  • 1. Data: 2007-11-29 17:36:26
    Temat: Wypowiedzenie umowy kredytowej/wcześniejsza spłata
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    mam takie pytanko: jeśli np. wezmę kredyt hipoteczny na 10 lat, po roku zechcę
    wypowiedzieć umowę kredytową to ile będę musiał oddać bankowi? Tylko
    niespłaconą część kapitałową kredytu czy także odsetki za "brakujące" 9 lat?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-29 17:42:32
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzieć umowę kredytową to ile będę musiał oddać bankowi? Tylko
    > niespłaconą część kapitałową kredytu czy także odsetki za "brakujące" 9

    kapitał + odsetki do dnia spłaty,
    nic ponad to (no chyba, że bank ma w taryfie opłatę za wcześniejszą spłatę)

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-11-29 20:02:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > kapitał + odsetki do dnia spłaty,
    > nic ponad to (no chyba, że bank ma w taryfie opłatę za wcześniejszą
    > spłatę)
    >
    > pzdr
    > tomek

    jeżeli kredyt będzie na kwotę <80.000zł to opłaty za wczesniejsza splate
    nie ma, jezeli chcesz szybko splacic to wybierz kredyt bez prowizji za jego
    udzielenie, oprocentowanie ma mniejsze znaczenie

    pozdr.
    RobertS