  • 11. Data: 2011-02-13 07:41:20
    Temat: Re: slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:2679.0000071a.4d572ecf@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > -czyli, np.: jesli nius byl o 12 godzine to cofnął sie na 9 godzinę -
    > wehikół
    > czasu mi sie udał:-)
    >

    > Co Ty na to? :)
    > - a mozesz poczekac na dzien, w którym kurs sie podwoi w tym roku?
    > Mamy teraz ok 6,50 wiec w tym roku bedzie 13 zlotych-jesli bedzie to
    > odszczekasz na tym forum na wszystkich niisach na ktorych wylałes
    > swojeżale?
    > JA PODTRZYMUJE IŻ od 6,50zl, w tym roku, przekroczymy 13 zlotych; nie
    > pytaj
    > ktorego dnia, bo tego juz nie moge zdradzić.

    Mam kupić jutro?
    Jaki SL? Kiedy TP?

    > Massz spore straty w portfelu-inaczej byś nie mazał się na tym forum.
    > Masz ode mnie ratumnek:
    > Dokup sobie EEX, kup sobie Kompleks po 35 zlotych, kup sobie MCI i z tej
    > paczki tez GPFCAUSA.
    > Ale tez masz inne spolki w portfelu-jesli wolisz.
    > Glowa do góry-wtedy spadniesz na ...glowe skuteczniej, grajac na
    > kontraktach....

    Na KGHM też naganiasz po 180?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2011-02-13 18:05:34
    Od: k...@p...onet.pl

    Mam kupić jutro?
    TAK

    Masz ode mnie ratumnek:

    Dokup sobie EEX, kup sobie Kompleks po 35 zlotych, kup sobie MCI i z tej
    paczki tez GPFCAUSA.

    > Na KGHM też naganiasz po 180?
    A kiedy ja cos takiego napisałem?

    Wiem ze ciekawsze są twoje konkursy (Prywatna http://www.janwer.com/)

    np:

    Czy uwazasz, ze Jennifer Lopez ma duzy tylek?
    Tak
    Nie
    Ja (glosujacy) mam wiekszy

    Albo handel owadami zatopionymi w breloczki-gratuluje pomyslu i milosci do
    przyrody :-)

    kroovka

    I pomysleć, iż oboje skutecznie gramy na tym samym rynku....

  • 13. Data: 2011-02-13 20:18:32
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 13-02-2011 o 19:05:34 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    <ciach>

    łaciata, wycieczki osobiste sobie daruj bo ci się mleko zsiądzie.
    Każdy orze jak może.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 14. Data: 2011-02-13 22:59:06
    Od: k...@p...onet.pl

    > łaciata....
    Dziekuje Zbyszku za poczucie humoru i otrzeźwienie - sorry.

    mleczna

  • 15. Data: 2011-02-20 13:10:22
    Temat: Re: Wykres dla Kroovki....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Powiadasz w KGHM inwestować ?.
    >
    > Wojny pozycyjne
    > http://dwagrosze.blogspot.com/2011/02/wojny-pozycyjn
    e.html
    > <http://2.bp.blogspot.com/_RC5wBHI1SBw/TUlqgBfNzYI/A
    AAAAAAACDU/vmF2P1oNYj0/s1600/kghm.png>

    Kluczowa chwila dla jeden ze spólek z portfela Kroovki:

    http://blog.parkiet.com/weekendowa/files/2011/02/kgh
    .png

    Kroovko - drżyj .......:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-02-23 00:30:26
    Temat: Re: Wykres dla Kroovki....A ja umię czytać?
    Od: k...@p...onet.pl

    ...ale tez w EEX-po dzisiajszym marazmie (tylko plus 6%) jutro bedzie okazja
    poznać kule czarodziejską, bo mikrosferową i jej wróżby.
    Nie byłoby tego wywiadu gdyby nie nastapił przełom w spółce. Jedyny przełom to
    jaki?
    a) nowy inwestor? raczej nie , bo sam by sie pochwalił...
    b) nowi odbiorcy? raczej nie bo dla obecnych brakuje produktu i bija sie o
    towar i rośnie marża; dość smutne, że zamiast dawać tyle mikrosfer ile mogą
    produkować, to oni tłamsza popyt i podnosza cene na mikrosferę, jak za srebro
    czy złoto... choć dla wielu, bez mikrosfery nie nie da się już obecnie, po
    klopotach zatoki meksykanskiej, otwierać nowych szybów....ale kogo to
    interesuje...choć Stany starają się być samowystarczalni....
    Teraz zreszta wydobycie wstrzymane rusza , nikogo tragedia ginacych morskich
    ośmiernic już nie martwi....
    c) nowe maszyny i urzadzenia w firmie - raczej nie, bo dopiero co, za unijną
    kasę, zmodernizowali obecne linie wytworcze,
    d) tak "d". W polskiej kulturze jezyka znaczy wiele i jest bardzo
    przyjemne,,,,sorrry......pojemne.

    Ale bez zartów, o co chodzi? W zwolaniu tego spotkania i wywiadu? o 16.00 czy
    16.15??
    Gdyby na to ze rynek rwał do góry poczatkujac wzrosty, to pomyślałbym, że to
    odgrzewany kotlet, taki juz od pól roku.

    Ale teraz, po tym, gdy firma podała prognoze 6 mln zlotych ( a bylo 1,5 mln
    rok temu) to musi byc bomba wiadomość. Tylko gawarancje realizacji kontraktow
    mogly spółke skłonic do delegowania prezesa do stolicy. Już zatem wiemy jaki
    element biznesu mają dopięty.......toz napisali o tym w prognozie i w IV
    kwartale, czyli raporcie 4.

    Sam bym chętnie kupił dym za grosze i po wywołaniu sztucznego deszczu
    zbierałbym kulki dla EEX. Lub nauczyl pszczoly zbierac mikrosfere do ula, a
    potem taśmociągiem do Bielska...Ale pewnie sie spózniłem i przegrałem
    z ...Chinczykami??? Kozakami czy Rosjanami...wszystko jedno. 12 zlotych na
    koniec roku to moj biznes:-) A wielu niech się śmieje, to taki folklor.
    Zysk netto razy cztery a kurs akcji razy dwa---to przesada???

    Miłej krooovkowej nocy

    kroovka na lace pelnej mikrosfery