  • 21. Data: 2010-02-18 14:48:54
    Temat: Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Od: s...@m...com

    > <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > NIe wiem, ale zdaje się, że można w Citibanku. "Nadajesz" przelew pocztowy
    > online -> Operację potwierdzasz telepinem -> Odbierasz kasę.

    Przelew pocztowy to chyba pod wskazany adres.

  • 22. Data: 2010-02-18 17:55:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-17 22:15, r...@p...onet.pl wrote:
    > Witam.
    > Czy jakiś bank, serwis płatniczy lub coś podobnego oferuje usługę wypłacenia
    > gotówki lub dokonywania płatności jedynie na podstawie np. loginu i hasła lub
    > czegoś podobnego, weryfikacji swoich danych, oraz weryfikacji autentyczności
    > podpisu itp.?
    >
    > Przykładowo jestem kilkaset km od domu, bez gotówki, dokumentów,komórki,karty
    > płatniczej, czyli bez niczego i chcę wrócić do domu.
    > Czy jest jakiś inny sposób niż jazda na gapę i ustalenie tożsamości przez
    > policję przy kontroli biletów?

    Można zawsze gdzieś schować gotówkę. Np. w bucie pod wkładką. Lepsze to
    niż szukanie oddziału Western Union.

  • 23. Data: 2010-02-18 20:21:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 18 lut 2010 o 11:42 GMT, mvoicem napisał(a):

    > Swoją drogą - po cholerę drukować ten bilet, nie wystarczyłoby mieć
    > dokument tożsamości? W końcu konduktor ma w zeszyciku listę biletów
    > elektronicznych i porównuje w nim dokument z czymśtam (pewnie z numerem
    > dokumentu).

    Nie widzialem jeszcze aby konduktor mial liste biletow...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 24. Data: 2010-02-18 20:40:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.02.2010 21:21), Brzezi wrote:

    > Nie widzialem jeszcze aby konduktor mial liste biletow...

    A ja za każdym razem widziałem że brał mój dowód i porównywał z czymś
    tam w swoim kajeciku po czym mi oddawał. Nie zaglądałem do tego co tam
    miał, ale jeżeli to nie była lista zakupionych biletów/numerów
    dokumentów tożsamości - to co to by mogło być?

    p. m.

  • 25. Data: 2010-02-19 10:48:04
    Temat: Re: Wyplata gotówki nie majac absolutnie nic przy sobie
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Zastanawiam się, czy można jakoś wykorzystać PayPal?
    Tym niemniej będąc w potrzasku jaki opisujesz wolałbym coś z klikaniem w
    wirtualną klawiaturę, niż wstukiwaniem hasła klawiszami.
    Swoją drogą za bilety komunikacji miejskiej można już płacić SMS-ami :-)

    -----

  • 26. Data: 2010-02-19 18:42:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    s...@m...com <s...@m...com> had the courage to write:

    > Przelew pocztowy to chyba pod wskazany adres.

    Mniemasz, że autor postu mieszka pod mostem?
    k.

  • 27. Data: 2010-02-19 18:48:53
    Od: s...@m...com

    > Mniemasz, że autor postu mieszka pod mostem?

    Chodzi o sytuację, gdy jest się w obcym mieście.

  • 28. Data: 2010-02-19 19:32:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@m...com wrote:

    > Chodzi o sytuację, gdy jest się w obcym mieście.

    Ja bym szukal przytulku dla bezdomnych i czekal az cie ktos odnajdzie.

  • 29. Data: 2010-02-20 05:08:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    s...@m...com <s...@m...com> had the courage to write:

    > Chodzi o sytuację, gdy jest się w obcym mieście.

    No o to się pytam. O ile nie mieszka się pod mostem, to przecież ma się
    jakiś adres i listonosz znajdzie.

    k.

  • 30. Data: 2010-02-20 05:10:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:

    > No o to się pytam. O ile nie mieszka się pod mostem, to przecież ma się
    > jakiś adres i listonosz znajdzie.

    czy masz adres zamieszkania w kazdym miescie do ktorego przyjezdzasz,
    choćby przelotem na jeden dzien?