  • 41. Data: 2005-07-06 14:02:33
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ponieważ inne banki nie mają takich zwyczajów.

    AFAIK VW ma.

    > Mam awersję do opłat bardzo głęboko ukrytych.

    Głęboko w pełnej toip ;-) ?

    > Podobnie, do udzielających rad w rodzaju: "Czy szczegółowa tabela,
    > pisana drobnym maczkiem nie uwzględnia takiego przypadku na
    > czterdziestej siódmej stronie, paragraf 49, podpunkt 5c?".

    Czyżbyś nie czytał toip na którą się zgadzasz i nie pomyślał przed
    podpisaniem umowy, że toip drobnym maczkiem Ci się nie podoba :-) ? I że
    może powinieneś wybrać inny bank?

    > Ponieważ taka opłata karna jest raczej wyjątkiem na rynku, więc
    > kwalifikuje się do ostrzeżenie: Uwaga! Bank chce cię orżnąć, a nie do
    > szczegółowej analizy tabel prowizji, które (jak w przypadku
    > Volkswagena) lubią się szybko zmieniać.

    No cóż - bank proponuje jakieś tam warunki, Ty się na nie godzisz (bez
    przymusu jak mniemam). Za to gdy te warunki okazują się być obowiązujące, to
    co robisz? Krzyczysz, że "uwaga bank chce Cię orżnąć" :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 42. Data: 2005-07-06 14:02:40
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A tyle kredytów udzielają. ;)

    To Yankesi, dla ktorych tylko zysk sie liczy.
    Gdyby im swiadczenie uslug sprzatajacych przynosilo zysk, to GE Cleaning
    Service bylo by wiodaca firma na swiecie od polerowania parkietow.

  • 43. Data: 2005-07-06 14:16:36
    Temat: Lukas chce cię orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Głęboko w pełnej toip ;-) ?
    Tej zmienianej tydzień, czy dwa tygodnie temu?
    Co poniedziałek mam pilnie studiować dokumenty, bo akurat cos się zmieni?

    > Czyżbyś nie czytał toip na którą się zgadzasz i nie pomyślał przed
    > podpisaniem umowy, że toip drobnym maczkiem Ci się nie podoba :-) ? I że
    > może powinieneś wybrać inny bank?
    Czytałem tabele Volkswagena.
    Nie było ani śladu 5 zł/m-c za prowadzenie konta.

    > No cóż - bank proponuje jakieś tam warunki, Ty się na nie godzisz (bez
    > przymusu jak mniemam). Za to gdy te warunki okazują się być obowiązujące, to
    > co robisz? Krzyczysz, że "uwaga bank chce Cię orżnąć" :-)))
    Jestem klientem, niezadowolonym klientem.
    Zgodnie ze starym kupieckim powiedzeniem, jako jeden niezadowolony klient
    czynię dla banku więcej złego, niż dziesięciu zadowolonych.
    Moje prawo powiedzieć każdemu (co czynię): "Uważaj na Lukasa, bo cie orżną,
    nawet sie nie zorientujesz kiedy". Bank w tym przypadku może tylko polkę na
    rzęsach zatańczyć.

    Jeżeli mój rozmówca nie zgodzi się ze mną, że taka ukryta "opłata/kara
    niespodzianka" to nic nietypowego, to źle dla mnie, bo pomyśli, że marudzę.
    Ale jeśli przyzna mi rację, to negatywna opinia zaczyna żyć jak plotka,
    własnym życiem.
    Niwelowanie skutków takiego szeptanego marketingu negatywnego pochłonie
    więcej pieniędzy, niż bank zarobił na "dziwnych" decyzjach i tabelach
    opłat.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 44. Data: 2005-07-06 14:44:46
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Wed, 06 Jul 2005 14:54:55 +0200, Janusz - Vahanara wrote:

    > Nawet debetową Visa Electron.
    > Wystarczy wypłacić 50 zł z obcego bankomatu, kiedy na koncie jest 50 z
    > hakiem, a ten "hak" nie starcza na kilka złotych prowizji.

    Nie bijcie, jeśli plote bzdury, ale czy nie istnieje paragraf
    który mówi że prowizja nie może zrobić "niedozwolonego debetu"?
    Debet owszem, ale nie "niedozwolony".

    Rygel

  • 45. Data: 2005-07-06 14:45:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tej zmienianej tydzień, czy dwa tygodnie temu?
    > Co poniedziałek mam pilnie studiować dokumenty, bo akurat cos się
    > zmieni?

    Ta opłata AFAIR jest od początku.

    > Czytałem tabele Volkswagena.
    > Nie było ani śladu 5 zł/m-c za prowadzenie konta.

    No i co z tego? Sugerujesz, że toip ma się nie zmieniać?

    > Jestem klientem, niezadowolonym klientem.

    A bądź sobie. Tylko zastanów się dlaczego jesteś niezadowolony. Czy dlatego,
    że nie doczytałeś/nie sprawdziłeś/źle wybrałeś bank, czy też dlatego że bank
    "chce Cię orżnąć" :-) I dlaczego pobieranie opłat, które jak byk stoją w
    toip to ma być "orżnięcie" .Zaryzykuję tezę, że orżnąłeś się sam :-)

    > Niwelowanie skutków takiego szeptanego marketingu negatywnego
    > pochłonie więcej pieniędzy, niż bank zarobił na "dziwnych" decyzjach
    > i tabelach
    > opłat.

    Lukas sobie nieźle radzi mimo to. Czyżby teoria Ci się nie potwierdziła w
    rzeczywistości? Szeptany marketing może działać o ile jest na tyle masowy,
    żeby zniweczyć zarobek banku na prowizji, której dotyczy (w tym wypadku
    opłaty za debet niedozwolony). Widać tak nie jest skoro Lukas "ryzykuje"
    nadal taką a nie inną zawartość toip.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 46. Data: 2005-07-06 14:50:17
    Temat: Re: Lukas chce cię orżnąć
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    oplata jest zgodna z umowa ktora podpisales...

    wiec to Ty jestes oszust nie bank... bo to Ty oszukujesz ze bank Cie
    oszukal...
    w sumie jest to dzialanie na szkode Banku i mogli by Cie do sadu :-)
    fajnie by bylo :-) heheh

    Michal

  • 47. Data: 2005-07-06 14:57:20
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Dilbercik <D...@t...com> napisał(a):

> [...]
    > oszukal...
    > w sumie jest to dzialanie na szkode Banku i mogli by Cie do sadu :-)

    ale czadowy koles, ja nie moge!

  • 48. Data: 2005-07-06 15:01:56
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-06 16:57- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    n...@W...gazeta.pl, gdy pisał(a):

    > ale czadowy koles, ja nie moge!

    Dlatego, że umie czytać, czy dlatego że wykorzystuje tę umiejętność
    czytając (przed podpisaniem umowy) różne tam regulaminy i tabele?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 49. Data: 2005-07-06 15:04:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > >
    > Dlatego, że umie czytać, czy dlatego że wykorzystuje tę umiejętność
    > czytając (przed podpisaniem umowy) różne tam regulaminy i tabele?

    Nie stosujesz się widzę do swojej własnej sygnaturki :-)))

  • 50. Data: 2005-07-06 15:09:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-06 17:04- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Nie stosujesz się widzę do swojej własnej sygnaturki :-)))

    Masz rację. To pewnie ze względu na martwy sezon w zawodzie. Ale, na
    wszelki wypadek, wrócę do poprzedniej.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****