  • 1. Data: 2004-12-02 13:29:25
    Temat: Wynagrodzenie prezesa BankuPocztowego...
    Od: "gg" <n...@m...com>

    "Czy prezes Banku Pocztowego może mieć kilka razy wyższe zarobki, niż
    prezes największego polskiego banku, jakim jest PKO BP? Odpowiedź na to
    pytanie jest pozytywna - ujawnia dzisiaj "Gazeta Wyborcza". "

    http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1228773&type_id=1&display=1+2+4&priority=1-20&order=
    priority

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2004-12-02 14:38:58
    Temat: Re: Wynagrodzenie prezesa BankuPocztowego...
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gg napisał:
    > "Czy prezes Banku Pocztowego może mieć kilka razy wyższe zarobki, niż
    > prezes największego polskiego banku, jakim jest PKO BP? Odpowiedź na to
    > pytanie jest pozytywna - ujawnia dzisiaj "Gazeta Wyborcza". "

    Ojejku. A dokladasz cos do tego banku z wlasnej kieszeni (nie jako
    klient, ale jako obywatel)? Bank wypracowal zyski, a akcjonariusze sie
    zgodzili. Ze akcjonariuszem jest panstwo to mi bimba tak dlugo jak dlugo
    panstwo do biznesu nie doklada,

    Bartol

  • 3. Data: 2004-12-04 14:29:29
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

> [...]
    > Ze akcjonariuszem jest panstwo to mi bimba tak dlugo jak dlugo panstwo do

    Masz racje, mnie bardziej zmniesmaczyło pieprzenie o GIGANTYCZNYCH
    zarobkach.
    W porównaniu z prywatnymi, np millenium itd to pewnie z 5 razy mniej.

  • 4. Data: 2004-12-04 15:03:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik swiatowid napisał:

    > Masz racje, mnie bardziej zmniesmaczyło pieprzenie o GIGANTYCZNYCH
    > zarobkach.
    > W porównaniu z prywatnymi, np millenium itd to pewnie z 5 razy mniej.

    Heh, ludziom strasznie przeszkadza, gdy ktos duzo zarabia. Taka typowa
    postawa Polaka-katolika sluchacza radia maryja. Przeciez jak firme na to
    stac, to czemu nie ma placic swoim ludziom tyle ile chce?

    Oczywiscie watpliwe moralnie sa wysokie wynagrodzenia szefow firm
    bedacych w tarapatach (chodzi o tych, ktorzy firme w tarapaty wpedzili,
    a nie tych, ktorzy ja z dola wyciagaja), ale to juz problem
    akcjonariuszy, a nie moj.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-12-04 15:20:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-04 16:03, kiedy Bartol Partol
    napisał(a) co następuje:

> [...]
    > bedacych w tarapatach (chodzi o tych, ktorzy firme w tarapaty wpedzili,
    > a nie tych, ktorzy ja z dola wyciagaja), ale to juz problem

    Bardzo się zgadzając, pragnę uniżenie dodać, że równie dobrze dotyczy to
    czytelników Trybuny.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 6. Data: 2004-12-04 15:36:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 02 Dec 2004 15:38:58 +0100, w <con9d1$cmr$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

> [...]
    > klient, ale jako obywatel)? Bank wypracowal zyski, a akcjonariusze sie
    > zgodzili. Ze akcjonariuszem jest panstwo to mi bimba tak dlugo jak dlugo

    Państwo już dołożyło -- ale zysków specjalnych z tego nie czerpie.
    Zresztą państwo nie jest od zarabiania -- niech sprzeda ten bank.

  • 7. Data: 2004-12-04 16:41:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Bardzo się zgadzając, pragnę uniżenie dodać, że równie dobrze dotyczy to
    > czytelników Trybuny.

    Eee, chodzilo mi o mentalnosc. Polak-katolik sluchacz radia maryja
    niczym mentalnie sie nie rozni od Polaka-katolika czytacza trybuny, czy
    Polaka-najprawdziwszego-katolika-z-prawdziwych obroncy ksiedza
    jankowskiego. Wszyscy oni sa mentalnymi komuchami. No.

    Fajny Bartol

  • 8. Data: 2004-12-04 17:04:01
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-04 17:41, kiedy Bartol Partol

    Ano.

  • 9. Data: 2004-12-05 16:59:19
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Przeciez jak firme na to stac, to czemu nie ma placic swoim ludziom
    > tyle ile chce?

    To zawsze się sprawdza... Ja pracuję w firmie, która na brak kasy nie
    narzeka (wielka, ponadnarodowa instytucja finansowa) i własnie problem
    jest w tym, że płacą tyle ile sami chcą, a nie tyle ile ja bym chciał ;P

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief