  • 1. Data: 2005-10-11 20:11:30
    Temat: Wypłata z ING OKO
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy większe kwoty (powyżej 20 tyś) trzeba wcześniej awizować w ING przy
    wypłacie z OKO ?.

    PS. Kasy tej jeszcze tam nie ma, mam zamiar dokonać przelewu na OKO z
    mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-10-11 20:27:01
    Temat: Re: Wypłata z ING OKO
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy większe kwoty (powyżej 20 tyś) trzeba wcześniej awizować w ING przy
    > wypłacie z OKO ?.

    Trzeba, jak każdą dużą wypłatę gotówki.

  • 3. Data: 2005-10-11 20:48:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy większe kwoty (powyżej 20 tyś) trzeba wcześniej awizować w ING przy
    > wypłacie z OKO ?.

    W glownych oddzialach wymienionych na liscie do 20tys. PLN i 5tys walut nie
    trzeba awizowac (tak mowi regulamin), ale w praktyce bywa roznie i jezeli
    chodzi szczegolnie o walute to sa czesto problemy.

  • 4. Data: 2005-10-11 21:47:38
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > trzeba awizowac (tak mowi regulamin), ale w praktyce bywa roznie i jezeli
    > chodzi szczegolnie o walute to sa czesto problemy.

    Dzięki za odpowiedź. Może będziesz w stanie powiedzieć jak potraktują 2
    wypłaty z 2 rachunków OKO po 20 tyś zł, jako jedną za 40 tyś którą trzeba
    awizować czy nie. Kasę potrzebuje jutro lub pojutrze i mi się nie uśmiecha
    czekać 3 dni.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2005-10-11 22:01:08
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 11 Oct 2005 23:47:38 +0200 "Marcin_P." <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > awizować czy nie. Kasę potrzebuje jutro lub pojutrze i mi się nie uśmiecha

    Możesz też spróbować w 2 oddziałach po 20K, w 1 mogą nie mieć/nie chcieć.
    Po coś to awizowanie jest :)

  • 6. Data: 2005-10-12 19:00:40
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Marcin_P." <n...@o...pl> wrote in message
    | Witam,

    To jest tak... czasami przyjdzie jakiegos dnia duzo ludzi z
    wplatami po kilkadziesiat tysiecy i kasa jest pelna, czasami
    nadspodziewanie duzo ludzi wyplaca duze kwoty i kasy nie ma. Jesli
    kasa jest to chyba nie sadzicie, ze kasjerka bedzie preferowala,
    zeby wywiezli te 40000PLN i przywiezli za 2-3 dni. Zadzwon i
    zapytaj czy maja, jak nie maja zadzwon do wiekszego oddzialu, albo
    po prostu innego.

  • 7. Data: 2005-10-12 20:11:20
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > zeby wywiezli te 40000PLN i przywiezli za 2-3 dni. Zadzwon i
    > zapytaj czy maja, jak nie maja zadzwon do wiekszego oddzialu, albo

    Zrobilem tak jak piszesz, i rzeczywiscie maly oddzial 20 tys jest w stanie
    wyplacic, ale pani mówila ze musi zamówic gotówke, na 40 tys to nie za
    bardzo chcieli przyjac awizowanie (wyplata w piatek). Dla duzego oddzialu z
    wyplata 20 tys nie bylo zadnego problemu. Awizowalem 20 tys w pierwszym
    oddziale, a po reszte pojade do duzego

    PS. Wolalem wyplacic w tym malym bo blizej mam do niego, a tak to bede
    musial sie pofatygowac troche dalej.

    Pozdrawiam i dzieki za sugestie
    Marcin_P.