  • 11. Data: 2009-12-30 19:17:39
    Temat: Re: Wywiad z prezesem BZ WBK
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    > co juz mamy na rynku i zrobia z tego mega sukces w gazetach :>

    Dam głowę, że czegoś takiego nie będzie. Takie konto rujnuje przychody
    prowizyjne, bo nie dość, że ludzie mocno konwertują na directy, to przyrost
    nowych kont jest niemal wyłącznie w tym segmencie. ING to idealny przykład
    takiego trendu.

  • 12. Data: 2009-12-31 17:25:16
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Gru, 21:17, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    cki__Wojna_o_lokat...

    > "w nadchodzącym roku najważniejszym instrumentem walki staną się konta
    > osobiste. "
    > ciekawe co zrobi BZWBK aby mnie przekonać, że warto mieć u nich konto.
    > Będzie nowa oferta "pod obcasem" dla facetów czy coś takiego?;)

    Mnie nic nie przekona żeby mieć w tym banku konto. W tym mega
    nowoczesnym banku nic nie można załatwić przez internet / telefon.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 13. Data: 2010-01-03 13:51:43
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Jacenty pisze:
    > Na miejscu prezesa BZWBK nic bym nie robił. Mimo mizernej oferty, mają
    > świetne wyniki
    > I kwartał 2007 - 1 133 000 kont
    > I kwartał 2008 - 1 284 000 kont
    > III kwartał 2009 - 1 582 000 kont (wszystkie dane z Rzepy)
    > Niezłych sprzedawców musi mieć ten bank.

    jak w każdym banku są do wyrobienia normy, a więc taka pani z okienka
    namawia na bezpłatne konto swoja rodzinkę i znajomych. Prawdziwych
    danych nie ma i nie będzie.

  • 14. Data: 2010-01-04 11:06:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Sty, 14:51, Tadek <o...@o...pl> wrote:

    > jak w każdym banku są do wyrobienia normy, a więc taka pani z okienka
    > namawia na bezpłatne konto swoja rodzinkę i znajomych. Prawdziwych
    > danych nie ma i nie będzie.

    Zwłaszcza, że to są pewnie dane o ilości wszystkich kont, także
    nieaktywnych oszczędnościowych.