  • 31. Data: 2009-10-10 21:42:29
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:haqrug$mk0$3@news.onet.pl...
    > Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś obsesję.
    > Idealnie pasował do samoobrony.

    tak myslałem ze to kłamstwa i jakies mataczenia to niemozliwe

  • 32. Data: 2009-10-10 21:57:59
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś obsesję.
    > Idealnie pasował do samoobrony.

    zaraz zaraz do samoobrony? nie lubisz polskich partii? a lubisz lpr i upr?
    cos mi tu nie gra...

  • 33. Data: 2009-10-10 22:22:54
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ivo Bradyna pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zaraz zaraz do samoobrony? nie lubisz polskich partii? a lubisz lpr i upr?
    > cos mi tu nie gra...

    To jego życiorys:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Nowak_%28polit
    yk%29

    Jest w kategorii Politycy Samoobrony.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Politycy_Samo
    obrony

    Jeśli wikipedia mówi prawdę, to jest to gość z samoobrony.

    J.

  • 34. Data: 2009-10-10 22:38:00
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    totus pisze:

    > Wyjdźmy na chwilę z matrixa. Podaj swoją definicję zjawiska afera. Zbliżmy
    > się na chwilę do tematu grupy. Kto poniósł i jakie straty finansowe w wyniku
    > tych afer. Czy ty możesz oszacować swoje?

    Definicja: afera = przestępstwo popełniane przez wysokiej rangi
    urzędnika (np. ministra) ze szkodą dla budżetu państwa.

    Oczywiście afery są różne np.
    - afera hazardowa - szkoda ok 500mln zł/rocznie;
    - afera stoczniowa - szkoda jeszcze trudna do oszacowania, bo mało
    ujawniono, ale bardzo duża ze względu na ogromny majątek prywatyzowany.
    Prawdopodobnie ta afera będzie miała bardzo ogólny zasięg, bo dotyczy
    całego procesu prywatyzacji o wielomiliardowej wartości, który dopiero
    nabiera tempa (więc 1mld zł może więcej).
    - afera dorszowa - szkoda 8zł

    Oczywiście szkoda może być jednorazowa, albo może mieć wieloletni
    negatywny wpływ na budżet (także przyszły).

    Moje straty, to ok.: (szkoda dla budżetu) / 38mln polaków.

    J.

  • 35. Data: 2009-10-10 22:52:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Joachim wrote:

    > Definicja: afera = przestępstwo popełniane przez wysokiej rangi
    > urzędnika (np. ministra) ze szkodą dla budżetu państwa.

    Czyli działanie ścigane prawnie. Są wyroki sądowe bądź przynajmniej wnioski
    złożone w prokuraturze. Podziel się. Kto złożył taki wniosek i kiedy?

    > Oczywiście afery są różne np.
    > - afera hazardowa - szkoda ok 500mln zł/rocznie;

    Skąd te dane? Podaj wyliczenia.

> [...]
    > całego procesu prywatyzacji o wielomiliardowej wartości, który dopiero
    > nabiera tempa (więc 1mld zł może więcej).

    Stawiam, że może być 15 mld euro. Podkreślę słowo może. A może 150 mld PLN

    > - afera dorszowa - szkoda 8zł
    >
    > Oczywiście szkoda może być jednorazowa, albo może mieć wieloletni
    > negatywny wpływ na budżet (także przyszły).
    >
    > Moje straty, to ok.: (szkoda dla budżetu) / 38mln polaków.

    No to mają przesrane. Kto? Z więzienia nie wyjdą. Kto? Głupio się pytam.
    Jasne. Wysokiej rangi urzędnicy.

    Udały się imieniny u cioci?

    Wierzysz w to co napisałeś?

  • 36. Data: 2009-10-10 23:04:16
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    totus pisze:

    > Czyli działanie ścigane prawnie. Są wyroki sądowe bądź przynajmniej wnioski
    > złożone w prokuraturze. Podziel się. Kto złożył taki wniosek i kiedy?

    "Natomiast szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, czytając tę analizę
    doszedł do wniosku, że są tam jednak materiały wskazujące na możliwość
    popełnienia przestępstwa przez funckjonariuszy państwowych w fazie
    sprzedawania Stoczni Gdynia i Stoczni Szczecińskiej, w związku z czym
    złożył do Prokuratora Generalnego zawiadomienie o możliwości popełnienia
    przestępstwa przy sprzedaży tych stoczni - powiedział Zalewski."

    http://wiadomosci.onet.pl/2058187,11,tusk_wezwal_gra
    da_pierwsze_ofiary_afery_stoczniowej,item.html

    Na ew. wyrok sądu poczekasz 20lat.

    > Skąd te dane? Podaj wyliczenia.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_hazardowa

    "(...) prognozując ewentualne straty budżetu państwa z tytułu nieobjęcia
    automatów o niskich wygranych dopłatą na 469 mln zł (...)"

    Wiele mediów o tym donosi (nawet GW) np.
    27,Afera_hazardowa__O_co_chodzi_.html

    Zamiast zadawać tego typu pytania, spróbuj coś poczytać na ten temat
    (polecam: GW, Dziennik, Rzepa, Onet, TVN24, TVP, strony ministerstw i
    CBA i milion innych źródeł).

    > Stawiam, że może być 15 mld euro. Podkreślę słowo może. A może 150 mld PLN

    Jeszcze nie wiadomo ile i pewnie nigdy się nie dowiemy. Ale trzeba wziąć
    pod uwagę, że ta afera dot. potencjalnych naruszeń prawa podczas
    przyszłych prywatyzacji, które niebawem mają się zacząć. Tych
    potencjalnych naruszeń prawa dzięki ujawnieniu tej afery być może da się
    uniknąć (a może nie da się, bo Donaldino chce w trybie pilnym zmienić
    szefa CBA).

    > No to mają przesrane. Kto? Z więzienia nie wyjdą. Kto? Głupio się pytam.
    > Jasne. Wysokiej rangi urzędnicy.

    Zbysiu, Miro, Grzesiu, Rysiu itp.....

    > Udały się imieniny u cioci?
    >
    > Wierzysz w to co napisałeś?

    Ale jesteś dziecinny (i trochę mało oczytany).

    J.

  • 37. Data: 2009-10-10 23:08:11
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    I jeszcze jedna uwaga: Tu nie ma nic do wierzenia, lub niewierzenia.

    Tu są czyste fakty. Zacytowałem nawet wypowiedzi polityków PO (np.
    sprawa złożenia zawiadomień do prokuratury).

    To nie jest kwestia wiary, tylko to są fakty.

    Chyba raczej dzieciak tego nie zrozumie.

    J.

  • 38. Data: 2009-10-10 23:23:09
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:

    > Patrzę i widzę: Kaczyński to, Kaczyński tamto itp. Facet ma jakąś
    > obsesję. Idealnie pasował do samoobrony.
    >
    > Hehehe, teraz Donaldino sobie myśli o wywołanej przez niego wojnie z
    > Kaczyńskimi.
    >
    > Jak na razie od momentu zaczęcia wojny Donaldino:Yaro mamy wynik 0:2.
    > (punkty dla Yaro za aferę hazardową i stoczniową).
    >
    > Donald staraj się lepiej!

    Donald wypuścił urzędników Grada na wojnę.

    http://wiadomosci.onet.pl/2058158,11,pijany_urzednik
    _grada_brutalnie_pobil_radnego,item.html

    No ale to za mało, żeby Donaldowi zaliczyć punkt.

    Liczy się jednak, że sztab Donalda ma też swoje metody na walkę.

    J.

  • 39. Data: 2009-10-11 07:03:16
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

> [...]
    >
    > No ale to za mało, żeby Donaldowi zaliczyć punkt.
    >
    > Liczy się jednak, że sztab Donalda ma też swoje metody na walkę.

    ta ale niepotrzebie jacys nasi łomoca czczenów w łomży

  • 40. Data: 2009-10-11 08:34:26
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

> [...]
    obrony

    > Jeśli wikipedia mówi prawdę, to jest to gość z samoobrony.

    ty nie lubisz lpr i upr widze, tak mrygasz okiem ze nowak kłamie, o jednych
    piszesz ze pejsaci zeby im narobic obciachu a innych ukrywasz.
    ty jestes cwany jak pejsaty chyba wogóle jestes pejsaty albo mniemiec
    robisz mnie w balona nie gadam z toba wiecej, jakis dziwny jestes,
    podstepnie klamliwy