  • 11. Data: 2009-09-19 13:11:07
    Temat: Re: Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowach
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 18 Wrz, 19:27, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Ja to przerabiałem u nich na przełomie roku. Kartę "wydawali" mi dwa
    > miesiace, po czy stwierdzile, ze nie wydadzą, ponieważ pracodwca w
    > międzyczasie zmienił numery telefonów i nie mogli mnie wyszpiegowac.
    >
    > Pożegnałem się z nimi i ich "kulturą".

    Ja dostałem wczoraj ofertę karta z limitem 1 100 zł na podstawie
    wpływów na mój rachunek . Limit mały ale fakt że wprowadzili taką
    procedurę cieszy .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 12. Data: 2009-09-19 19:50:14
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ja dostałem wczoraj ofertę karta z limitem 1 100 zł na podstawie
    >wpływów na mój rachunek . Limit mały ale fakt że wprowadzili taką
    >procedurę cieszy .
    tak, to nowa procedura - ostatnio wprowadzona, obdzwaniają
    klientow-sprawdziaja bik i wplywy... ot dziwy w aliorze :D

    dlugo te twoje wplyty sa na ichne konto? regularne?

  • 13. Data: 2009-09-19 20:13:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    spammtrapp pisze:
    > Pecha mialem czy tak to u nich wyglada?

    Miałeś pecha.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-09-20 06:37:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Allianz też szukał potwierdzenia danych u "pracodawcy". Mój pracownik
    spuścił ich na drzewo, zarzucajac naruszenie prawa. Kartę wydali.

    Skoro potwierdzil dane to wydali co w tym dziwnego. Czasami wystarczy, ze
    zadzwonia na centrale i poprosza o polaczenie z X, jesli X pracuje to moze
    byc wystarczajace. Oczywiscie takich X w calej Polsce moe byc
    kilkudziesieciu, wiec jak sie uda uzystac jeszcze jakiec dodatkowe dane to
    weryfikacja jest jeszcze lepsza...

    MK

  • 15. Data: 2009-09-20 06:41:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > tak, to nowa procedura - ostatnio wprowadzona, obdzwaniają
    > klientow-sprawdziaja bik i wplywy... ot dziwy w aliorze :D

    A na jakiej podstawie sprawdzaja ten BIK? Czyba jako powod nie podaja
    wniosku o kredyt? A jak nie masz zadnego produktu kredytowego to raczej nie
    ma tez mowy o zapytaniu monitorujacym... Hm... podejrzana sprawa...

    MK

  • 16. Data: 2009-09-21 08:23:07
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    [ciach]
    > Pecha mialem czy tak to u nich wyglada?

    W oddziale BB polecam panią Marzenę Dutkę (Dutka ?). Jeśli trafiłeś na
    zarozumiałą landrapę obok, to rzeczywiście współczuję.
    Ja w tym oddziale otworzyłem ROR i KK. Wypełniałem wniosek z podaniem danych
    pracodawcy, ale obyło się bez zaświadczenia o dochodach. Dla potwierdzenia
    tychże wysłałem pani z Aliora mailem wyciągi elektroniczne z dotychczasowego
    RORu. Po pewnych co prawda wahaniach, okazało się to wystarczające.
    A pani Marzena sympatyczna i uśmiechnięta.
    Pozdrawiam

    tpajak

  • 17. Data: 2009-09-25 09:59:37
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h97d5h$9fd$1@inews.gazeta.pl...

    > A pani Marzena sympatyczna i uśmiechnięta.
    > Pozdrawiam
    >
    > tpajak
    a dobrze ciągła?