  • 1. Data: 2004-09-04 16:09:14
    Temat: Xelion
    Od: "sońka" <t...@b...pl>

    Xelion - coraz głośniej o tej firmie. Czy warto zaryzykować i zaprzyjaźnić się
    z tą firmą?

  • 2. Data: 2004-09-05 10:12:02
    Temat: Re: Xelion
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    sońka said the following on 2004-09-04 18:09:

    > Xelion - coraz głośniej o tej firmie. Czy warto zaryzykować i zaprzyjaźnić się
    > z tą firmą?

    To jest trochę ładniej opakowane, nieco tańsze i okrojone PekaoSA.
    Więc sam sobie odpowiedz.

    KJ

  • 3. Data: 2004-09-05 13:32:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To jest trochę ładniej opakowane, nieco tańsze i okrojone PekaoSA.
    > Więc sam sobie odpowiedz.

    No, z 11,5/miesiąc na 4/miesiąc, to "trochę" więcej niż trochę. A dla
    większości klientów chyba nie tak znowu bardziej okrojone.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-09-07 13:28:32
    Od: " mmtv" <m...@W...gazeta.pl>

    sońka <t...@b...pl> napisał(a):

    > Xelion - coraz głośniej o tej firmie. Czy warto zaryzykować i zaprzyjaźnić
    się
    > z tą firmą?

    Powiem Ci tak:
    Zadzwoniłem tam kiedyś, ale okazało się, że jako prowadzący działalność
    gospodarczą jestem za niski do ich wysokich progów. Ale panienka powiedziała,
    że ona mi pomoże i skontaktuje mnie z agentem kredytowym, który załatwi kredyt
    na 100 proc.
    I po spotkaniu z facetem miałem wrażenie, że to nie zdarzyło się w realu tylko
    właśnie obejrzałem odcinek z programu "997" pt. "Jak oszuści podający się za
    agentów kredytowych rujnują ludziom życie".
    Doświadczenie było traumatyczne mimo, że nie postrzelono mnie, ani nie pocięto
    nożem.

  • 5. Data: 2004-09-07 14:12:42
    Od: t...@a...pl

    Ale panienka powiedziała,
    > że ona mi pomoże i skontaktuje mnie z agentem kredytowym, który załatwi
    kredyt
    > na 100 proc.
    > I po spotkaniu z facetem miałem wrażenie,

    czy ten agent był z Xeliona?