  • 1. Data: 2008-08-28 12:14:29
    Temat: Wypłata gotówki zagranica
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Wybieram się za granicę &#8211; kraj Unii europejskiej

    Czy jakiś bank ma w swojej ofercie takią kartę z której wypłata w bankomacie
    będzie zyupełnie bezpłatna bez żadnych tam gwiazdek i ograniczeń. Wiem że
    mbank pisze w swojej ofercie bezpłatne bankomaty ale nie rozumiem o co chodzi
    w tym zapisie:

    &#8222;prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach za granicą5 0 zł

    5 W przypadku transakcji bezgotówkowych dokonanych za granicą w walucie innej
    niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie
    transakcji w wysokości do 2% wartości transakcji.

    Czyli wypłata gotówki w bankomacie np. w Szwecji nie będzie mnie nic kosztować
    bo jest to transakcja gotówkowa &#8211; czy się mylę?

    A jak zostanie rozliczona wypłata gotówki w Szwecji?

    Dziękuje Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-28 12:33:10
    Temat: Re: Wypłata gotówki zagranica
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 12:14:29 +0000, Józef Gołaś
    napisał(a):

> [...]
    > bankomacie będzie zyupełnie bezpłatna bez żadnych tam gwiazdek i
    > ograniczeń. Wiem że mbank pisze w swojej ofercie bezpłatne bankomaty ale

    Wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie, w mbanku, jest za darmo.
    Jeżeli wypłacasz walutę inną niż euro zapłacisz dodatkowo 2% za
    przewalutowanie i nic więcej.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-08-28 13:10:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sie, 14:14, "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > mbank pisze w swojej ofercie bezpłatne bankomaty ale nie rozumiem o co chodzi

    sprawdz Lukasbank konto Podrozne bodajze - ale nie wiem jak kursy, no
    i cena konta oplacasz ten brak oplat.

  • 4. Data: 2008-08-28 13:23:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Znajdź jakiegoś małolata <30 w rodzinie i załatw sobie kartę na niego.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-08-28 13:58:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 15:23:56 +0200, 666 napisał(a):

    > Znajdź jakiegoś małolata <30 w rodzinie i załatw sobie kartę na niego.

    hmmm mbank jednak chyba lepiej tutaj wypadnie niż BZWBK.

    PS Jeżeli myślisz o wypłatach większych kwot (obojętnie jaka zagraniczna
    waluta) to pomyśl przede wszystkim o Polbanku - konto i karta za darmo a
    przeliczniki wyśmienite.

    Xenocide