  • 11. Data: 2007-06-14 22:00:59
    Temat: Re: Wypłata gotówki za granicą bez prowizji
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    pl.biznes.banki.getSenderByName("*Renata Gołębiowska*").quote();

    A więc jednak posłuchałaś i uciekasz?

  • 12. Data: 2007-06-15 05:08:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dla tego przykładu kolega próbował podjąć pieniądze w GB (Liverpool i
    > Manchester).
    >
    > W obu miastach niby są oddziały Citi (w Liverpool Citi Financial) ale -
    > choć w to trudno uwierzyć - bez bankomatów.

    Tu niby jest bankomat:
    http://www.citi.com/locations/eu/gb/gb/manchester/ma
    nchester_br.htm

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2007-06-15 07:02:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Maciej Loret wrote:

    > Tu niby jest bankomat:
    > http://www.citi.com/locations/eu/gb/gb/manchester/ma
    nchester_br.htm

    Nie ma :-)

    Kluczowa jest ostatnia linia: "This information may change, call to
    confirm" :-)

    Piotrek

  • 14. Data: 2007-06-15 20:32:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-14, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "dwr"

    > nie pamietam, zebysmy ten bank sprawdzali za granicą

    W jakim sensie sprawdzali? Chodzi o kurs?

    > ale jesli kraj pasuje to bezprowizyjne bankomaty mozesz miec w
    > Nordei oraz w DB - Nordea głównie w krajach skandynawskich,
    > DB ma w Anglii, USA, Francji i jeszcze w paru dziwnych krajach
    > zaprzuyjaznione banki z bezprowizyjnymi bankomatami i niezlymi kursami

    Niestety nie pasują. Chyba, że te "dziwne kraje":) I raczej chodzi mi
    o każdy bankomat, a nie jakieś konkretne.

    Renata

  • 15. Data: 2007-06-15 20:36:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-14, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

    > GetinBank - wszystkie bankomaty gratis.

    Czy ktoś wie, czy da się ją spłacać poleceniem zapłaty?

    Renata

  • 16. Data: 2007-06-15 21:54:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska"

    > W jakim sensie sprawdzali? Chodzi o kurs?

    oczywiscie chodzi o kursy - jak Fortis stosuje inne kursy niz w
    publikowanej na www tabeli
    to mowienie o bezprowizyjnosci jest naciaganiem prawdy - wyrownuja
    sobie to kursami

    > Niestety nie pasują. Chyba, że te "dziwne kraje":) I raczej chodzi
    > mi
    > o każdy bankomat, a nie jakieś konkretne.
    a.. Bank of America (USA)
    b.. Barclays (Wielka Brytania, Kenia, Mauritius, Tanzania, Zimbabwe)
    c.. BNP Paribas (Francja)
    d.. Scotiabank (Kanada, Chile, Meksyk)
    e.. Westpac (Australia, Nowa Zelandia)
    to by bylo na tyle - bankomaty Barclaysa lub BNP jest dosyc latwo
    znalezc (jak u nas PKOBP)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2007-06-16 08:07:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-15 22:36, Renata Gołębiowska stwierdził, że:

    > Czy ktoś wie, czy da się ją spłacać poleceniem zapłaty?

    Tobie chodzi o kredytówkę z darmowymi wypłatami za granicą?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2007-06-16 08:36:53
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    Tommeck <t...@g...pl> napisał(a):

    > Citibank w ichnich bankomatach. Mozna podpiac karte pod rachunek walutowy,
    > wowczas faktycznie moze byc baz kosztow przewalutowania i bez prowizji.

    Chyba dla konta CitiGold wszystkie wyplaty sa bez prowizji.

  • 19. Data: 2007-06-16 16:20:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-16, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2007-06-15 22:36, Renata Gołębiowska stwierdził, że:

    > Tobie chodzi o kredytówkę z darmowymi wypłatami za granicą?

    A ta Getinu to nie jest kk?

    Chodzi o kartę. Najlepiej taką, żeby nie trzeba było zakładać konta,
    ale oferta z kontem też mnie interesuje, tym bardziej, że jak widzę
    nie ma z czego wybierać.

    Renata

  • 20. Data: 2007-06-17 15:26:29
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > On 2007-06-14, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:
    [...]

    > Czy ktoś wie, czy da się ją spłacać poleceniem zapłaty?
    >
    > Renata

    Niestety z tego co wiem to się nia da. Spłacam normalnym przelewem.