  • 1. Data: 2011-07-16 08:40:56
    Temat: Wypłata z bankomatu - zagraniczna karta
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Czy da się wypłacić pieniadze w polskim bankomacie majac niemiecka karte
    CIRRUS ?

  • 2. Data: 2011-07-16 13:40:54
    Temat: Re: Wypłata z bankomatu - zagraniczna karta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/16/2011 3:40 AM, Ramzes wrote:
    > Witam
    > Czy da się wypłacić pieniadze w polskim bankomacie majac niemiecka karte
    > CIRRUS ?

    wloz do bankomatu i zobacz.

  • 3. Data: 2011-07-16 17:40:41
    Temat: Re: Wyp?ata z bankomatu - zagraniczna karta
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-16 10:40, Ramzes pisze:
    > Czy da sie wyp?aciae pieniadze w polskim bankomacie majac niemiecka karte
    > CIRRUS ?

    To jest karta bankomatowa wydawana przez Mastercard, więc jeżeli są
    nalepki Mastercard na bankomacie to prawie na pewno tak.

  • 4. Data: 2011-07-17 21:17:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Ramzes pisze:

    > Czy da się wypłacić pieniadze w polskim bankomacie majac niemiecka karte
    > CIRRUS ?

    Pod koniec zeszłego tysiąclecia widziałem logo Cirrus na bankomatach
    Pekao SA. Ale czy zostało do dziś, to nie wiem... :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-07-18 20:25:32
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Pod koniec zeszłego tysiąclecia widziałem logo Cirrus na bankomatach
    > Pekao SA. Ale czy zostało do dziś, to nie wiem... :-)

    Za to dziś widziałem logo Cirrus na bankomacie Citibanku. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-07-18 22:00:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j024rs$das$...@i...gazeta.pl...

    > Za to dziś widziałem logo Cirrus na bankomacie Citibanku. :-)

    Chyba prawie wszystkie sieciowe powinny to obsługiwać, Euronet itd.

  • 7. Data: 2011-07-19 18:54:31
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> w wiadomości
    news:ivvjgk$nhg$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Pod koniec zeszłego tysiąclecia widziałem logo Cirrus na bankomatach
    > Pekao SA. Ale czy zostało do dziś, to nie wiem... :-)
    Owszem zostało, jeszcze widziałem lgo Ciirrus na bankomatach PKO BP i
    BGŻ.
    --
    Mark
    k...@p...pl k...@o...pl