  • 31. Data: 2003-12-07 19:56:44
    Temat: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bqkppk$7ui$1@news.onet.pl...
    > Chetnie udalbym sie do dzialu kredytow, ale nie wiem czy w mBanku istnieje
    > ogole taka komorka, z ktora moze kontaktowac sie klient bezposrednio.

    Nie wiem skad piszesz (rebusy Ctrl+F3 przerastaja moje mozliwosci), ale na
    Pl. Teatralnym w Warszawie jest placowka, ktora nazywa sie Centrum Kredytowe
    mBanku. Nie bylem w srodku, ale wewnatrz wyglada mniej wiecej tak jak
    sasiedni Multibank.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 32. Data: 2003-12-12 22:28:19
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> wrote in message
> [...]
    Kredytowe
    > mBanku. Nie bylem w srodku, ale wewnatrz wyglada mniej wiecej tak jak

    Oj nie wyglada - pomieszczenie jest duzo mniejsze i mniej przypomina bank, a
    bardziej biuro kredytowe (co jest calkiem logiczne) i w ogole mi Multi nie
    przypomina.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 33. Data: 2003-12-13 22:49:20
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:brdfeo$1sb7$1@mamut.aster.pl...
    > Oj nie wyglada - pomieszczenie jest duzo mniejsze i mniej przypomina bank,
    > bardziej biuro kredytowe (co jest calkiem logiczne) i w ogole mi Multi nie
    > przypomina.

    Ale ma chyba dwie witryny od frontu, a Multi tylko jedna :-)
    pozdr, Grzegorz