  • 51. Data: 2003-01-22 10:12:30
    Temat: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pustym śmiechem można pominąć Twoje manipulacje:
    > 1.) Multi W OGÓLE NIE MA w tych rankingach
    > 2.) Założenia do rankingu są "dyskusyjne" delikatnie pisząc

    Hmm - to jak jest w koncu? :))
    Cholera kilka dni mnie nie bylo a juz jakies dwa osobna renkingi.
    Mnie zastanawia fakt ostatniego miejsca mBanku w jednym (oraz tego, ze
    wystepuje w walutowych - skoro ich chyba jeszcze nie udziela?)

  • 52. Data: 2003-01-22 10:13:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Miesiąc temu wziąłem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku. Warunki
    > - oprocentowanie WIBOR3M + marża (1% gdy wkład własny >= 40%, 1,5%
    gdy >= 20%)
    > - prowizja 0,9%

    No i ten kredyt jest bardzo ok.

  • 53. Data: 2003-01-22 10:25:11
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Pustym śmiechem można pominąć Twoje manipulacje:
    > 1.) Multi W OGÓLE NIE MA w tych rankingach

    Nie zakwalifikowało się ?
    Ooo... a ja myslałem, że to taki dobry bank, no i przecież wwj i multiplany istnieją
    już jakiś czas
    ?

    > 2.) Założenia do rankingu są "dyskusyjne" delikatnie pisząc

    Eee... to każdy wie.
    Aczkolwiek co do KB to jednak ma lepszą ofertę nieprawdaż ?
    Grzegorz

  • 54. Data: 2003-01-22 10:29:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie zakwalifikowało się ?
    > Ooo... a ja myslałem, że to taki dobry bank, no i przecież wwj i
    multiplany istnieją już jakiś czas
    > ?

    hehehe - nieee w tym rankingu zapomnieli posmarowac to i wylecieli
    ;))))

  • 55. Data: 2003-01-22 10:29:09
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > No z tego co sie orientuje w Multibanku kredyt w RORze jest najtanszy
    > po Fortisie.

    Rany... Michał- piszmy o kredytach długoterminowych do których obowiązuje jedna umowa
    na 25 lat i
    każda jej zmiana ze strony kredytobiorcy jest obwarowana silną prowizją, problemami
    papierkowymi
    itd.
    Linie kredytowe może i można mieć na 25 lat, ale nie są tak wysokie (przynajmniej
    większość) i
    wogóle są bez porównania gorzej oprocentowane (ze wzgledu na "słabsze" zabezpieczenia
    spłaty) niż
    kredyty hipoteczne.
    Grzegorz

  • 56. Data: 2003-01-22 10:33:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    (przynajmniej większość) i
    > wogóle są bez porównania gorzej oprocentowane (ze wzgledu na

    Ops :) OK - pisalismy o czym innym.
    Ja pisze ze sa jedne z najtanszych w RORze - a w innych produktach juz
    niekoniecznie.
    Zreszta - do konca ubieglego roku jesli mnie pamiec nie myli chcilei
    zdobyc 100 tysiecy klientow - ale chyba im plany hu hu hu hu - tak
    sobie wyszly.

    A wroble na dachach cwierkaja, ze w Izzy maja < 5000 klientow.

    Tak to jest jak sie chce 10 srok trzymac naraz (pomijam juz Multiport
    ;))))

  • 57. Data: 2003-01-22 11:58:24
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > hehehe - nieee w tym rankingu zapomnieli posmarowac to i wylecieli
    > ;))))

    Powołujesz się na rankingi, o których piszesz, że trzeba posmarować, żeby
    się w nich znaleźć na dobrym miejscu? Nieładnie Amra ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 58. Data: 2003-01-22 13:56:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> wrote in message

    > Nie zakwalifikowało się ?
    > Ooo... a ja myslałem, że to taki dobry bank, no i przecież wwj i
    multiplany istnieją już jakiś czas
    > ?

    Hmmm - szkoła podstawowa? ;-)

    > Eee... to każdy wie.
    > Aczkolwiek co do KB to jednak ma lepszą ofertę nieprawdaż ?

    IMHO zdecydowanie nieprawdaż.

    K. Kowalski

  • 59. Data: 2003-01-22 14:43:32
    Od: t...@p...onet.pl

    Bardzo wszystkim dziękuje za duże zainteresownia tematem, który wywołałem. Z
    dyskusji widać, że sprawa jest dość istotna. W żadnym wypadku nie mam zamiaru
    podsumowywać dyskusji. Chciałbyn się tylko podzielić pewną refleksją. W tej
    grupie panuje powszechne zauroczenie nie marmurkowymi bankami. Też w pełni je
    podzielam, lecz tylko do określonej grupy produktów. Kredyty długoterminowe
    jeszcze do niej nie należą. Ja wiem, że entuzjastom nie-marmurków trudno się z
    tym pogodzić. Dziwie się jednak, że niektórych kolegów (bardzo zasłużonych do
    grupy) np. Michał 'Amra' Macierzyński nie stać na odrobinę samokrytyki. Nikt
    przecież nie zna się na wszystkim. Co więcej po podaniu ewidentnych faktów, że
    wprowadzali innych w błąd (przytaczam tylko kilka)

    1. twierdzili że WIBOR 3M w ciągo ostatnich lat zmienia sie niewiele ( w
    rzeczywistości przez dwa lata spadek z 20% do 6,5%)
    2. sugerowali, że PKOBP nie jest na drugim lub trzecim miejscu w rankingu RP
    (a wystarczyło tylko dobrze zapoznać się z odpowiednimi tabelami na stronie RP)
    3. podejrzewali RP, że niektóre banki nie dostały się do rankingu bo
    nie "posmarowali" (w rzeczywistości RP zwróciła sie do wszystkich banków o
    odpowiednie informacje)

    przechodzą nad tym do porządku dziennego, tak jakby się nic nie stało i co
    więcej próbuja rozmydlić dyskusję przez wypowiedzi całkowicie nie na temat.
    Jeszcze raz wszystkim dziękuje. Tensor1.

    PS. Nie będę juz komentował dalszych wypowiedzi kolegi Michała 'Amra'
    Macierzyńskiego bo uważam, że nie ma sensu.

  • 60. Data: 2003-01-22 15:44:42
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Hmmm - szkoła podstawowa? ;-)

    Czepiasz się :-)

    > IMHO zdecydowanie nieprawdaż.

    Pokaż mi, laikowi w czym ten hipoteczny kredyt długoterminowy jest lepszy od kredytu
    w KB.
    Tylko nie bajdurz mi tu o kanałach dostępu i możliwości sprawdzenia zadłużenia w
    każdej
    chwili. Nie jestem aż taki ciekawy, coby to robić codziennie. ;-)
    Grzegorz