  • 31. Data: 2009-04-03 19:22:48
    Temat: Re: A to nie był PRIMA APRILIS??
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Ja zdecydowanie bylem przekonany, ze "jajca" sobie robisz

    Bo tyle oznak bylo,ze warto z calkiem
    niewielkim ryzkiem choc czesc papierow dobrac

    Ale trudno

    Moze w przyszlosci zwroce uwage na Twoje sygnaly

    :-)

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser

    +

  • 32. Data: 2009-04-04 22:49:46
    Temat: Re: Wyszedłem, a Wy?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gqvjdv$e4v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Racja, ale ja wolę nie zarobić, niż stracić.

    Ogólnie nie wiem do czego dążysz w dyskusji o zarabianiu na akcjach.
    Sprzedajesz w dołkach, sam piszesz wyczuwajac je zreszta co do godziny, i
    jeszcze tego bronisz.
    Logiczne, ze gdybys sprzedał w piatek, na górce, tez bys tego bronił.
    Czyli zawsze masz rację.
    Brawa.

  • 33. Data: 2009-04-05 06:21:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze tego bronisz.
    > Logiczne, ze gdybys sprzedał w piatek, na górce, tez bys tego bronił.

    Ile zarobiłeś od roku?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2009-04-05 09:54:32
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gr9ip7$hf3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    >

    > Ile zarobiłeś od roku?

    258.000.000

  • 35. Data: 2009-04-05 09:58:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Jasiu; nie grałeś, nie grałeś, postanowiłeś zagrać bo wyczułeś dołek.
    W tym dołku Cie wyleszczyli na pierwszej ostrej cofce.
    Teraz sypiesz spam próbujac udowadniac nie wiadomo co.
    Daj spokój.

  • 36. Data: 2009-04-05 16:09:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Jasiu; nie grałeś, nie grałeś, postanowiłeś zagrać bo wyczułeś dołek.
    > W tym dołku Cie wyleszczyli na pierwszej ostrej cofce.
    > Teraz sypiesz spam próbujac udowadniac nie wiadomo co.
    > Daj spokój.

    Zarobiłeś 258 milionów. Tak myślałem.

  • 37. Data: 2009-04-05 16:31:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gralqn$aok$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    >

    > Zarobiłeś 258 milionów. Tak myślałem.

    Jakiś jestes oszołomiony.
    Tak, wklej tu swoje pity, hipoteki, skan dowodu i prawa jazdy oraz karty
    kredytowej z przodu i z tyłu + PIN.
    Na głowę upadłeś?
    Z kims współpracujesz, ze chcesz tu wyciągac tego typu informacje od ludzi?

    Poza tym nie o tym była mowa; sprytnie (tak myslisz) uniknąłeś odpowiedzi.

  • 38. Data: 2009-04-07 15:59:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200, w <gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
    Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

    A ja dziś, i to nie całą.

    Jakbyś wyszedł, gdybyś zrobił to dziś? :)

  • 39. Data: 2009-04-07 17:07:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

    Dziś można było dobrać tanio:)

  • 40. Data: 2009-04-07 18:58:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

    A ja dziś, i to nie całą.

    Jakbyś wyszedł, gdybyś zrobił to dziś? :)

    Wyszedłem wczoraj jeszcze raz.
    :-)

    Swoją drogą, to do tyłu każdy jest mądry, ale jakoś nikt się nie chce
    pochwalić ile zarobił od roku. :-DDD