  • 1. Data: 2005-09-23 20:53:12
    Temat: Wymiana bilonu
    Od: "barteks" <b...@N...gazeta.pl>

    WItam!
    Uzbierało mi się trochę bilonu (kilkaset monet) o wartości około 10zł.
    Chciałem to wymienić, tylko nie wiem gdzie. W BZWBK gdzie mam konto pobierają
    prowizję w wysokości 10zł za bilon powyżej 50szt. Wymyśliłem sobie, że
    podziele monety po 50szt., ale to znowu za dużo roboty i głupota później stać
    przy kasie z 10 woreczkami ;) Czy jest jakiś prostszy i szybszy sposób?
    Oczywiściwe chodzi mi też o to, żeby uniknąć prowizji :]

    Pozdrawiam,
    barteks

  • 2. Data: 2005-09-23 20:58:33
    Temat: Re: Wymiana bilonu
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > WItam!
    > Uzbierało mi się trochę bilonu (kilkaset monet) o wartości około 10zł.

    Idź do sklepu osiedlowego zapłać za zakupy. Oczywiście nie musisz iść z tym
    wszystkim na raz :)

  • 3. Data: 2005-09-23 21:17:48
    Od: "barteks" <b...@g...pl>

    Marcin_P. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Idź do sklepu osiedlowego zapłać za zakupy. Oczywiście nie musisz iść z tym
    > wszystkim na raz :)

    Też brałem taką opcję pod uwagę, ale to jest ponad 350 monet. Będę musiał
    chyba z 20 razy iść na zakupy, żeby nie wzbudzać podejrzenia ;)

  • 4. Data: 2005-09-23 21:22:57
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dh1pvn$3pm$1@inews.gazeta.pl grupowicz barteks napisał:

> [...]
    > głupota później stać przy kasie z 10 woreczkami ;) Czy jest jakiś
    > prostszy i szybszy sposób? Oczywiściwe chodzi mi też o to, żeby uniknąć

    Dogadaj się ze sklepikiem osiedlowym. Słyszałem że sklepy czasem nawet płacą
    za bilon, więc się ucieszą (u mnie się bardzo cieszą).

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-09-23 21:43:21
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Uzbierało mi się trochę bilonu (kilkaset monet) o wartości około 10zł.
    > Chciałem to wymienić, tylko nie wiem gdzie.

    Oddziały Narodowego Banku Polskiego wymieniają banknoty i monety bez żadnej
    prowizji. Tylko nie wiem, czy masz jakiś w pobliżu...

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.

  • 6. Data: 2005-09-23 22:03:39
    Od: "barteks" <b...@g...pl>

    Shield <u...@g...9o.pl> napisał(a):

    > Oddziały Narodowego Banku Polskiego wymieniają banknoty i monety bez żadnej
    > prowizji. Tylko nie wiem, czy masz jakiś w pobliżu...

    Możesz podać linka do TOiP NBP, bo gdzieś w archiwum grupy przeczytałem, że
    NBP też pobiera prowizję.

  • 7. Data: 2005-09-23 22:34:39
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "August" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dogadaj się ze sklepikiem osiedlowym. Słyszałem że sklepy czasem nawet
    płacą
    > za bilon,

    No - raczej powinni zaplacic , to by bylo dopiero jakby bilon brali za darmo
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-09-24 00:54:37
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Fri, 23 Sep 2005 20:53:12 +0000 (UTC), in barteks wrote:

    > podziele monety po 50szt., ale to znowu za dużo roboty i głupota później stać
    > przy kasie z 10 woreczkami ;) Czy jest jakiś prostszy i szybszy sposób?
    > Oczywiściwe chodzi mi też o to, żeby uniknąć prowizji :]

    Bezproblemowo wpłaciłem ~350 zł monetami 1, 2, 5, 10 i 20 gr na poczcie na
    Świętokrzyskiej.

    Pierwszy i pewnie ostatni na jakiś czas raz, kiedy szedłem z walizką tak
    ciężkąod pieniędzy...

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    Coptic is Gaulish that got lost in the desert. -- Danny Wier

  • 9. Data: 2005-09-24 01:21:52
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

> [...]

    > Oczywiściwe chodzi mi też o to, żeby uniknąć prowizji :]

    Bezproblemowo wpłaciłem ~350 zł monetami 1, 2, 5, 10 i 20 gr na Poczcie
    Głównej na Świętokrzyskiej w Warszawie.

  • 10. Data: 2005-09-24 08:00:33
    Od: maho <m...@p...net>

    barteks wrote:

    > Też brałem taką opcję pod uwagę, ale to jest ponad 350 monet. Będę musiał
    > chyba z 20 razy iść na zakupy, żeby nie wzbudzać podejrzenia ;)

    popakuj sobie w ruloniki po złotówce, i po prostu płać tym, powiedzmy w
    ilości złotówka dziennie. Z moich doświadczeń takie drobniaki są bardzo
    cenione w sklepach spożywczych i aptekach, zwłaszcza w poniedziałek rano
    (nie wiem czemu, ale zazwyczaj w poniedziałek rano sklepy do których
    chodzę posiadają same "grube papierki").

    pozdrav

    maHo