-18 18:15:45
    Temat: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Przerabiał ktoś wykasowanie telefonu stacjonarnego w mBanku na rzecz
    komórki?
    Czy na mLinii idzie załatwić czy też muszę się pogodzić z tym, że zamiast
    rodzinka to na moją bramkę VoIP dobija się marketingowy bełkot zachęcający
    mnie do zakupu ubezpieczenia dla delfina :/

  • 2. Data: 2010-01-18 18:37:57
    Temat: Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-01-18 19:15, Valdi pisze:

    > rodzinka to na moją bramkę VoIP dobija się marketingowy bełkot zachęcający
    > mnie do zakupu ubezpieczenia dla delfina :/

    trzeba bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych i tyle...

  • 3. Data: 2010-01-18 18:48:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "cos" news:hj29q8$1gso$1@news2.ipartners.pl

    > trzeba bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach
    > marketingowych i tyle...

    Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
    Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na polską
    komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
    stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.
    Z tydzień temu w systemie mBanku zobaczyłem nad rachunkami jakiś reklamowy
    badziew odnośnie ubezpieczenia delfina, w którym była informacja, że za
    kilka dni jakiś ktoś będzie się ze mną kontaktował w tej sprawie.
    Zbagatelizował ów reklamowy bełkot i go usunąłem jak wszystkie marketingowe
    bełkoty widoczne w systemie transakcyjnym i się zaczęło.
    Mam nadzieję, że mam spokój po tym jak kulturalnie spławiłem panią po
    drugiej stronie słuchawki.

  • 4. Data: 2010-01-18 19:59:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
    > stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.

    moze z citi dzwonili? do mnie dzisiaj zadzwonil jakis typ (podal sie za
    pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania
    oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z
    zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
    nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci
    centrale!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-18 20:28:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hj2eja$2b2l$1@opal.icpnet.pl

> [...]
    > zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
    > nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci

    Nie nie z City. Babeczka po przywitaniu się ze mną i zapytaniu czy ja to ja,
    wyrecytowała mi formułkę, że dzwoni z mBanku, że jeżeli nie wierzę to mogę
    sprawdzić na mLinii, że ona to ona itp. Potem przeszła do sedna sprawy i
    zaczęła mi nawijać o ubezpieczeniu, że go nie posiadam i jako to "profity"
    bym otrzymał jak by go miał - ogólna marketingowa papka dla naiwnych.
    Podziękował, życzyłem miłego wieczoru i odłożyłem słuchawkę.

    Dziwi mnie jednak ten numer zastrzeżony... i bombardowanie mnie telefonami
    jak nie na komorę to na stacjonarkę - tak im plany sprzedażowe wyśrubowali
    czy co? Jakiś czas temu bodajże mądrzy ludzie pisali na grupie, że mBank
    telefoniczne wciskanie swoich ofert przekazał jakiejś zewnętrznej firmie -
    chyba jest coś na rzeczy bo jak sięgam pamięcią wstecz, to z rok temu kiedy
    zamawiałem na mLinii telefoniczną rozmowę z "mądrą głową" to ta "mądra
    głowa" dzwoniła do mnie i na stacjonarny i na komorę z niezastrzeżonego
    numeru.

    No nic - ciśnienie mi już spadło :) Jutro jak nie zapomnę to zadzwonię na
    mLinie i zobaczę czy da się stacjonarkę "wykurzyć" z ich systemu a numer do
    haseł SMSowych podam zagraniczny - może będą mnie na przyszłość mniej nękać.
    :)

    PS.
    Kiedy tak na te mBankowe telefony patrzę z dystansem to nie mogę pojąć
    jednego - kiedy chodzi o sprzedaż produktu(ów) to są chęci i zapewne
    pieniądze na nękanie klienta telefonami, których sobie nie życzy, ale jak
    klientowi blokują kartę bo jest podejrzenie, że w bankomacie, w którym
    wypłacał gotówkę jacyś źli ludzie coś doczepili to nikt nie raczy choć by
    łaskawie wysłać SMSa informującego mnie o tym, że obecny delfin poszedł się
    stukać. Przekonał się o tym w czasie tankowania na Neste - na szczęście
    zawsze pogotowiu jest druga karta i gotówka, która w sytuacji podbramkowej
    pozwoli zalać bak do pełna :)

  • 6. Data: 2010-01-18 20:48:25
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-01-18 20:59, RobertS pisze:

> [...]
    > pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania
    > oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z

    A co za roznica czy z numeru zastrzezonego czy nie?
    Jezeli ktos bedzie chcial Cie 'przekrecic'
    to:
    - pokaze Ci sie numer jakiegos prepaida albo VoIP
    - jezeli zlodziej jest sprytniejszy to pokaze Ci sie dowolny numer,
    nawet Citi.

    Ja pytam w takim przypadku o to "Skad moge miec pewnosc,
    ze dzwoni pan z Citi". Jeszcze nie dostalem sensownej
    odpowiedzi...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2010-01-18 22:56:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > - pokaze Ci sie numer jakiegos prepaida albo VoIP
    > - jezeli zlodziej jest sprytniejszy to pokaze Ci sie dowolny numer,

    Ale to musiałby być już jakiś mądrzejszy złodziej a nie byle paterak...

    > Ja pytam w takim przypadku o to "Skad moge miec pewnosc,
    > ze dzwoni pan z Citi". Jeszcze nie dostalem sensownej
    > odpowiedzi...

    i pewnie nie uzyskasz...

    --
    pozdrawiam