  • 1. Data: 2009-05-05 06:18:01
    Temat: Wzrosty, wzrosty...
    Od: iktorn <n...@e...com>

    http://pb.pl/2/a/2009/05/05/WIG20_juz_na_plusie_drob
    ni_wracaja_do_gry

    Skoro piszą o wzrostach, mamy coraz więcej optymistów, drobnica już się
    powoli nakupowała akcji do syta i czeka z uśmiechem na dalsze wzrosty to
    hmm do ilu punktów na Wig20 dojdziemy zanim zaczniemy kierunek powrotny?
    2000 zahaczymy?
    Na masowy powrót Polaków do TFI na razie bym raczej nie liczył (btw. to
    były czasy - zwykłe babcie w bankach pytały czy już sprzedawać fundusz
    akcyjny, czy trzymać - "Paniiii, to na długie lata :D").

    Żeby nie było - gram z trendem (póki co wzrostowym)

  • 2. Data: 2009-05-05 06:58:43
    Temat: Re: Wzrosty, wzrosty...
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > akcyjny, czy trzymać - "Paniiii, to na długie lata :D").
    >
    > Żeby nie było - gram z trendem (póki co wzrostowym)
    A Ty to znowu kto??? Zaś Transformers???

  • 3. Data: 2009-05-05 07:08:39
    Od: iktorn <n...@e...com>

    k...@o...pl pisze:
    > A Ty to znowu kto??? Zaś Transformers???

    Spokojnie, spokojnie, nie transformers, piszę pod jednym nickiem.
    I nie twierdzę niczego na 100%, nie przewiduję luk itd. po prostu jak
    widzę pozytywne artykuły o wzrostach to coś mi z lekka śmierdzi.

  • 4. Data: 2009-05-05 07:13:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Spokojnie, spokojnie, nie transformers, piszę pod jednym nickiem.
    > I nie twierdzę niczego na 100%, nie przewiduję luk itd. po prostu jak
    > widzę pozytywne artykuły o wzrostach to coś mi z lekka śmierdzi.

    No co Ty?
    Teraz to już można kupować bez ryzyka!
    Koniec bessy!!!
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-05-05 07:16:11
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    iktorn <n...@e...com> napisał(a):

> [...]

    A ty kto? Komunista, że przesłuchujesz? :)

    > po prostu jak
    > widzę pozytywne artykuły o wzrostach to coś mi z lekka śmierdzi.

    Spokojnie, mimo niespodzianki to raczej nie jest jeszcze koniec, bo wczoraj
    kontrakty poszły znowu o 2 punkty za daleko.

    kc

  • 6. Data: 2009-05-05 07:45:26
    Od: iktorn <n...@e...com>

    kc pisze:

    > Spokojnie, mimo niespodzianki to raczej nie jest jeszcze koniec, bo wczoraj
    > kontrakty poszły znowu o 2 punkty za daleko.

    No i sytuacja na walutach jest póki co w normie, na wykresach wszystko
    wygląda okej. Musiałem wyrzucić z siebie resztki sceptycyzmu heh.

  • 7. Data: 2009-05-05 09:09:09
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    iktorn wrote:

> [...]
    > powoli nakupowała akcji do syta i czeka z uśmiechem na dalsze wzrosty
    > hmm do ilu punktów na Wig20 dojdziemy zanim zaczniemy kierunek

    Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co będzie dalej to mnie
    zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze
    trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow
    program. ;)

  • 8. Data: 2009-05-05 10:32:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Maj, 08:18, iktorn <n...@e...com> wrote:
> [...]
    > akcyjny, czy trzymać - "Paniiii, to na długie lata :D").
    >
    > Żeby nie było - gram z trendem (póki co wzrostowym)

    Ale jest też dużo ślepych, którzy nie widzą obecnych wzrostów i nawet
    je próbują negować ( że dane złe, wyniki do dupy i jeszcze świńska
    grypa :)
    Kursy rosną, średnie rosną, dywergencji brak, lecieć z pozycją,
    stoplossa podsuwać i tyle.
    Mało jest takich na świecie co potrafią określić górki i dołki.

    U nas na FW20 będzie walka między 1880-1920, później może ok 1950 a
    później cholera wie :)
    I nie ma ludzi na świecie, którzy wiedzą gdzie będą rynki za tydzień,
    to moja podstawowa zasada do której się stosuję.
    Łatwiej się wtedy patrzy jak rynek leci 100 pktów w górę lub w dół,
    nieważne czy z twoją pozycją czy przeciwko :)

  • 9. Data: 2009-05-05 11:15:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości news:gtovqi$be9> Mi wyszło mniej niz 1900 moze 1920. Za to co
    będzie dalej to mnie
    > zastanawia. Wyszlo mi 900 punktow za 1.5 miesiaca, ale jak tak widze
    > trend to sie zastanawiam czy to mozliwe. Chyba bede musial zmienic znow
    > program. ;)

    Wszyscy wierzą, że spadnie, ale do ostatniej chwili kupują licząc że zdążą
    sprzedać z zyskiem. Giełda jest super.
    :-)))

    PS Ja wychodzę na wakacje, jak tylko mi pozostałe SL popuszczają.

  • 10. Data: 2009-05-05 11:20:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > sprzedać z zyskiem. Giełda jest super.
    > :-)))
    >
    > PS Ja wychodzę na wakacje, jak tylko mi pozostałe SL popuszczają.

    SL - ? teraz ?
    grasz na "krótko" ?
    george