  • 11. Data: 2009-06-16 10:00:21
    Temat: Re: "Wysokie" odsetki w parabanku
    Od: "radamanthys" <rmiszkiel@WYTNIJ_TOgmail.com>

    > Firma reklamująca się jako udzielająca kredytów każdemu, bez sprawdzania w
    > bik, bez zaświadczeń i poręczycieli, przedstawiła mi przez telefon
    > następującą ofertę:
    >
    >kwota pożyczki: 15000 zł
    >rozłożona na 60 miesięcznych rat
    >miesięcznie do spłaty 700 zł

    A z ciekawości i trochę potrzeby, możesz podać namiar na tą firmę? Poszukuję dla
    kogoś instytucji, nie banku, która właśnie udziela para-pożyczek.

    Pozdro,
    R.

  • 12. Data: 2009-06-16 10:08:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 10:00:21 +0000 (UTC), radamanthys napisał(a):

    > A z ciekawości i trochę potrzeby, możesz podać namiar na tą firmę?
    > Poszukuję dla kogoś instytucji, nie banku, która właśnie udziela para-pożyczek.

    Kup sobie Oferte i przeczytaj, brałem z pierwszej, tytułowej strony. Te
    firmy nie mają nazw.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-06-16 10:17:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zajmujących się udzielaniem kredytów. Zadzwoniłem pod kilka numerów,
    > większość to firmy sprzedające kredyty zwykłych banków, ale nie wszystkie.
    > Firma reklamująca się jako udzielająca kredytów każdemu, bez sprawdzania w
    > bik, bez zaświadczeń i poręczycieli, przedstawiła mi przez telefon
    > następującą ofertę:
    >
    > kwota pożyczki: 15000 zł
    > rozłożona na 60 miesięcznych rat
    > miesięcznie do spłaty 700 zł
    >
    > Co w skali 5 lat daje nam 42000 zł do spłaty.
    >
    > Chyba jednak nie ma co narzekać na banki, bo tam oprocentowanie najwyżej

    Do 30% to jweszcze trochę brakuje. Aktualnie najwyższe oferty sa w granicach
    21-22%
    15000zł na 60miesiecy przy oprocentowaniu 22% daje ratę 415zł. 415zł*60rat =
    24900zł.
    Skoro piszemy o max kosztach to dolicz jeszcze 5% prowizji(750zł) i z
    2000ubezpieczenia.
    Czyli maksymalnie niekorzystna oferta teraz to taka ze biorąc 15000zł masz
    12650zł kosztów(9900zł odsetek+750zł prowizji+2000ubezpieczenia)
    Ale to chyba naprawdę maksymalnie niekorzystna oferta i łatwo znależć
    lepszą. No chyba że ktoś w BIK ma nieciekwą historie ew, zaległości w ZUS/US
    lub nie ma oficjalnych dochodów.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-06-16 12:58:15
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 16 Cze, 09:50, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Co w skali 5 lat daje nam 42000 zł do spłaty.
    >
    > Chyba jednak nie ma co narzekać na banki, bo tam oprocentowanie najwyżej
    > zbliża się do 30% :)

    chyba jednak lepiej pożyczać na kokos.pl

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 15. Data: 2009-06-16 18:00:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > I jakieś przemyślenia? Rozumiem, że wg Ciebie lepiej będzie, jeśli
    > taka "podejrzana" osoba w ogóle nie dostanie kredytu, niżby miała
    > wziąć X i w ciągu 5 lat zwrócić 3X?

    Lepiej żeby nie dostała niż gdyby miała potem występować w
    "Sprawie dla reportera" jako ofiara, tkwiąca w pętli zadłużenia.

  • 16. Data: 2009-06-16 18:39:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Lepiej żeby nie dostała niż gdyby miała potem występować w
    > "Sprawie dla reportera" jako ofiara, tkwiąca w pętli zadłużenia.

    Jak nie dostanie po pokaza ja jako osobe, ktorej banki zniszczyly zycie, bo
    nie chcialy udzielic pozyczki ;).

    MK