  • 11. Data: 2007-06-18 14:33:12
    Temat: Re: Wymiana zniszczonej karty
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o sam plastik to, zarówno mBank jak i Multi, troche
    > lichutkie produkują. W Multi miałem to samo srebrne literki wytarły
    > się w moment. Kartę możesz przenieść bez problemu do innego banku
    > zależy na czym ci zależy. Popatrz w archiwum grupy jest o czym czytać.

    tak wlasciwie to oni sami tych kart nie produkuja, to tak na marginesie ;-)

    pozdr

  • 12. Data: 2007-06-18 15:38:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    villemo pisze:

    > tak wlasciwie to oni sami tych kart nie produkuja, to tak na marginesie ;-)

    Masz rację miałem na myśli - wydają.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-06-18 19:03:49
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:oi2d7357k8nsb0qe6om9vu6hg0rotsh1c1@4ax.com...
    > Po pierwsze, dobrze jest mieć KK w innym banku, niż swoje pieniądze.

    Pewnie jestem lajkonikiem, ale.... czemu ?
    Raczej wydawało mi się , że dobrze mieć karty dwóch róznych ssytemów - tzn.
    VISA i MASTERCARD...

    Piotrek

  • 14. Data: 2007-06-18 20:14:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 21:03:49 +0200, Piotrek wrote:

> [...]
    >
    > Pewnie jestem lajkonikiem, ale.... czemu ?
    > Raczej wydawało mi się , że dobrze mieć karty dwóch róznych ssytemów - tzn.

    Żeby w razie jakiegoś fraudu czy sytuacji spornej bank nie ściągnął
    automatycznie pieniędzy z Twojego konta.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2007-06-19 20:48:12
    Temat: Re: [mBank] Wymiana zniszczonej karty
    Od: N <n...@n...cry>

    Słoniu napisał(a):
    > Chciałem zapytać, czy znacie może jakiś inny sposób wymiany
    > zniszczonej karty kredytowej niż zamówienie duplikatu.

    Miałem niegdyś przypadek, że delfinek się rozpadł. Po prostu. Nawet nie
    wykazał elastyczności, nie był zbyt obciążany-wyginany. Pęłk na dwie
    części jakby był właśnie wyjęty z ciekłego azotu. Wymiana była gratis.

    --
    pzdr