  • 11. Data: 2012-02-03 10:12:04
    Temat: Re: Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 01:06:08 +0100, Waldek napisał(a):

    > IMO bylaby spersonalizowana, gdyby w zaleznosci od klienta
    > wyswietlal sie inny baner
    > - a wyglada na to ze jednak wszyscy dostaja ta sama sieczke

    no dokladnie o to mnie sie rozchodzi.

    --
    jg

  • 12. Data: 2012-02-03 19:53:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 23:27:39 +0100, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Odpisz temu wesołkowi, że nie potrafi nawet dobrego porównania
    >wymyślić. Ten typ reklamy bym raczej przyrównał do postawienia przed
    >drzwiami do mieszkania na klatce schodowej dużej reklamy, którą
    >muszę przesunąć, żeby wyjść z mieszkania :-)

    O tototo! Albo wchodzisz na pocztę, żeby wysłać list i wpadasz na zasłonę z
    reklamą czegoś tam. Żeby wejść musisz rozpiąć zamek błyskawiczny w tej zasłonie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 13. Data: 2012-02-03 20:00:54
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-03 00:43, jg pisze:

    > nie zgodzilbym sie z tym tak szybko. spersonalizowana wg mojej wiedzy
    > (artykuly, inet) to taka wykorzystujaca cechy i dopasowujaca sie do
    > indywidualnych cech osobnika, np. jego hobby, miasto zamieszkania. nie
    > podejrzewalbym systemu bankowego zaraz o taka finezje.

    Nie czepialbym sie znaczen slowa "spersonalizowana", w tym przypadku
    reklama jest kierowana jest do konkretnego klienta.

    Co powiesz o przesylce reklamowej wysylanej na adres klienta,
    tez uwazasz ze bank moze lamac brak zgody na wykorzystanie
    danych do celow marketingowych tylko z tego powodu
    ze wszystkim klientom wyslal ulotke o tej samej tresci ?

  • 14. Data: 2012-02-04 11:50:35
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 21:00:54 +0100, MarcinF napisał(a):

> [...]
    > danych do celow marketingowych tylko z tego powodu
    > ze wszystkim klientom wyslal ulotke o tej samej tresci ?

    nie no, masz racje... chcialem tylko zwrocic uwage na to, co powszechnie
    oznacza zwrot 'reklama spersonalizowana'.

    --
    jg

  • 15. Data: 2012-02-04 11:53:45
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 20:53:18 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > O tototo! Albo wchodzisz na pocztę, żeby wysłać list i wpadasz na zasłonę z
    > reklamą czegoś tam. Żeby wejść musisz rozpiąć zamek błyskawiczny w tej zasłonie.

    ta... a kto bedzie zasuwal co chwila zamek?

    ps. no chyba, ze do zamka doczepiona bylaby karteczka z zapisami z
    gwiazdka, zobowiazaujacymi do zamkniecia go za soba.

    --
    jg

  • 16. Data: 2012-02-04 19:16:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    jg pisze:

    > ta... a kto bedzie zasuwal co chwila zamek?
    >
    > ps. no chyba, ze do zamka doczepiona bylaby karteczka z zapisami z
    > gwiazdka, zobowiazaujacymi do zamkniecia go za soba.

    Do zamka doczepiamy kilogramowy odważnik. Klient podnosi suwak,
    przechodzi, a następnie ciocia grawitacja zamyka przejście. :-)

    (Ewidentnie grawitacja wykonuje tu pracę - zatem oczywiście należałoby
    zadbać o odpowiednie opłacenie zusu...)

    --
    MiCHA