  • 1. Data: 2008-05-17 16:43:47
    Temat: Wzornictwo kart
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Ciekawe dlaczego banki przewaznie wydaja takie brzydkie, czesto kolorowe
    jak wizja narkomana, karty platnicze i kredytowe?
    Nie wydaje mi sie, zeby decydentom podobaly sie te rozne maszkarowny,
    wydawane w niektorych bankach.
    Sadzicie, ze moze to byc celowe, zeby odroznic plebs od posiadaczy
    "prawdziwych" kart?

    Osobiscie preferuje karty jednokolorowe, ewentualnie z nienachalnym
    lekkim wzorem graficznym widocznym po uwaznym wpatrzeniu, najchetniej
    ciemne.
    Bardzo podoba mi sie KK moneypl - brazy i czernie.

    http://direct.money.pl/money/249/

    Rowniez ladnie sie prezentuje karta PKO BP do superkonta (mimo, ze jasna) ,
    http://tiny.pl/nk5m

    nie wiem, dlaczego kredytowe w pko maja nacpane kolory jak cyganski
    domek i to ze zlota lacznie.

    Macie jakies typy na ladne i obrzydliwe ?

  • 2. Data: 2008-05-17 16:56:04
    Temat: Re: Wzornictwo kart
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Osobiscie preferuje karty jednokolorowe, ewentualnie z nienachalnym
    > lekkim wzorem graficznym widocznym po uwaznym wpatrzeniu, najchetniej

    O gustach się nie dyskutuje.
    Mi np delfinki, złote rybki i koliberki bardzo sie podobają.

    KJ

  • 3. Data: 2008-05-17 17:00:34
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakies typy na ladne i obrzydliwe ?

    gustownie jednokolowrowe:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_gold_credit/
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_platinum_credit/

    choć moim zdaniem ładniejsze są karty z logo mastercard niż visa - na tym
    zdjęciu oba logo:
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_gold

    ładna zarówno electron jak i classic banku gospodarstwa krajowego:
    http://www.bgk.com.pl/oferta/klienci/visa_classic.js
    http://www.bgk.com.pl/oferta/klienci/visa_classic.js

    a obrzydliwe... wg mnie głupia karta jest do konta w getin banku, z motocyklistą
    na zakręcie. bez ładu, związku ani sensu.

    brzydko-srokato-krzykliwa:
    http://www.gbw.com.pl/?i=35

    --
    J'entends ton coeur

  • 4. Data: 2008-05-17 17:08:52
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    > nie wiem, dlaczego kredytowe w pko maja nacpane kolory jak cyganski
    > domek i to ze zlota lacznie.

    Masz na myśli PKO BP? Jeśli tak to trochę dziwne, bo jak patrzę na swoją
    standardową srebrną KK, to poza logiem banku i organizacji płatniczej
    jest tylko srebrne tło :)

    > obrzydliwe ?

    niebieska wpkarta: http://karta.wp.pl/zamow.html

    Piotrek

  • 5. Data: 2008-05-17 17:25:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 17 Maj, 18:43, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wydawane w niektorych bankach.
    > Sadzicie, ze moze to byc celowe, zeby odroznic plebs od posiadaczy

    Zeby ci przez ramie nie przeczytali numeru karty.wszystkie maja
    napackane. nawet citi z napisem citi ma gradienty dla utrudnienia
    odczytania

  • 6. Data: 2008-05-17 17:52:09
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O gustach się nie dyskutuje.
    > Mi np delfinki, złote rybki i koliberki bardzo sie podobają.

    Mi też. W niektórych bankach w Stanach nawet można sobie wybrać jedno z
    wielu zdjęć jako tło, albo wybrać własne. Dla mnie karta ma być ciepła i
    przyjemna, a nie szaro-srebrno-czarna jak gabinet ministra.

    k.

  • 7. Data: 2008-05-17 17:53:19
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0n5pf$epn$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mi też. W niektórych bankach w Stanach nawet można sobie wybrać jedno z
    > wielu zdjęć jako tło, albo wybrać własne. (...)

    Zapomniałem dać linka: http://www.capitalone.com

    k.

  • 8. Data: 2008-05-17 17:57:53
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g0n20c$5cn$1@news.wp.pl, *krzysztofsf* wrote:

    > Macie jakies typy na ladne i obrzydliwe ?

    DGCC

    Mnie osobiscie podobala sie KK Pekao Shell zwykla z muszelka.
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni3s7.xml?/sid=33/
    lang=PL/206310-399643-37890
    Szkoda tylko ze dosc droga w utrzymaniu i ciezko z nimi cos wynegocjowac.

    Poza tym czarna zlota rybka jest niebrzydka, szkoda ze sie strasznie szybko
    zużyła.
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Vis
    a_Classic/index.html

    Citi te swoje bp ma niezle - proste dosc jednorodne tlo - nie wali po oczach
    (oczywiscie w wersji bez fotki)
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_bp

    Podobna do citka jest mc/visa millenium silver w kolorze srebrnym (bo jest
    tez cos w stylu magenty) - nie rzucajaca sie w oczy, ladna.

    Paskudna byla karta visa nowa Raiffiego - taka niebieska pstrokata z jakims
    globusem.

    Niezbyt podoba mi sie tez karta bzwbk allegro - tlo ladne, tylko te bzdety
    tworzace napis allegro...
    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    Z tych ktore nie mam/nie mialem to jeszcze niektore podroznicze Rajfiego sa
    niezle.

    Poza tym fortis oferowal fotokarty i chyba ing karty wedlug wlasnego
    projektu - to jest cos dla estetow.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2008-05-17 18:06:12
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > niebieska wpkarta: http://karta.wp.pl/zamow.html

    obleśna. ktoś się starał takie coś zaprojektować, przyjmijmy, że to artysta,
    miał wizję.
    ale inny ktoś musiał to dopuścić, zaakceptować - i temu komuś nagana.

    --
    J'entends ton coeur

  • 10. Data: 2008-05-17 18:06:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-17, kashmiri <k...@i...pl> wrote:

    > Mi też. W niektórych bankach w Stanach nawet można sobie wybrać jedno z
    > wielu zdjęć jako tło, albo wybrać własne. Dla mnie karta ma być ciepła i
    > przyjemna, a nie szaro-srebrno-czarna jak gabinet ministra.

    W PL też. Z tych które znam, to ING (Moja karta):
    http://www.mojakarta.ingbank.pl/

    oraz Mutlibankowa Visa MultiZET:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_multizet/visa_twoja_karta/