  • 1. Data: 2009-05-29 15:59:50
    Temat: X-Trade brokers a forex
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Szukam opinie o tym brokerze.

    pozdr
    IWSP

  • 2. Data: 2009-05-29 16:39:06
    Temat: Re: X-Trade brokers a forex
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    generalnie nic dobrego, ale milej lektury

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=1160

  • 3. Data: 2009-05-29 16:56:49
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    dzieki,

    kogo w Polsce polecilbys na forex, etc.

    pozdr
    IWSP

  • 4. Data: 2009-05-30 16:43:27
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dzieki,
    >
    > kogo w Polsce polecilbys na forex, etc.
    >
    > pozdr
    > IWSP

    Only...TMS !
    www.tms.pl

    axel

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4102 (20090525) __________

  • 5. Data: 2009-05-30 17:58:39
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    axel <a...@b...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Only...TMS !
    > www.tms.pl
    >
    > axel

    Czyzbys byl pracownikiem TMS?
    IWSP

  • 6. Data: 2009-05-31 17:32:31
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Ireneusz Wik pisze:
    > Szukam opinie o tym brokerze.

    Zadaniem każdego brokera jest Ciebie oskubać.
    To już chyba wiesz.

    XTB rewelacyjnych warunków nie ma (spread itp.),
    ale to chyba zależy od potrzeb, a więc czym chcesz handlować,
    czy zamierzasz grać na długi termin, czy skalpować etc.

    Jak dużą kwotą, to chyba lepiej jakiś ECN (np. Interactive Brokers,
    choć są chyba jakieś inne ECNy z mniejszą wpłatą.
    Musisz sam zdecydować.

    Na XTB oczywiście też da się zarabiać.

    RM.

  • 7. Data: 2009-05-31 17:57:18
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    [ciach]

    > XTB rewelacyjnych warunków nie ma (spread itp.),
    > ale to chyba zależy od potrzeb, a więc czym chcesz handlować,
    > czy zamierzasz grać na długi termin, czy skalpować etc.

    [ciach]

    Szukam polskiego providera (kwestia komunikacji i waluty przelewu).
    Cel: inwestycje dlugoterminowe na 0,1 lota dzwignia preferowana 1:100 wystarczajaca
    1:20.

    IWSP

  • 8. Data: 2009-06-01 07:28:40
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Damian wrote:
    > generalnie nic dobrego, ale milej lektury
    > http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=1160

    Z wlasnego doswiadczenia bardzo polecam. Przewrotnie, mialem o nich zla
    opinie, dopoki.. nie wyszedlem na plus. Chyba okazalo sie, ze straty nie
    wynikaly z tego, ze broker poluje na mnie na kazdym rogu, sprzedaje na
    gorce, kieruje do mnie inny data feed albo wysyla go z poslizgiem. Na
    pewno znajdziesz brokerow z lepszym spreadem, punktami swapowymi,
    podobnie troche przeginaja z oplatami przy rolowaniu pozycji(przy
    walutach ten problem odpada). Na plus blyskawiczne wyplaty (i wplaty ;),
    dobry kontakt telefoniczny. Znam ten caly watek z forex.nawigator i
    pewnie czesc z tych opinii to prawda, ale wg mnie clue jest takie, ze
    jak sie nie zarobi w xtb to nie zarobi sie tez w interactivebrokers.
    Zyskow zycze :)
    MaciejZ

  • 9. Data: 2009-06-02 14:03:02
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Szukam polskiego providera (kwestia komunikacji i waluty przelewu).
    > Cel: inwestycje dlugoterminowe na 0,1 lota dzwignia preferowana 1:100
    > wystarczajaca 1:20.

    Mozesz wziac pod uwage Admiral Markets. Twoje wymogi tez spelniaja.
    Generalnie maja tez sporo lepsza opinie niz XTB, a dodatkowo obsluguja
    mikroloty. Jesli dopiero zaczynasz to mikroloty bardzo sie przydadza - duzo
    latwiej/precyzyjniej zarzadzac wielkoscia pozycji.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 10. Data: 2009-06-02 14:43:37
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    [ciach]

> [...]
    > mikroloty. Jesli dopiero zaczynasz to mikroloty bardzo sie przydadza - duzo
    > latwiej/precyzyjniej zarzadzac wielkoscia pozycji.

    dzieki za info

    mam 2 pytania
    czy maja przedstawicielstwo w Polsce?
    ile wynosi mikrolot ? 0,1? mniej?