  • 1. Data: 2004-08-05 12:02:12
    Temat: Wyniki finansowe Banku BPH po II kwartałach 2004 roku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W dwóch pierwszych kwartałach 2004 roku dynamiczny rozwój Grupy Banku BPH
    był kontynuowany - zysk netto wzrósł o 107 proc., zaś zysk brutto o 81 proc.
    Skonsolidowany zysk netto osiągnięty w ciągu dwóch kwartałów 2004 roku
    wyniósł 424,0 mln zł w porównaniu z 204,6 mln zł po pierwszych 6 miesięcy
    ubiegłego roku. Zysk brutto Grupy wyniósł 520,6 mln zł, wobec 287,5 mln zł
    po dwóch kwartałach 2003.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6120
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-05 13:18:46
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6120

    "Ponad 3-krotny wzrost liczby wydanych kart kredytowych (na koniec II kwartału
    2004 roku liczba kart wyniosła 169 tys.);"

    Hi, hi, ciekawe ile z nich to karty niechciane przez klientów :-)
    Patrz post Wozika...

    "Wynik z opłat i prowizji po dwóch kwartałach 2004 był wyższy o 20 proc."

    Stać was na więcej chłopaki!

    PS.

    Dzisiejsza rozmowa z infolinią ichniego biura maklerskiego:
    (Ja: zielony w sprawie obligacji, z minimalnym doświdczeniem na giełdzie)

    Ja: Rozumiem, że za rejestrację obligacji zakupionych na rynku pierwotnym na
    rachunku brokerskim BPH jest jakaś opłata?
    Ona: Oczywiście płaci Pan opłatę.
    Ja: Ile ona wynosi?
    Ona: Chwileczkę...
    Po chwili...
    Ona: Nie ma żadnej opłaty.
    Ja: Jest Pani pewna?
    Ona: Raczej tak.

    Tylko ja ciągle nie jestem pewien :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-08-05 16:49:02
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Ja: Rozumiem, że za rejestrację obligacji zakupionych na rynku
    pierwotnym na
    > rachunku brokerskim BPH jest jakaś opłata?

> [...]

    Dobrze żeby trochę uściślić
    Podstawowe opłaty gdybyś się jednak zdecydował deponować są takie
    1. Opłaty za zdeponowanie papierów na rachunku faktycznie nie ma
    2. Aktywacja rachunku na którym deponujesz papiery 40 zł
    - 20 zł jeżeli jest otwierany w drugim półroczu
    - 0 zł jeżeli masz srebrny , złoty , private lub inwestor sezam
    /możliwe ,że jest to równocześnie opłata za prowadzenie rachunku ale
    tego w tej chwili nie jestem pewien/
    3. Jeżeli zechcesz sprzedać obligacje przed wykupem to zapłacisz 0,2%
    prowizji od transakcji jezeli zlecenie zostanie złożone przez internet
    min 6zł i od 0,4 do 0,2% min 6 w przypadku innych kanałów

    Tu masz więcej szczegółów
    http://www.bm.bphpbk.pl/
    pozd Adam

  • 4. Data: 2004-08-05 18:05:03
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > - 0 zł jeżeli masz srebrny , złoty , private lub inwestor sezam
    > /możliwe ,że jest to równocześnie opłata za prowadzenie rachunku ale

    Rachunek już mam (bezpłatny) i nawet leży tam jakiś groszowy Próchnik :-)

    > 3. Jeżeli zechcesz sprzedać obligacje przed wykupem to zapłacisz 0,2%
    > prowizji od transakcji jezeli zlecenie zostanie złożone przez internet
    > min 6zł i od 0,4 do 0,2% min 6 w przypadku innych kanałów

    Trochę to chyba jednak bardziej skomplikowane - są jeszcze progi kwotowe. Nie
    ważne w tym momencie ... to chyba i tak lepiej, niż gdybym wybrał obligacje
    "niesprzedawalne" na giełdzie i przedstawił do wcześniejszego wykupu?

    W każdym bądź razie dziękuję za informacje.
    Jeszcze nie wiem, czy w to wejdę.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-08-05 18:47:47
    Temat: Re: obligacje /bylo wynik BPH po II kw/
    Od: d...@p...onet.pl

    > Trochę to chyba jednak bardziej skomplikowane - są jeszcze progi kwotowe.

    Zgadza się, /przy innych kanałach/

    Nie
    > ważne w tym momencie ... to chyba i tak lepiej, niż gdybym wybrał obligacje
    > "niesprzedawalne" na giełdzie i przedstawił do wcześniejszego wykupu?

    I tak i nie. Czasami obligacje notowane są na rynku poniżej swojej wartości
    nominalnej i gdybyś się zdecydował je sprzedać w danym momencie to możliwe ze
    poniósłbys większą stratę niż gdybyś je dał po prostu do wcześniejszego wykupu.
    IMO grupowym guru w sprawach obligacji /i walut/ jest Malin, który od czasu do
    czasu dzieli się tu swoją wiedzą. Być może i teraz zechce :) /co kupić i kiedy/