eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 31. Data: 2010-07-12 19:10:29
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 20:49, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    >> BTW - noszę wszelkie tego typu rzeczy w portfelu w "działce" na KK ... i
    >> drugi mój plastikowy dowód już tak wygląda ... jakoś karty płatnicze
    >> (oprócz lukasowej) mnie się jeszcze nie popękały ...
    > Mam DO swój od 5 lat ten sam i nic mu się nie stało. O jakim pękaniu
    > mówisz?

    1. Otwórz google, i wpisz słowo PĘKNIĘTY ... z 7 podpowiedzi
    google być może wywnioskujesz, że problem jest powszechny ... (7
    to ta przed pękniętym słoikiem w dupie, dowód stoi wyżej) ...

    2. Spójrz na DO z tyłu ... na dole tylnej części masz 3 rzędy
    liter/cyfr ... klasyczne pęknięcie DO przebiega równolegle do
    tej lini tekstu - około 3 milimetrów nad górną linią ... patrząc
    z przodu DO pęknięcie idzie dokładnie na wierzchołku napisu
    NUMER DOWODU osobistego.



    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
    6008


  • 32. Data: 2010-07-12 19:15:27
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Mateusz Nowak <r...@g...com>

    On 12 Lip, 21:08, "wspolna-flaszka.pl"
    <p...@n...pl> wrote:
    > >ludności i dowodach osobistych - "Posiadacz dowodu osobistego ma
    > >obowiązek wymienić ten dokument w razie: (...) 2) uszkodzenia dowodu
    > >osobistego (...)."
    >
    > co nie znaczy ze stary jest niewazny (do momentu wymiany)

    Ustawa stanowi żeby wymiany DO dokonać niezwłocznie po stwierdzeniu
    zniszczenia. Wtedy podczas wyrabiania nowego DO powinieneś posługiwać
    się starym DO (tym, który będzie wymieniany) wraz z poświadczeniem
    złożenia wniosku o wymianę - żadnen bank ani instytucja nie powinny
    wtedy kwestionować takiego zestawu.

    --
    MN


  • 33. Data: 2010-07-12 19:21:58
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 21:10, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > 1. Otwórz google, i wpisz słowo PĘKNIĘTY ... z 7 podpowiedzi google być
    > może wywnioskujesz, że problem jest powszechny ... (7 to ta przed
    > pękniętym słoikiem w dupie, dowód stoi wyżej) ...

    Mamy inne google, bo moje znajdują pękniętego jeża na początek, a potem
    inne. Nic o DO pod hasłem PĘKNIĘTY. Fakt, jak już wpisać całe zdanie
    ,,pęknięty dowód osobisty'' to znajduje się Wikipedia:

    Część współczesnych dowodów osobistych wykonanych z poliwęglanu posiada
    wady fabryczne i bardzo łatwo pęka.

    Więc może i tak, ale widać trafiam na inną część, bo nie spotkałem.


    --
    Przemysław Adam Śmiejek


  • 34. Data: 2010-07-12 19:27:07
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 21:21, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    >> 1. Otwórz google, i wpisz słowo PĘKNIĘTY ... z 7 podpowiedzi google być
    >> może wywnioskujesz, że problem jest powszechny ... (7 to ta przed
    >> pękniętym słoikiem w dupie, dowód stoi wyżej) ...
    > Mamy inne google, bo moje znajdują pękniętego jeża na początek, a potem
    > inne. Nic o DO pod hasłem PĘKNIĘTY.

    http://img251.imageshack.us/img251/8317/googlewd.jpg

    > Część współczesnych dowodów osobistych wykonanych z poliwęglanu posiada
    > wady fabryczne i bardzo łatwo pęka.
    > Więc może i tak, ale widać trafiam na inną część, bo nie spotkałem.

    No dziś mnie sprowokowałeś do ogarnięcia tematu w googlach ... w
    sensie jak zapytałeś, to wpisałem co by sprawdzić. Ja miałem 2
    pękające, w mojej rodzinie wszystkie pękły (mama w ogóle nie
    nosi przy sobie DO, trzyma w szafie, i wyciąga okazjonalnie - a
    pękł ...

    Stąd moje przekonanie o pękliwości tychże, ale to już
    oftopicujemy ...

    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
    6008


  • 35. Data: 2010-07-12 22:47:58
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>


    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:i1evir$sq7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:i1evbp$r3q$...@i...gazeta.pl...
    >
    >> Niezły z Ciebie zadymiarz, nie chciałbym mieć takiego klienta, pewnie
    >> wszyscy odetchną z ulgą kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.
    >
    > Jeśli opisana sytuacja jest prawdziwa, to woła o pomstę i nie ma nic
    > wspólnego z zadymiarstwem. Inna rzecz czy to realne aby pracownicy Aliora
    > tak się zachowywali.
    Autor postu gośc to jakis pieniacz. poszukajcie jego starych postów ale z
    tego co pamietam to podobnie zachowywał juz sie w kilku bankach.
    Takim zdjecia robi i "tych klientow nie obslugujemy';))


  • 36. Data: 2010-07-12 22:53:41
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-13 00:47, Kris pisze:

    > Autor postu gośc to jakis pieniacz. poszukajcie jego starych
    > postów ale z tego co pamietam to podobnie zachowywał juz sie w
    > kilku bankach.
    > Takim zdjecia robi i "tych klientow nie obslugujemy';))

    Sztuk jedna. No ale dla podrzędnego pijaczka piszącego po nocach
    na usenecie, to może się mnożyć w oczach :)

    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
    6008


  • 37. Data: 2010-07-13 08:02:29
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:35:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > karty płatnicze (oprócz lukasowej) mnie się jeszcze nie popękały ...

    Mi pękły 2 polbankowe goldy, na pasku. Działały :).
    Jedną wymieniłem ze względu na pęknięcie a drugą przy okazji wymiany na
    taką ze zwrotem. Te co pękły wytrzymały po pół roku, aktualne się od roku
    trzymają :)

    --
    Kojer


  • 38. Data: 2010-07-13 08:03:38
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:35:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > karty płatnicze (oprócz lukasowej) mnie się jeszcze nie popękały ...

    Mi pękły 2 polbankowe goldy, na pasku. Działały :).
    Jedną wymieniłem ze względu na pęknięcie a drugą przy okazji wymiany na
    taką ze zwrotem. Te co pękły wytrzymały po pół roku, aktualne się od roku
    trzymają (no z MC zaczyna złazić folia, ale na razie tylko lekko na rogu).
    :)

    --
    Kojer


  • 39. Data: 2010-07-13 08:14:44
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Wiesz ... debilowi nie pomogło to, że miałem przy sobie NIEPĘKNIĘTY
    > paszport i NIEPĘKNIĘTE prawo jazdy ... i też nie wypłacił ... mam
    > wrażenie, że żona nie dała czy coś w ten deseń, i to było przyczyną
    > zajścia ...

    No to w ogole nie pokazuj tego DO, tylko sam paszport.

    MJ


  • 40. Data: 2010-07-13 09:33:37
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 2010-07-12 20:39, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    >> Skup się - człek ów widział mnie raz w życiu i z uśmiechem na twarzy
    >> olał ciepłym moczem ... Podkur*ię go raz a skutecznie, i będę miał swoją
    >> "chorą potrzebę" zaspokojoną.
    >
    > Weź ochłoń, bo ci się faktycznie białko zetnie. Od 10 listów nie
    > odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyjaśniasz DLACZEGO. Mam w dupie
    > DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Więc weź łaskawie odpowiedz mi w
    > końcu na proste pytanie:
    >
    > Dlaczego uważasz, że zamknięcie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
    > a skutecznie''?
    >
    >> On mnie (człowieka)
    >> wkur*ił jako człowiek, więc ja człowiek, wkur*ię jego - człowieka ...
    >
    > To jest odpowiedź na DLACZEGO. A nie na JAK.
    >
    >>> Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.
    >> Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzającego bank do
    >> upadku ? Bo tak jakoś wynika z Twoich postów, jakobym chciał zachwiać
    >> całym bankiem...
    >
    > Więc ci tłumaczę jeszcze raz (siódmy?): Bez tego to on się niespecjalnie
    > przejmie twoim zamknięciem konta. Mlaśnie gryzoniem parę razy i będzie
    > sobie nadal ze spokojem pracował w tym banku, wręcz zadowolony, że już
    > więcej nie przyjdziesz tam.
    >

    Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uważania Cę za człowieka
    mało pojętnego na kolejnej grupie ? ;-)

    Przecież gość napisał, co zrobi. Ja to interpretuję tak: RSPG
    wchodzi, podchodzi do tego samego gostka za ladą i wyciąga trefny
    DO, mówiąc co chce zrobić. Słyszy odpowiedź ("Nie da się, bo pan
    może być oszustem") itd. Wtedy spokojnie kiwa na kolegę, który
    pokazuje "białko" od notariusza i czekają na wypłatę...

    Prościej już nie można :-)

    witrak()

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1