  • 61. Data: 2010-03-22 15:26:37
    Temat: Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Od: zbooY <z...@g...com>

    usiąść na rynku/dworcu/pod + i napisac kartke - zbieram na bilet i
    czekac
    tak chyba najszybciej ;-)

    z.

  • 62. Data: 2010-03-23 19:53:15
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam
    W dniu 2010-02-18 12:06, mvoicem pisze:

    > Miałem na myśli - po co PKP wymaga od nas drukowania tego biletu, skoro
    > i bez tego mają wszystkie dane do sprawdzenia czy zapłaciłem za bilet
    > czy nie.

    A po co biletu wymaga linia lotnicza (przynajmniej te tanie)? Przeciez
    tez ma wszystkie dane. A jak nie bedziemy mieli wydruku tej jednej
    kartki A4 z informacja o rezerwacji to dolicza jakies ogromne oplaty :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 63. Data: 2012-08-31 23:46:50
    Od: s...@t...pl

    > Tak przy okazji, zastanawialem sie nad kontaktem przez udostepniony tel
    > komorkowy (teraz takie rozmowy sa tanie, raczej pewne jet, ze po kilku
    > podejsciach ktos udostepni swoj lub zadzwoni w naszym imieniu, jesli nie
    > chce dawac aparatu do reki obcej osobie) i stwierdzilem, ze ja osobiscie
    > mialbym problem, bo jedyne numer jaki pamietam, to wlasny komorkowy.
    > Reszte mam zapisana w komorce :))

    Chyba najlepiej nadaje się tu kupon RIA get money i przekazanie tej osobie danych do
    transakcji.

    A co do telefonu to można z budki zadzwonić na koszt rozmówcy.

  • 64. Data: 2012-09-03 10:17:42
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    BZWBK ma coś takiego jak wypłata z bankomatu na SMS:

    http://blog.bzwbk.pl/2011/12/przelewy-i-wyplaty-sms-
    w-pakiecie-avocado

    No ale trzeba odebrać ten SMS.

  • 65. Data: 2012-09-04 00:22:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miernik" c...@g...co

    : BZWBK ma coś takiego jak wypłata z bankomatu na SMS:

    : http://blog.bzwbk.pl/2011/12/przelewy-i-wyplaty-sms-
    w-pakiecie-avocado

    : No ale trzeba odebrać ten SMS.

    -=-

    Może oczy już nie te co dawniej, ale szukam i szukam...
    I nie znajduję talerza z wiśniami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2012-09-25 20:29:07
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 3 września 2012 10:17:42 UTC+2 użytkownik Miernik napisał:
    > BZWBK ma coś takiego jak wypłata z bankomatu na SMS:
    > http://blog.bzwbk.pl/2011/12/przelewy-i-wyplaty-sms-
    w-pakiecie-avocado
    > No ale trzeba odebrać ten SMS.

    A banki nie mają awaryjnych procedur weryfikacji klienta za pomocą szczegółowych
    danych personalnych, zgodności podpisu, informacji o rachunku, pinie do karty itd?

  • 67. Data: 2012-10-17 18:14:42
    Od: s...@t...pl

    W dniu niedziela, 21 lutego 2010 08:49:38 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > czytalem o calkiem powaznych probach z bankomatami rozpoznajacymi odcisk
    > palca. Jesli wejda kiedys w uzycie, problem bedzie rozwiazany.

    A czy kartę płatniczą prepaid np. BZWBK można kupić (tradycyjnie, np. w oddziale
    banku, nie przez internet) - bez dokumentu tożsamości?