  • 21. Data: 2011-04-26 05:58:22
    Temat: Re: Wymiana bilonu
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Grzexs pisze:

    > Był kiedyś Świstak, ale... poszedł w dziwną stronę.

    Świstak nigdy nie spełniał podkreślonego warunku. Jedyne, co może być
    alternatywą do Allegro to eBay, bo obsługuje cały świat, więc jak się
    kupuje coś droższego, to może się opłacać sprowadzić z zagramanicy.

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2011-04-26 06:02:56
    Od: sjacek <j...@g...com>

    W dniu 2011-04-25 11:22, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:ip1ure$qjk$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > BPH żądał prowizji od wpłaty złotówkami, więc od groszy na pewno też
    > będą żądać.

    Dzisiaj BPH to dawniej GE. Oni już w ogóle nie mają kas.

  • 23. Data: 2011-04-26 07:00:32
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 26/04/2011 06:58, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Świstak nigdy nie spełniał podkreślonego warunku. Jedyne, co może być
    > alternatywą do Allegro to eBay, bo obsługuje cały świat, więc jak się
    > kupuje coś droższego, to może się opłacać sprowadzić z zagramanicy.

    No fakt, powinienem dodać: "popularność wśród użytkowników". W wielu
    krajach ebay nie ma konkurencji, ale w Polsce (w sensie: obsługa
    naszego rynku) budzi politowanie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 24. Data: 2011-04-26 14:37:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sjacek" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj BPH to dawniej GE. Oni już w ogóle nie mają kas.

    Kurcze, a w moim niewielkim mieście dwa oddziały i w każdym kasa :-)

  • 25. Data: 2011-04-26 22:18:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 16:37, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "sjacek"<j...@g...com> napisał w wiadomości

    Nie muszą sie afiszowac kasami. Moze są ukryte i forsa jest przesylana z
    innego pomieszczenia prosto do szuflady obslugującego Cię człowieka.

    > Kurcze, a w moim niewielkim mieście dwa oddziały i w każdym kasa :-)

    Z tego co wiem to Żagiel na Puławskiej nie ma kasy. Chciałam wpłacić
    pieniądze (pozostałość kredytu) i nie można było. Dopiero w domu przelew
    zrobilam.

    --
    animka

  • 26. Data: 2011-04-27 05:57:53
    Od: "Billy" <a...@a...pl>

    > No fakt, powinienem dodać: "popularność wśród użytkowników". W wielu
    > krajach ebay nie ma konkurencji, ale w Polsce (w sensie: obsługa
    > naszego rynku) budzi politowanie.

    Politowanie to bardziej budzą cła i dodatkowe oplaty szczegolnie vat
    nakladane na paczki przychodzące z zagranicy. Stąd małe zainteresowanie
    ebayem. Co z tego ze w usa, australii czy chinach kupię taniej, jak polscy
    celnicy przywalą ile im się podoba bo prawo jest w polsce interpretowane
    dowolnie.... Zbyt duze ryzyko...

    L.