  • 1. Data: 2004-05-26 05:42:45
    Temat: Wyplata/lokata w Inteligo?
    Od: "******" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam zamiar zalozyc sobie konto osobiste w Inteligo. Jak to jest z wyplata
    pieniazkow?

    1. Pisza ze pieniazki mozna wyplacic jedynie w bankomacie, a co bedzie jak
    uszkodzi mi sie karta do bankomatu a ja baaaaardzo bede pieniedzy
    potrzebowal?
    2. Ogladalem sobie ta wersje domo zalozylem i rozwiazalem lokate. Po
    rozwiazaniu lokaty i checi przelania pieniedzy z lokaty na konto glowne
    dostalem komunikat: Dziekujemy poieniazki zostana przelany do 30 dni.
    Myslalem ze szybciej to dziala. Jak to naprawde jest?
    3. Czy sa jeszcze jakies kruczki w Inteligo
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-05-26 06:05:03
    Temat: Re: Wyplata/lokata w Inteligo?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c91aps$dd3$...@a...news.tpi.pl,
    ****** <a...@w...pl>:

    > 1. Pisza ze pieniazki mozna wyplacic jedynie w bankomacie

    Mozesz w POSie w banku, ale tez karta.

    >, a co
    > bedzie jak uszkodzi mi sie karta do bankomatu a ja baaaaardzo bede
    > pieniedzy potrzebowal?

    To zamow dwie karty.

> [...]
    > rozwiazaniu lokaty i checi przelania pieniedzy z lokaty na konto
    > glowne dostalem komunikat: Dziekujemy poieniazki zostana przelany do

    Jakies nieporozumienie.

    > Myslalem ze szybciej to dziala. Jak to naprawde jest?
    > 3. Czy sa jeszcze jakies kruczki w Inteligo

    Tak, lokaty w Inteligo sa nisko oprocentowane. To konto nie nadaje sie do
    oszczedzania, tylko do rozliczen.

    --
    Robert