  • 1. Data: 2004-04-23 16:25:42
    Temat: Xelion szyka jeleni :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Takie ogloszenie do mnie doszlo ;)
    Jesli jakis student zainteresowany to prosze na priva to podam kontakt

    Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o. to nowoczesna instytucja
    działająca na rynku usług finansowych, która łączy profesjonalne
    doradztwo w zakresie finansów osobistych, świadczone przez mobilnych
    doradców, ze sprzedażą produktów finansowych.
    Spółka Xelion. Doradcy Finansowi, której udziałowcami są Bank Pekao SA
    i Bank UniCredito Italiano S.p.A., powstała w roku 2003 w odpowiedzi
    na rosnące zapotrzebowanie na zindywidualizowaną obsługę oraz
    kompleksową ofertę produktów i usług finansowych.
    Obecnie zapraszamy dynamicznych, zorganizowanych studentów studiów
    dziennych na:

    Praktyki Studenckie

    Jeśli chcesz poznać....

    . jak wygląda praca w firmie finansowej opartej na standardach
    korporacji
    . produkty finansowe dostępne w ofercie Xelion. Doradcy
    Finansowi
    . procesy i procedury obsługi produktów
    . procesy logistycznej obsługi działających placówek i biur
    . procesy tworzenia kolejnych biur i placówek Firmy
    . procesy wsparcia informatycznego codziennej działalności Firmy
    . oraz inne obszary

    .dołącz do nas jako praktykant.

    Preferujemy kandydatów z kierunków ekonomicznych i pokrewnych.
    Praktyki są nieodpłatne. Czas trwania oraz godziny praktyk będą
    uzgadniane indywidualnie.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-23 16:35:16
    Temat: Re: Xelion szyka jeleni :)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]
    > .dołącz do nas jako praktykant.
    >
    > Preferujemy kandydatów z kierunków ekonomicznych i pokrewnych.
    > Praktyki są nieodpłatne. Czas trwania oraz godziny praktyk będą
    > uzgadniane indywidualnie.

    Tylko nie pisz Amra, że Ty bezpłatnych praktyk nigdy i nigdzie nie
    miałeś ;-)

    K.

  • 3. Data: 2004-04-23 16:45:22
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Preferujemy kandydatów z kierunków ekonomicznych i pokrewnych.
    > Praktyki są nieodpłatne. Czas trwania oraz godziny praktyk będą
    > uzgadniane indywidualnie.

    LOL

    A ja myślałem, że oni sprzedają produkty z górnej półki.
    O naiwności...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 4. Data: 2004-04-23 16:55:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Tylko nie pisz Amra, że Ty bezpłatnych praktyk nigdy i nigdzie nie
    > miałeś ;-)
    > K.

    hehehe - wiekszosc z nich byla bezplatna :) Ale jak widac oplacalo sie, bo
    zarazilem sie bakcylem bankow i PRem :P
    Studentow bioraccych bezplatne praktyki popieram i zawsze bede mowil, ze to
    jest metoda na zdobycie doswiadczenia.
    Takiego Xeliona pietnuje :) bo cos mi sie zdaje, ze masowke bedzie uprawial,
    traktujac studentow jako tania sile robocza...

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-23 17:15:52
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    'Amra' napisał:
    > Takiego Xeliona pietnuje :) bo cos mi sie zdaje, ze masowke bedzie uprawial,
    > traktujac studentow jako tania sile robocza...

    Ano na to wygląda...

    K.

  • 6. Data: 2004-04-23 19:57:08
    Od: "XELION - KONSULTANT (tez student;)" <e...@p...onet.pl>

    > A ja myślałem, że oni sprzedają produkty z górnej półki.
    > O naiwności...

    a to akurat fakt - mamy w ofercie: programy XELION i XELION RENTIER, fundusze
    inwestycyjne PIONEER, ubezpieczenia COMMERCIAL UNION, konto bankowe XELION (de
    facto: PEKAO S.A.), a do tego zastęp KONSULTANTÓW FINANSOWYCH (którym mam
    zaszczyt BYĆ) dostępnych 24/7!!! jeśli mogę w czymś pomóc (bliżej przedstawić
    ofertę XELION) - proszę o kontakt:

    Grzegorz Karp (konsultant finansowy XELION.DORADCY FINANSOWI)
    TEL: 505-44-00-22
    E-MAIL: g...@i...pl

  • 7. Data: 2004-04-23 20:17:17
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "XELION - KONSULTANT (tez student;)" <e...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:4783.0000033f.40897513@newsgate.onet.pl...

    > a to akurat fakt - mamy w ofercie: programy XELION i XELION RENTIER,
    fundusze
    > inwestycyjne PIONEER,

    nic dobrego

    ubezpieczenia COMMERCIAL UNION

    nic dobrego
    , konto bankowe XELION (de
    > facto: PEKAO S.A.),

    zupełnie fatalne ...

    a do tego zastęp KONSULTANTÓW FINANSOWYCH (którym mam
    > zaszczyt BYĆ) dostępnych 24/7!!!

    znaczy ze jak ktos sie nawali i zacznie dzwonic o 3ciej nad ranem to
    dostanie wyczerpujaca odpowiedz ? :-))))))

  • 8. Data: 2004-04-24 01:21:09
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    XELION - KONSULTANT (tez student;) <e...@p...onet.pl> wrote:

    > a to akurat fakt

    I zatrudniacie praktykantów za darmo? Ech.
    Na Multibank ludzie chyba narzekali z tego powodu.

> [...]
    > fundusze inwestycyjne PIONEER, ubezpieczenia COMMERCIAL UNION, konto
    > bankowe XELION (de facto: PEKAO S.A.), a do tego zastęp KONSULTANTÓW

    Daj spokój. Przyjemność - mogę zrozumieć. Ale zaszczyt?

    > dostępnych 24/7!!! jeśli mogę w
    > czymś pomóc (bliżej przedstawić ofertę XELION) - proszę o kontakt:

    Zaczyna pachnieć spamem...
    Poza tym, ja mały żuczek jestem. I nie dla mnie oferty z wyższej półki.

  • 9. Data: 2004-04-24 18:28:18
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "XELION - KONSULTANT (tez student;)" <e...@p...onet.pl> skribis:

    >mam
    >zaszczyt BYĆ) dostępnych 24/7!!!

    >TEL: 505-44-00-22

    Dobrze, zadzwonie o 4 rano ;p

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 10. Data: 2004-04-26 07:01:52
    Od: "Waldek Godel" <n...@o...info>

    > Grzegorz Karp (konsultant finansowy XELION.DORADCY FINANSOWI)
    > E-MAIL: g...@i...pl

    Co sadzic o doradcy finansowym ktory ma konto mailowe na jednym
    z tandetniejszych darmowych serwerow?? Nie umial doradzic
    sam sobie??
    I jak teraz znajdzie maila potencjalnego klienta wsrod kupki spamow?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ** Z kroniki policyjnej - policja zatrzymala pijanego fryzjera, **