  • 11. Data: 2015-03-21 12:41:17
    Temat: Re: Wysoki procent dla małych kwot na rachunkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 02:44:53 -0700 (PDT), s...@g...com
    > Pytanie dlaczego lepszych jest 100 klientów po 3000 złotych
    > niż jeden na 300 tys pln
    > Przecież to jest kwestia kosztów obsługi

    Koszta obslugi nie sa duze, skoro to komputery robia.

    Dzis po prostu te 4% na lokatach to za drogo.
    Bank ogranicza straty przez ograniczenie kwoty. A klienta nadal
    przyciagnie.

    Nadal sa banki gdzie im wieksza kwota tym wiekszy procent.
    Ale to jest np 1.5%, gdzie gorsi klienci dostaja 1%.

    No i taki co deponuje 500k to chce od banku tylko dobrych odsetek.
    Taki co przynosi 10k, to moze da sie namowic na kredyt, i dopiero
    wtedy bank zarobi :-)

    J.

  • 12. Data: 2015-03-23 09:28:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 21 Mar 2015 00:37:47 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Zawsze myślałem że im wyższa kwota to tym wyższy procent.
    > A ostatnio widzę reklamy gdzie jest X%
    > warunek dla kwoty nie wyższej niż Y.
    > Gdzie tu sens?

    Bez większych kosztów przyciągasz Półgroszówkowy Wielki Biznes z pbb :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2015-03-24 22:55:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Tak wiem rezerwy częściowe.
    > Ale coś musi w papierach pokazać.
    > Pytanie dlaczego lepszych jest 100 klientów po 3000 złotych
    > niż jeden na 300 tys pln
    > Przecież to jest kwestia kosztów obsługi

    Bo tych 100 zapłaci za karte, bedzie uzywac karty, wiec dojda prowizje itd?
    O innych usługach nie wspominając...

  • 14. Data: 2015-03-24 22:55:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    > Sens jest. Chodzi o to żeby niby dać ,ale gówno dać.
    > Lemingi łykają.
    >

    > CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT CZTERY PROCENT*
    >
    > *do 3 tys

    Zgoda. Ale z drugiej strony to konto osobiste a nie lokata. A na koncie
    osobistym przeciez nie trzyma sie oszczednosci zycia.
    Oczywiscie przy 4% moznaby trzymac ale tego bank chce uniknąc.

    Zakładając ze masz srednio 10.000 na koncie osobistym - takie 4% to 340zł
    rocznie, czyli ok 30zł miesiecznie - nie tak źle.