  • 21. Data: 2009-01-10 08:38:14
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > Poprostu nie orientujesz sie jak wyglada private banking. Takie uslugi
    > oferuje sie nie tylko ludziom majacym kase ale i ludziom znanym. Taka
    > jest zasada. Nie tylko kasa decyduje. Banki czasami inwestuja w
    > "promocje". Jak PKO BP wprowadzal czarna karte zaproponowano ja wielu
    > znanym aktorom. Nie zawsze chodzi o bezposredni zysk finansowy.

    Znany aktor dobrze zarabia. Zresztą nawet pseudo aktorzy z telenowel
    zarabiają nieźle.

    > Czasami poprostu o marketing i prestiz.

    Ale głownie jednak o pieniądze.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-01-10 08:40:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > netto i zwykle po odliczeniach stałych obciążeń typu mieszkanie, raty itp.
    > Sama kwota netto 5000 jeszcze nie gwarantuje otrzymania karty (sprawdzany
    > jest też BIK)

    U mnie sprawdzono tylko wpływy na konto i to jedynie w momencie zmiany
    konta na Aquariusowe. Karta została wymieniona automatycznie ("przecież
    jest pan już członkiem klubu Aquarius"), tzn. musiałem złożyć taką
    dyspozycję ale nikt nic nie sprawdzał.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-01-10 08:42:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Poważnie zastanowiłbym się czy Noble Bank w ogóle jest na tyle rozpoznawalną
    > marką i wiarygodną, by mówić o prestiżu z posiadania u nich czegokolwiek.

    Dokładnie. Co to jest ten Noble Bank ? To, że ktoś chce być prestiżowy,
    bo tak sobie wymyślił to jeszcze nie oznacza, że taki jest faktycznie.
    Na prestiż i szacunek trzeba sobie zapracować :)

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-01-10 09:03:15
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > konta na Aquariusowe. Karta została wymieniona automatycznie ("przecież
    > jest pan już członkiem klubu Aquarius"), tzn. musiałem złożyć taką

    Tak, bo jedna z opcji to wydanie karty na podstawie wpływów na konto. W mB
    jest zreszta podobnie.

  • 25. Data: 2009-01-10 10:39:18
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Na prestiż i szacunek trzeba sobie zapracować :)

    Dokładnie, więc oni pracują. Nie rozumiem Was troszkę. Każdy zaczynął od
    zera albo od prawie zera. Szczerze powiedziawszy o jakości wykonywanych
    usług trzeba przekonać się samodzielnie. Noble ma nazwisko Czarneckiego,
    które w biznesie działa jak magnes. Skoro mają 4 mld złotych aktywów, więc
    jednak sporo osób im zufało, wyniki finansowe jak na mały bank, całkiem
    niezłe.

    P.S. nie mam żadnych powiązań z tym bankiem;)

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 26. Data: 2009-01-10 10:44:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 10 sty 2009 o 09:42 GMT, Mithos napisał(a):

    > Dokładnie. Co to jest ten Noble Bank ? To, że ktoś chce być prestiżowy,
    > bo tak sobie wymyślił to jeszcze nie oznacza, że taki jest faktycznie.
    > Na prestiż i szacunek trzeba sobie zapracować :)

    Ludzie nie chwala sie ze maja w takim a takim banku po tyle i tyle kasy,
    tak jak w przypadku jak w brukowacach mozna przeczyta, "w ubieglym tygodniu
    widzielismy naszego idola w nowym ferrari/astonie/rr"

    Mysle ze tacy ludzie licza na dyskrecje, a bankowi powinno zalezec na
    respektowaniu tego, wiec nie majac konkretnych danych nie mozna zakladac ze
    w tym banku nie maja kont bogaci czy slawni polacy... bo pewnie jest ich
    tam sporo, tylko nic o tym nie wiemy, i o to wlasnie chodzi...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ No, that'd be silly. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ -- Larry Wall in ]

  • 27. Data: 2009-01-10 11:50:27
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Chandler pisze:
    > Dopowiem tylko, żeby stać się posiadaczem karty Visa Infinite w Noble
    > Banku, trzeba posiadać aktywa w wysokości 5 000 000 mln zł
    czyli 5 bilionów złotych? Tyle to nie wyniosły nawet przychody budżetu
    Polski za ostatnie 15 lat ;-)

    Skończcie tę zabawę z cyferkami...

  • 28. Data: 2009-01-10 12:53:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > jednak sporo osób im zufało, wyniki finansowe jak na mały bank, całkiem

    Bardzo wątpię czy zamożny klient "poleci" na nazwisko, czy raczej preferuje
    stabilność i pewność marki. Szczególnie, gdy ów bank dla zamożnych zaczyna
    poprzez pośrednika zbierać lokaty po 500zł od ludności :-)) Tiaaa...
    straszliwy prestiż.

  • 29. Data: 2009-01-10 14:02:25
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Szymon pisze:

> [...]
    > stabilność i pewność marki. Szczególnie, gdy ów bank dla zamożnych zaczyna
    > poprzez pośrednika zbierać lokaty po 500zł od ludności :-)) Tiaaa...

    Pewnie, że prestiż.
    Co kogo obchodzi, skąd mają depozyty;
    ważne, że jak pójdzie do placówki, to nie będzie czekał w kolejce, jak w
    jakimś lukasie.

    Prestiż, to przede wszystkim prezencja, a pieniądze mogą nawet zabierać
    ubogim dzieciom ;-)

  • 30. Data: 2009-01-10 14:17:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    ruf10 schrieb:

    > Pewnie, że prestiż.
    > Co kogo obchodzi, skąd mają depozyty;
    > ważne, że jak pójdzie do placówki, to nie będzie czekał w kolejce, jak w
    > jakimś lukasie.

    Zawsze mi sie wydawalo, ze dobry bank to taki, do ktorego nie trzeba
    chodzic ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org