  • 1. Data: 2009-04-06 10:47:48
    Temat: Wypowiedzenie hipotecznego w Pekao SA (dawny BPH)
    Od: Wojtek <w...@B...eu>

    Witam,

    Na fali ostatnich nieprzyjaznych ruchów banków w stosunku do klientów
    wróciłem do swojej umowy z 2006r na kredyt i jeszcze raz dokładnie ją
    przeczytałem (oczywiście robiłem to też przy braniu kredytu).

    Lekki niepokój wzbudza par 14 dotyczący wypowiedzenia umowy:

    " 14
    Wypowiedzenie umowy przez Bank w całości lub w części może
    nastąpić w przypadkach i terminach określonych w Regulaminie
    kredytowania osób fizycznych w Banku BPH S.A. nie objętych Ustawą o
    Kredycie Konsumenckim."

    Czy ktoś widział ten regulamin? Próbowałem go wyciągnąć z Pekao, ale tam
    Pani od kredytów robi wielkie oczy...

    Co mi się nie podoba w tym punkcie:

    Przypadki wypowiedzenia są zawarte w regulaminie, który nie jest częścią
    umowy. Regulamin może być dowolnie zmieniany i nie ma na to wpływu. Jak
    by jakiś dyrektor tego banku był wielkim skurw*** mógłby do regulaminu
    wpisać tak: "Wypowiedzenie może nastąpić każdego 1 miesiące wedle
    decyzji banku".

    Jak to wygląda w waszych umowach?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-06 11:32:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Podejrzewam, że możesz się bronić treścią regulaminu na dzień podpisania umowy, i
    regulamin raczej powinien być załącznikiem do Twojej umowy.
    Swoją drogą co masz napisane o kursach walut (spreadzie)?
    JaC

    -----