  • 21. Data: 2009-06-07 13:09:43
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 11:09, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z
    > powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)

    A jak jest na karcie podatkowej, to jak ma udowodnić te zarobki ? Mój
    dentysta wybudował dom za kredyt z Multi, udzielony na podstawie
    wpływów na rachunek.

  • 22. Data: 2009-06-07 13:19:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 10:36, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

    W tej chwili niemal każdy bank, na czele z PKO BP, wyłazi ze skóry,
    aby wydac jak najwięcej kart. Niemal wszędzie promocje i zachęty do
    przenoszenia limitów. To w końcu jak to jest z tym kryzysem ?

  • 23. Data: 2009-06-07 13:24:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Widziałeś glazurnika czy malarza, który by zarabiał mniej niż 850
    brutto ? Chyba dziennie...Budowałeś coś kiedyś ?

    Widzialem juz wielu, ktorzy tak sie zadluzyli, ze ukrywali sie przed swoimi
    wierzycielami, a cale ich dochody pochodzily w szarej strefy.

    MK

  • 24. Data: 2009-06-07 13:24:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 10:45, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac
    > pozyczek to sie przekonasz :).

    Widać się Citek przejechał na "młodych, dynamicznych, wykształconych,
    z wielkich miast". Tych, co brali hipoteki na 130 % LTV, kredyt na dwa
    samochody i karte citka na dodatek. Znam takich. Tylko tak można
    wytłumaczy tę jakże odmienną w odniesieniu do innych banków polityke
    kartowo-limitową Citibanku.

  • 25. Data: 2009-06-07 15:03:46
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Cze, 09:08, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę.

    Nie, no OK. Ale wgryzac sie w detale jak bardzo ten kontrakt jest
    pewny to moze Osobisty Doradca Kredytowy kiedy klient kupuje
    apartament za 1.5 mln

    A nie studentka wprowadzajaca dane do bazy Shittybanku przy wydawaniu
    karty z limitem 10 tys. w masowej ofercie "dla kazdego".

  • 26. Data: 2009-06-07 15:25:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > samochody i karte citka na dodatek. Znam takich. Tylko tak można
    > wytłumaczy tę jakże odmienną w odniesieniu do innych banków polityke

    Ale taka polityka w Citi jest od dawna, dużo przed kryzysem.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-06-07 15:26:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > W tej chwili niemal każdy bank, na czele z PKO BP, wyłazi ze skóry,
    > aby wydac jak najwięcej kart. Niemal wszędzie promocje i zachęty do
    > przenoszenia limitów. To w końcu jak to jest z tym kryzysem ?

    Dokładnie. Ja w Millennium dostałem kartę bez żadnych zaświadczeń i
    komplikacji. Gdzie indziej podobnie. Jeszcze chciano mi dać kredyt i konto.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2009-06-07 20:25:42
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę.

    Kontrakt moze byc i super ale co to da w przypadku, gdy
    kontrahent zbankrutuje i nie zaplaci?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 29. Data: 2009-06-07 21:49:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 22:25, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:

    > Kontrakt moze byc i super ale co to da w przypadku, gdy
    > kontrahent zbankrutuje i nie zaplaci?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Tyle samo, co umowa o pracę w analogicznym przypadku. Bo chyba o
    żenująco niskich świadczeniach z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń
    Pracowniczych nie ma co pisać ?

  • 30. Data: 2009-06-07 21:50:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 17:37, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote: