  • 31. Data: 2009-04-29 17:55:10
    Temat: Re: Wykrakałem
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gt9vi6$gk1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na
    > zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

    Hehehe. W sumie, to właśnie transakcje, które robiłem wbrew sobie przyniosły
    mi największe zyski.
    Zdrówko!
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2009-04-29 18:27:19
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 19:55, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > :-D
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    I tak trzymać, trochę dystansu do swoich możliwości trzeba mieć :)

    Ja dziękuję, że dzięki Twoim "rekomendacją" zamykałem S na otwarciu :)
    Niechętnie, ale w miarę upływu czasu uśmiech na twarzy mi się
    powiększał.

  • 33. Data: 2009-04-29 18:58:46
    Od: macieks <m...@g...com>

  • 34. Data: 2009-04-29 19:17:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gta4rg$nvj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hehehe. W sumie, to właśnie transakcje, które robiłem wbrew sobie
    > przyniosły mi największe zyski.

    Nie kupowałem "wbrew sobie" a "dokupowałem" widząc mizerne obroty na
    spadkach w stosunku do poprzednich obrotów przy wzroście...
    Szczerze jednak mówiąc (a raczej pisząc) nie liczyłem na dzisiejsze
    przekroczenie widełek :)
    Zresztą ta transakcja nie przyniosła mi zysku innego niż zapis księgowy na
    koncie bo ... póki co nie sprzedałem.

    --
    marfi

  • 35. Data: 2009-04-29 20:08:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > Zresztą ta transakcja nie przyniosła mi zysku innego niż zapis księgowy
    > na koncie bo ... póki co nie sprzedałem.

    Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze
    mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

    Niewątpliwie to są już ostatnie podrygi mini hossy i wkrótce wszystko padnie
    na pysk. Ta cała hossa to tylko odrabianie strat na siłę przy coraz gorszych
    wskaźnikach ekonomicznych.

  • 36. Data: 2009-04-29 20:26:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gtac8b$3am$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze
    > mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

    I to jest baaardzo zła wiadomość dla posiadczy akcji Orco - nie wiem, czy
    uczestnicy jutrzejszego walnego o tym wiedzą...
    --
    marfi

  • 37. Data: 2009-05-04 16:51:21

    Wed, 29 Apr 2009 22:08:48 +0200, w <gtac8b$3am$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > Niewątpliwie to są już ostatnie podrygi mini hossy i wkrótce wszystko padnie
    > na pysk. Ta cała hossa to tylko odrabianie strat na siłę przy coraz gorszych
    > wskaźnikach ekonomicznych.

    Biorąc pod uwagę wysokość spadków i stopień pogorszenia wskaźników -- to hossa
    może potrwać ;p.