  • 1. Data: 2003-11-25 09:57:47
    Temat: Wyplaty wiekszych kwot z Inteligo
    Od: othellot <o...@w...pl>

    Witajcie.
    Pare miesiecy temu dzwonilem na infolinie Inteligo i zrozumialem z tego,
    ze moge dowolna kwote wyplacic w jakichs wybranych oddzialach PKO BP.
    Wczoraj zadzwonilem i Mila Pani powiedziala, ze tak naprawde to wciaz
    wtedy mnie obowiazuje ten sam limit co na karcie VE. Jak to jest naprawde?

    I jeszcze inne pytanie. Czy w PKO BP moge zrobic taki przelew "w
    okienku", ktory mialby pieczatke i ktory moglbym pokazac komu trzeba?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-11-25 10:04:10
    Temat: Re: Wyplaty wiekszych kwot z Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > Wczoraj zadzwonilem i Mila Pani powiedziala, ze tak naprawde to wciaz
    > wtedy mnie obowiazuje ten sam limit co na karcie VE. Jak to jest naprawde?

    Obowiazuje limit karty, bo tylko za pomoca karty mozesz wyplacic kase z
    Inteligo (w bankomacie lub POSie placówki). Mozesz sobie ustawic limit karty
    na "do wysokosci salda", a wiec wyplacisz wtedy cala kase z konta. Z
    wybranymi oddzialami PKO BP prawdopodobnie chodzilo o to, ze nie kazdy
    oddzial ma POS - a wiec nie wszedzie wyplacisz. Trzeba patrzec na naklejki
    na drzwiach konkretnego oddzialu albo dzwonic na infolinie, to Ci
    Ilinka/Ilinek podadza adresy oddzialów z POSami w Twojej miejscowosci.

    > I jeszcze inne pytanie. Czy w PKO BP moge zrobic taki przelew "w
    > okienku", ktory mialby pieczatke i ktory moglbym pokazac komu trzeba?

    Nie. W PKO BP mozesz tylko wplacic lub wyplacic (karta z POSa) pieniadze.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-25 11:17:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [...] albo dzwonic na infolinie, to Ci
    > Ilinka/Ilinek podadza adresy oddzialów z POSami w Twojej miejscowosci.

    Taaaaa ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-25 11:17:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Taaaaa ?

    Taaaa ;-))) A co Cie tak dziwi? Mnie Ilinka takie cuś podawała.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-25 11:35:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Taaaa ;-))) A co Cie tak dziwi? Mnie Ilinka takie cuś podawała.

    Taaaaa... Bo na przykład w infolinii PKO BP ani informacje@pkobp nie mają
    takiej listy. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-25 11:36:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Taaaaa... Bo na przykład w infolinii PKO BP ani informacje@pkobp nie mają
    > takiej listy. :-)

    Inteligo rzondzi ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-11-25 11:40:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Inteligo rzondzi ;-))) ?

    Glenndzisz. :-)

    mBank rzondzi. Weź kartę mBanku i wyciągnij w kasie czegokolwiek
    BREbankowego pwoiedzmy z 20 kPLN. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-25 11:42:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > mBank rzondzi. Weź kartę mBanku i wyciągnij w kasie czegokolwiek
    > BREbankowego pwoiedzmy z 20 kPLN. :-)

    Jak mają POSa to nie widzę problemu. Inną rzeczą jest prowizja oczywiście.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-11-25 11:52:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Jak mają POSa to nie widzę problemu. Inną rzeczą jest prowizja oczywiście.

    Taaaaaaa ?

    A limity ?

    [nie jestem na bieżąco jeśli o nie chodzi w mB]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-11-25 11:56:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpvfpj$bs5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taaaaaaa ?
    >
    > A limity ?

    Podobno obecnie wydawane VE debetowe - do wys. salda (jak sobie tak ustawisz
    w mLinii).

    > [nie jestem na bieżąco jeśli o nie chodzi w mB]

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=100
    952&t=100929

    (Trzeba sie troche wczytac, bo nieco pogmatwane.)

    --
    Robert