  • 31. Data: 2009-02-11 18:48:33
    Temat: Re: Wyplaty z bankomatów & zysk VISA/MC
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:1e86b95f-9901-429c-856b-30bb615c9104@p2g2000prf
    .googlegroups.com...

    > A powinniscie! Zamiast wlazic do d... bez wazeliny... ! (Nic
    > osobistego, takie generalne spostrzezenie.)

    No nie, bo wtedy jak byscie ogladali polska TV? ;)

    k.

  • 32. Data: 2009-02-11 18:52:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    > No nie, bo wtedy jak byscie ogladali polska TV? ;)

    Pewnie wcale, tak jak ja teraz :) Bo nie mam zamiaru placic TV Polonia
    zeby sobie teleexpres w internecie obejrzec...

  • 33. Data: 2009-02-11 19:02:05
    Temat: Re: Wypłaty z bankomatów & zysk VISA/MC
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    i.googlegroups.com

    > Te dwie ponizej sa jeszcze bardziej naiwne, bo okazuje sie, ze
    > kupujacy "przypomina" sobie, ze moze zaplacic karta... :DDD

    Jeżeli rzeczywiście transakcje kartowe szły by wręcz "od kopa" jak ma to
    miejsce na filmikach, do których linki zamieściłeś w swoich postach to kto
    wie - może taka sytuacja mogła by mieć miejsce :)

  • 34. Data: 2009-02-11 19:04:55
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > A powinniscie! Zamiast wlazic do d... bez wazeliny... ! (Nic
    > osobistego, takie generalne spostrzezenie.)

    Jak to "powinniscie"? Czasy kiedy do jednostki zwracalo sie w liczbie
    mnogiej na cale szczescie juz minely ;)
    A tak na powaznie - do dupy USA wchodza politycy. Wiekszosc ludzi ma ten
    kraj gleboko w tyle. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele ale to temat
    na inna dyskusje. IMO jednak obecne podejscie kazdej ze stron tj. Polski jak
    i USA jest nie fair, no ale to tylko spostrzezenia szarego czlowieka,
    któremu obca jest "wielka" polityka ludzi odciagnietych od pluga i
    wpuszczonych na polityczne salony.

  • 35. Data: 2009-02-11 21:25:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ...@p...googlegroups.com

    > Jak to "powinniscie"? Czasy kiedy do jednostki zwracalo sie w liczbie
    > mnogiej na cale szczescie juz minely ;)

    Ale kashmiri pisal: "Za to wiz od was nie wymagamy :)" Ja sie tylko
    trzymalem konwencji my - wy.

    > A tak na powaznie - do dupy USA wchodza politycy.

    zauwazylem. Zupelnie jakby od tego zalezala przyszlosc kraju. Az
    wstyd...

    > Wiekszosc ludzi ma ten
    > kraj gleboko w tyle.

    I zapewniam, ze z wzajemnoscia. Wiekszosc populacji zapewne nawet nie
    wie, gdzie ta Polska lezy, a o tym, ze wspomaga USA w Iraku i
    Afganistanie wiedza chyba tylko jednostki przeze mnie wyedukowane. I
    moze paru politykow w Washington DC. :)

> [...]
    > i USA jest nie fair, no ale to tylko spostrzezenia szarego czlowieka,
    > któremu obca jest "wielka" polityka ludzi odciagnietych od pluga i

    A propos odciagania od pluga po tej stronie oceanu - naklejka ze
    zderzaka z czasow prezydentury George W. :
    "Some Village In Texas Is Missing Its Idiot".
    :D

  • 36. Data: 2009-02-11 21:54:03
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    r.googlegroups.com

    > Ale kashmiri pisal: "Za to wiz od was nie wymagamy :)" Ja sie tylko
    > trzymalem konwencji my - wy.

    Ma sie rozumiec - ze mojej strony to byl taki newinny zarcik z lekka nutka
    wspomnien czasu PRL :)

    > zauwazylem. Zupelnie jakby od tego zalezala przyszlosc kraju. Az
    > wstyd...

    He he he taka medialna papka karmia lud gadajace glowy polityków. IMO od
    tego zalezy nie przyszlosc kraju ale ich kieszeni ;) - Zjednoczona Partia
    Wlascicieli Polski i to chyba wszystko w tym temacie.

> [...]
    > wie, gdzie ta Polska lezy, a o tym, ze wspomaga USA w Iraku i
    > Afganistanie wiedza chyba tylko jednostki przeze mnie wyedukowane. I

    Bolacy dla mnie jest równiez fakt, ze wiele "amerykanów" z polskim rodowodem
    zapomina gdzie sa ich prawdziwe korzenie. Ja sam mialem przyjemnosc
    pomieszkac i popracowac tu i ówdzie po za granicami PL i zawsze z pogarda i
    lekkim zszokowaniem patrzylem na ludzi plujacych na wlasny kraj,
    "zapominajacych" wlasnego jezyka itp. Inna sprawa kiedy krytykujesz swój
    kraj na miejscu (w Polsce) inna kiedy to robisz na emigracji/obczyznie.
    Przynajmniej w moim przypadku Polska z perspektywy kilku badz kilkunastu
    tysiecy kilometrów zawsze byla miejscem, do którego predzej czy pózniej
    pragne wrócic, wrócic pomimo tego calego syfu jaki w niej jest - syfu, który
    po za nia tak bardzo nie razi w oczy, którego prawie sie nie dostrzega bo
    jest tylko Ona - Polska.

    Ehhh troche sie sentymentalnie i chyba zbyt patryiotycznie zrobilo...
    przepraszam za OT.

    > A propos odciagania od pluga po tej stronie oceanu - naklejka ze
    > zderzaka z czasow prezydentury George W. :
    > "Some Village In Texas Is Missing Its Idiot".
    > :D

    Pocieszajacy jest dla mnie fakt, ze w kraju majacym sie za "ostoje
    demokracji" tez debile dochodza badz w gwoli scislosci dochodzili do zlobu
    ;)

  • 37. Data: 2009-02-11 22:36:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Lut, 16:54, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Bolacy dla mnie jest równiez fakt, ze wiele "amerykanów" z polskim rodowodem
    > zapomina gdzie sa ich prawdziwe korzenie.

    To nie tylko "Amerykanie". Jest tez bardzo duzo "Kanadyjczykow" i
    "Australijczykow". "Niemcow" nie brakuje, a teraz przypuszczam ze i
    paru "Anglikow"sie znajdzie.

    > Ja sam mialem przyjemnosc
    > pomieszkac i popracowac tu i ówdzie po za granicami PL i zawsze z pogarda i
    > lekkim zszokowaniem patrzylem na ludzi plujacych na wlasny kraj,
    > "zapominajacych" wlasnego jezyka itp.

    He he... Te "z trudem przypominane sobie" slowa po polsku... ten
    "wysilek umyslowy" na twarzach... Widzialem, widzialem. Moj faworyt to
    kategoria "w pol drogi" - jeszcze nie po angielsku, a juz nie po
    polsku: Bierzesz autobus? Nie biore, Marc daje mi rajde. Byliscie na
    walku w park? itd. :)

    > Pocieszajacy jest dla mnie fakt, ze w kraju majacym sie za "ostoje
    > demokracji" tez debile dochodza badz w gwoli scislosci dochodzili do zlobu

    "Rowne szanse dla wszystkich", a co! ;)

  • 38. Data: 2009-02-12 18:40:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    bradley.st wrote:

    > A propos odciagania od pluga po tej stronie oceanu - naklejka ze
    > zderzaka z czasow prezydentury George W. :
    > "Some Village In Texas Is Missing Its Idiot".
    > :D

    Hehe, a ja pamiętam, jak swego czasu z grupą znajomych wszechobecne
    naklejki "support our troops" przełożyliśmy na polski jako "popieramy
    trupy naszych żołnierzy". :-)

    --
    MiCHA

  • 39. Data: 2009-02-12 18:46:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 12 Lut, 13:40, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hehe, a ja pamiętam, jak swego czasu z grupą znajomych wszechobecne
    > naklejki "support our troops" przełożyliśmy na polski jako "popieramy
    > trupy naszych żołnierzy". :-)

    A jeszcze, przy popularnych (i nudnych) "Proud to be an American",
    duzo radosci przynosza szczere "Proud to be an Idiot". :D Jednak sa i
    tacy, ktorzy patrza z dystansem.

  • 40. Data: 2009-02-12 18:46:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    bradley.st wrote:

> [...]
    > kategoria "w pol drogi" - jeszcze nie po angielsku, a juz nie po
    > polsku: Bierzesz autobus? Nie biore, Marc daje mi rajde. Byliscie na

    Absolutny hit pod tym względem: "Doesn't patrzy"
    (zasłyszane na lotnisku w Warszawie przy kontroli bagażu - "Amerykanka"
    informowała "Amerykanina", że strażnik nie patrzy na ekran wykrywacza
    metalu - stałem za nimi i mało się nie udławiłem...)

    --
    MiCHA