  • 1. Data: 2002-11-05 18:08:22
    Temat: Wywiad Multibankowy ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jeszcze nie przejrzalem ;) Ale zapowiada sie ciekawie

    WYWIAD SPECJALNY Mulitbank
    Mówią o mnie rewolucjonista - ostatnio w biurze sprezentowano mi koszulkę z
    Che
    Guewarą - śmieje się Bartosz Brzozowski, Dyrektor Departamentu Marketingu
    MultiBanku. Cały wywiad:

    http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=2597&idc=1406411

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-05 20:21:50
    Temat: Re: Wywiad Multibankowy ;)
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Jeszcze nie przejrzalem ;) Ale zapowiada sie ciekawie

    Dzięki za zwrócenie uwagi na materiał.

    IMHO merytorycznie pustawe ale o człowieku można się ciut dowiedzieć, choć
    może coś innego niż sam chciał powiedzieć (właszcza, jeśli tekst był przez
    niego autoryzowany).

  • 3. Data: 2002-11-05 20:53:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > IMHO merytorycznie pustawe ale o człowieku można się ciut dowiedzieć, choć
    > może coś innego niż sam chciał powiedzieć (właszcza, jeśli tekst był przez
    > niego autoryzowany).

    Wlasnie przeczytalem calosc - i moim zdaniem mozna miedzy wierszami
    dowiedziec sie kilku ciekawych rzeczy. Warte dalszeg o badania ;)

    BTW Dotychczas mocne publicity robil sobie SL ;)

  • 4. Data: 2002-11-05 20:56:43
    Temat: [OT] co z tym Fortisem? :-)
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    jeszcze nie powiedziłeś, dlaczego wolisz złotego Fortisa nad akwarium :-)

  • 5. Data: 2002-11-05 21:31:20
    Temat: Re: [OT] co z tym Fortisem? :-)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > jeszcze nie powiedziłeś, dlaczego wolisz złotego Fortisa nad akwarium :-)

    Juz odpisuje :)