  • 1. Data: 2011-02-02 16:51:17
    Temat: Wykres dla Kroovki....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

  • 2. Data: 2011-02-02 16:53:47
    Temat: Re: Wykres dla Kroovki....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    e.html
    > <http://2.bp.blogspot.com/_RC5wBHI1SBw/TUlqgBfNzYI/A
    AAAAAAACDU/vmF2P1oNYj0/s1600/kghm.png>

    nanieś obrót zamiast vol

  • 3. Data: 2011-02-02 17:02:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > nanieś obrót zamiast vol

    A po co ?. Przeciez od 10 lat nie było żadnych splitów....

    Operacje: KGHM Polska Miedź SA (KGH)
    http://stooq.pl/q/m/?s=kgh

    Wojny pozycyjne
    http://dwagrosze.blogspot.com/2011/02/wojny-pozycyjn
    e.html

    "[...] Miedź jest akurat wysoko, wycena KGHM też. Jak ceny spadną będzie
    zbyt późno. [...].

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-02-02 17:11:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A po co ?. Przeciez od 10 lat nie było żadnych splitów....

    hmmmmm

    Czyli uważasz, że vol przy cenie 170, 2 x mniejszy od vol przy cenie 20 to
    mocno niepokojący wskaźnik.
    Wskaźnik czego?
    A wiesz czym się różni wolumen od obrotu?

    Tu jest wyjaśnione:
    http://www.newtrader.pl/wolumen-i-obrot,913,technicz
    na.html

    Aczkolwiek z tezą postawioną na końcu, szczególnie przy porównywaniu vol dla
    tak kosmicznie rozstrzelonych cen na kasowym, całkowicie się nie zgadzam.

  • 5. Data: 2011-02-02 17:15:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jest drogo jak cholera, tylko że przy tak lawinowo rosnących cenach metali
    C/Z jest i tak niski.
    Ja zdania nie zmieniam i poczekam aż spadnie do 70 zł. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2011-02-02 17:20:45
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A po co ?. Przeciez od 10 lat nie było żadnych splitów....

> [...]

    oczywiście że należy to sprzedać

    jedyny problem do demo-kracja
    związki zawodowe gostków pobierających rocznie 18 pensji mocno większych od
    krajowej to jest właśnie demokracja
    nie bardzo ich można ruszyć bo zrobią kosmiczną ropierduche wraz z innymi
    górnikami

    czyli już wiesz kto rządzi i kot jest lokalnym demo w tej demokracji

    natomiast ten sam rząd ręcami prezesa może poniewierać innych pracowników
    firmy państwowej, np w PLL LOT, bo nikt im tam nie podskoczy. a jak
    podskoczy to dostanie kopa w d i koniec, nikt sie nie wstawi, nikt nie zrobi
    rozpierduchy

    rządzi silniejszy, jak wszędzie i zawsze, a nie żaden mityczny "demo"

    taka jest nasza demokracja, trzeba sobie z tego zdawać sprawe, dbać o swoją
    michę i nie pierniczyć farmazonów o świecie fikcji

  • 7. Data: 2011-02-02 18:21:47
    Od: k...@p...onet.pl

    Polecam jednak KGHM ale mocniej EkoExport.
    Teoretycy piszą:
    -na forach,
    -pisza blogi,
    pisza ksiazki np 100 metod zarobianie miliona,
    i nadal chodza pieszo.

    Polecam EEX na caly okres 2011-2012 A POTEM POSTAWIENIE WILLI.
    A dla mnie raczej luksusowej obory :-) z wodotryskami....
    kroovka

  • 8. Data: 2011-02-08 11:08:15
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    a co z gph? potrójne dno?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5854
    (20110207) __________

  • 9. Data: 2011-02-11 17:54:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > Polecam EEX na caly okres 2011-2012 A POTEM POSTAWIENIE WILLI.
    > A dla mnie raczej luksusowej obory :-) z wodotryskami....

    Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to
    świetna spółka, której kurs się podwoi.
    Co Ty na to? :)

  • 10. Data: 2011-02-13 01:07:27
    Temat: slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
    Od: k...@p...onet.pl

    Ale Twój Ekoexport leci na pysk.
    -na pysk raczej nie-nie oceniaj wg siebie;

    Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś,
    że to świetna spółka, której kurs się podwoi.

    juz 30% od czasu
    -czyli, np.: jesli nius byl o 12 godzine to cofnął sie na 9 godzinę - wehikół
    czasu mi sie udał:-)

    Co Ty na to? :)
    - a mozesz poczekac na dzien, w którym kurs sie podwoi w tym roku?
    Mamy teraz ok 6,50 wiec w tym roku bedzie 13 zlotych-jesli bedzie to
    odszczekasz na tym forum na wszystkich niisach na ktorych wylałes swojeżale?
    JA PODTRZYMUJE IŻ od 6,50zl, w tym roku, przekroczymy 13 zlotych; nie pytaj
    ktorego dnia, bo tego juz nie moge zdradzić.
    pozdrawiam
    kroovka

    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    coś Cię jednak boli?
    Massz spore straty w portfelu-inaczej byś nie mazał się na tym forum.
    Masz ode mnie ratumnek:
    Dokup sobie EEX, kup sobie Kompleks po 35 zlotych, kup sobie MCI i z tej
    paczki tez GPFCAUSA.
    Ale tez masz inne spolki w portfelu-jesli wolisz.
    Glowa do góry-wtedy spadniesz na ...glowe skuteczniej, grajac na
    kontraktach....

    Och Janie Janie, z takimi inwestorami to bul bul bul oOoo