  • 1. Data: 2009-04-28 09:57:41
    Temat: Wykrakałem
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    To moja wina.
    Przepraszam.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-28 10:03:56
    Temat: Re: Wykrakałem
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > To moja wina.
    > Przepraszam.

    Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.

    RM.

  • 3. Data: 2009-04-28 10:19:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    Robert wrote:
    > Jan Werbiński pisze:
    >> To moja wina.
    >> Przepraszam.
    >
    > Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.
    >
    > RM.

    nie kracz nie kracz bo sie-rozkraczysz.
    W Europie pomalu wzbiera cicha panika, oczywiscie ze musi sie to odbic
    na gieldzie. Najlpiej nie kupowac, trzymac szmal w pogotowiu.
    Albo bedzie nowy dolek albo sie przyda szmal na nasz pogrzeb.

    fatso

  • 4. Data: 2009-04-28 10:22:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > na gieldzie. Najlpiej nie kupowac, trzymac szmal w pogotowiu.
    > Albo bedzie nowy dolek albo sie przyda szmal na nasz pogrzeb.

    s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=v
    iew&current=JanEufrosine_Helsingfors_1905.jpg
    <http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?
    action=view&current=JanEufrosine_Helsingfors_1905.jp
    g>

    Ostatnio duzo sie mowi o swinskiej grypie, o tym jak ona zabija
    szybko ludzi mlodych i silnych, w wieku lat 25-45.
    Hiszpanka lat 1918-19 pomogla w ten sposob przywrocic wlasciwe
    proporcje pomiedzy ludzkoscia a jej srodowiskiem naturalnym.
    Zabila ponoc az 50 mln ludzi, w tym mojego dziadka, jw.

    Facet na obrazku to Jan Iwanowski, inzynier. Jak widac zdrowy chlop o
    mocnej szczece i ozeniony ze zdrowa Finka co ponoc boso
    po sniegu biegala. Otoz wygnany przez Rewolucje z Helsinek osiadl moj
    dziadek w Sandomierzu w 1919r. Pracowal w stoczni na Wisle.
    Matke moja, dziecko w wieku lat 7, uczyl jezyka polskiego, nie mial
    zadnych chorob, zdrowy jak rydz. Mial pewnie nie wiecej niz lat 30.
    Pewnej nocy
    wybuchl jakis sztorm i dziadka wywolano do ratowania stoczni. Rzekomo
    sie przeziebil i zmarl wkrotce na zapalenie pluc.
    Ja jednak mysle, ze porwala go owa Hiszpanka. Praca noca na deszczu
    mogla byc co jedynie przypadkowym zdarzeniem a czlowiek
    ten inkubowal juz wirusa od paru dni. I to go zabilo.

    Prosze sobie wyobrazic tragedie rodziny: wdowa co ani slowa nie
    umiala po polsku, dwie male coreczki. No ale znalezli sie dobrzy
    ludzie,
    wdowie przyznano etat sprzataczki w tej stoczni. Pewnego ranka
    zajechal pod domek chlop i zaoral pole. Drugiego ranka inny chlop
    zasadzil
    tam ziemniaki. Cala trojka miala co jesc do konca roku. Babcia Sune
    odwdzieczyla sie Polsce dobrze- wychowala obie corki na AK-owki,
    powstancow Warszawy.
    Czyli moral widze taki- zrob komus dobrze to dobro do ciebie powroci.
    Sprobuj zaszkodzic to i ty dostaniesz po ryju. Co sie okazalo w
    1972r, w Bydgoszczy. Niejaki inny Iwanowski(ale nie rodem z Rusi
    Czarnej) zakapowal oficjalnie moja wlasna mamuske w najwyzszej Izbie
    Kontroli ,ze babcia to Zydowka i wyjechala do Izraela. Iwanowskiemu
    zachciewalo sie posady radcy prawnego w tej szacownej instytucji,
    posady obejmowanej przez moja wlasna rodzicielke. Bycie Zydem
    oczywiscie stanowilo naowczas wyrok smierci cywilnej w Pomrocznej.

    No i co dalej? Nie, babcia nie wylazla z grobu cmentarza ewangelicko-
    augsburskiego przy ul. Artyleryjskiej w Bydzi. To moja wlasna mamuska
    przyjechala wzburzona do mnie, do W-wy. Kazala wydobyc archiwa AK na
    Zoliborzu, od dziesiecioleci tam skrywane. W konsekwencji sam Moczar
    wreczyl jej Polonia Restituta a Swinskiego Ryja Iwanowskiego
    pogoniono won z NIku. Ha! tak bylo.

  • 5. Data: 2009-04-28 11:52:52
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

> [...]
    > na gieldzie. Najlpiej nie kupowac, trzymac szmal w pogotowiu.
    > Albo bedzie nowy dolek albo sie przyda szmal na nasz pogrzeb.

    tylko jaki szmal :-)

    Chińczycy się zielonych po cichu ale konsekwentnie pozbywają, zapasy złota
    im rosną
    gdzie jakieś nowe złoże w afryce sie znajdzie to oni jako pierwsi licytują,
    kupują prawa, nie dają sie przebić

    USD , Funt to sie zdewaluuje szybciej niż się możemy spodziewać,

    kiedys mi sie śmiać chciało a teraz widzę że Twoje srebra to wcale nie głupi
    pomysł

  • 6. Data: 2009-04-28 11:59:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > USD , Funt to sie zdewaluuje szybciej niż się możemy spodziewać,
    >
    > kiedys mi sie śmiać chciało a teraz widzę że Twoje srebra to wcale nie

    Jeżeli chcesz ulokować kilkadziesiąt tyś w srebrach, to najlepiej podjechać
    do Lubina i zakupić 40kg gąski. Złoto - ostro spadnie, albo ostro pójdzie do
    góry. Jest w stosunku do złotówki znacznie droższe niż w stosunku do walut
    obcych. Ja wolałbym jednak trzymać zł, choćby z uwagi na płynność.
    Jeżeli gotówka, to IMO lepiej "zakupić" walutę niedowartościowaną, jak np
    złoty niż przewartościowaną, jak euro czy dolar. Chociaż niewykluczone, że w
    ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych, ale to będzie
    przejściowe.
    Moją ulubioną i niezawodną inwestycją jest jednak inwestowanie w siebie.
    :-)

  • 7. Data: 2009-04-28 12:37:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.

    Nie za dużo byś chciał?

    Wersja mini, że to korekta hossy, chore świnie zdechną i spadnie do połowy
    wzrostu mającego miejsce od lutego. Druga, że sięgniemy prawie do poziomu z
    lutego i silne odbicie, a trzecia to epidemia w Europie lub konflikt zbrojny
    na świecie i spadek ostro poniżej 1000.
    Pożyjemy, zobaczymy. Wiele zależy od tego ile jeszcze niespodzianek mają
    księgowi i czy media będą miały inne tematy, niż grypa. Ja akcji prawie nie
    posiadam, co zdaniem niektórych jest wyraźnym sygnałem kupna.
    :-)

  • 8. Data: 2009-04-28 12:51:55
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał:

> [...]
    > księgowi i czy media będą miały inne tematy, niż grypa. Ja akcji prawie
    > nie posiadam, co zdaniem niektórych jest wyraźnym sygnałem kupna.

    Ja wieszczyłem 3 scenariusz do maja. Na razie nic na to nie wskazuje.
    Wygląda więc na to , że pierwszy scenariusz wygra. Ale tez nie mam akcji
    juz żadnych. Ba , czekam do 10 maja jeśli nie będzie żadnych zamieszek to
    zacznę kupować akcje z uwzględnieniem surowców i towarów podstawowych, albo
    inaczej ujmując bliskich człowiekowi.

    --
    Wprawdzie Pan Bóg uczynił ludzi wolnymi, ale dopiero pułkownik Colt uczynił
    ich równymi.

  • 9. Data: 2009-04-28 12:54:37
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Pafcik napisał:

    > Chińczycy się zielonych po cichu ale konsekwentnie pozbywają, zapasy złota
    > im rosną gdzie jakieś nowe złoże w afryce sie znajdzie to oni jako pierwsi
    > licytują, kupują prawa, nie dają sie przebić

    Faktycznie pomysł rozchwiania rynków przy skokowym wzmocnieniu yuana może
    być problemem. Można to przyjąć jako 2 faze wojny walutowej po wojnach
    surowcowych.

    Ale bym nie przeceniał. Raczej spekuła wejdzie, ale płytko. Gros ludzi
    ucieknie i od usa i od chin.
    --
    Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia. Albert Einstein

  • 10. Data: 2009-04-28 14:53:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    1)
    > Złoto - ostro spadnie, albo ostro pójdzie do góry.

    :)))

    2)
    > Jest w stosunku do złotówki znacznie droższe niż w stosunku do walut
    > obcych.

    Czyli mając złotówki lepiej kupic walutę obcą i dopiero za nia złoto.
    OK.
    Kompletna bzdura.

    3)
    > ...walutę...przewartościowaną, jak...dolar. Chociaż niewykluczone, że w
    > ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych

    Patrz 1)

    > ale to będzie przejściowe.

    A co ma stały kurs?

    Jesteś "bredzącym analem".