  • 11. Data: 2009-10-10 07:02:11
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10c5.0000022c.4acfbaa7@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > nie zajedzie... biedny prezio jarek dostanie kolejną lekcję... chociaż
    > dzisiaj
    > aż mu się gęba śmiała, gdy mówił że platformersi zaliczą bolesną klęskę...
    > wiedział już wcześniej że Kamiński kolejną świnię podrzuca... ale wygląda
    > że to
    > tym razem będzie się odbywało w pisowskim stylu... czyli w tych
    > materiałach są
    > rzeczy straszne, ale nie możemy powiedziec bo to tajemnica państwowa...
    > ale
    > chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest

    Pamiętasz Viper spoty wyborcze PIS ukazujące PO jako partię kolesi(słynny
    spot z przyjęcia i bezami), to były spoty i wszyscy się śmiali, niestety
    teraz mamy rzeczywistość i to już nie jest śmieszne... Obecnie rządzący
    kompromitują się, dla mnie to żadna nowina ale może dotrze to do części osób
    noszących różowe okulary przez które patrzyli na obecną ekipę... pozdr :)

  • 12. Data: 2009-10-10 08:20:29
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Byc moze jestem glupi ale jakos nie rozumiem calego tego podniecenia ta
    sprawa. Przeciez wiadomo, ze jedni i drudzy (i trzeci) to skurwiele i
    zlodzieje. Ktos mial watpliwosci? Dlatego zamiast bic piane trzeba robic
    swoje a jak nadazy sie okazja to glosowac na tych, ktorzy jeszcze sie
    nie skompromitowali (ruch.org.pl) lub na tych najmniej skompromitowanych.
    Gonzo

  • 13. Data: 2009-10-10 08:45:45
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn>

    > to glosowac na tych, ktorzy jeszcze sie nie skompromitowali

    to na nas na PIS na Dorna i na Macierewicza, na Perona i na Zbynia!

  • 14. Data: 2009-10-10 09:20:48
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Byc moze jestem glupi ale jakos nie rozumiem calego tego podniecenia ta
    > sprawa. Przeciez wiadomo, ze jedni i drudzy (i trzeci) to skurwiele i
    > zlodzieje.

    Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-10-10 09:43:54
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Endriu wrote:
    > Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

    Przykro mi, ale nie podejmuje polemiki na tematy polityczne. Jak chcesz
    to se glosuj nawet na sld.

  • 16. Data: 2009-10-10 10:01:15
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Endriu wrote:

    > Ja sobie nie przypominam aby kogoś z PiS-u zamknięto za wałki......

    Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

    --
    in

  • 17. Data: 2009-10-10 10:15:37
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

    Dzięki za przypomnienie :).
    Też mi się urodził w głowie chory pomysł bronić pobożnych socjalistów.....

    Jasiński do Jurka: sumienie zostaw w konfesjonale
    http://www.racjonalista.pl/index.php/s,11/t,11163

    "[...] Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele [...]".

    Ech - jakaś chwila słabości chyba .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2009-10-10 11:23:52
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "sorden" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

    Tylko sie nie przywalajcie do ludków z PC i Telegrafa i ArtBi bo to nie ma
    zwiazku z nasza banda kaczego.

  • 19. Data: 2009-10-10 16:46:30
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ivo Bradyna pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No własnie on lubi takich a my lubimy Dorna i Macierewicza i podobnych i tym
    > sie od rudego róznimy:)))

    Pan Dorn (Dornbaum) również jest pejsaty.
    J.

  • 20. Data: 2009-10-10 17:32:43
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    > Pan Dorn (Dornbaum) również jest pejsaty.
    > J.

    o tak???? to chyba niemożliwe bo długo był trzecim bliźniakiem dwóch
    bliźniaków:)))