  • 31. Data: 2009-01-10 14:35:44
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 06:33, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > Poważnie zastanowiłbym się czy Noble Bank w ogóle jest na tyle rozpoznawalną
    > marką i wiarygodną, by mówić o prestiżu z posiadania u nich czegokolwiek.

    I tu się zgadzam.

  • 32. Data: 2009-01-10 14:37:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 09:21, BK <b...@g...com> wrote:

    > Poprostu nie orientujesz sie jak wyglada private banking. Takie uslugi
    > oferuje sie nie tylko ludziom majacym kase ale i ludziom znanym. Taka
    > jest zasada. Nie tylko kasa decyduje. Banki czasami inwestuja w
    > "promocje". Jak PKO BP wprowadzal czarna karte zaproponowano ja wielu
    > znanym aktorom. Nie zawsze chodzi o bezposredni zysk finansowy.
    > Czasami poprostu o marketing i prestiz.

    Nie wiem, czy aktorzy to akurat prestiż. Kiedyś pracowałem w
    ubezpieczeniach. Tm gdzie składka zależała od profesji, dziennikarze,
    aktorzy i inne "niepoważne" zawody z reguły były kwotowane znacznie
    wyżej niż np. inżynier czy prawnik.

  • 33. Data: 2009-01-10 15:09:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BK wrote:

    > Poprostu nie orientujesz sie jak wyglada private banking. Takie uslugi
    > oferuje sie nie tylko ludziom majacym kase ale i ludziom znanym.

    Bo przyciągną innych i tyle.

  • 34. Data: 2009-01-10 15:18:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Sty, 23:20, BK <b...@g...com> wrote:

    > Bo ludzie z milionowym limitem na czarnej karcie w noble banku lubia
    > sie tym faktem przechwalac na grupach dyskusyjnych. Nic tak Krauzego,
    > Kulczyka i Czarneckiego nie kreci jak szpan na pl.biznes.banki ;-))))

    Po co Kulczykowi czy Krauzemu w ogóle karta ? Za wszystko i tak
    zapłaci sekretaerz lub księgowy....

  • 35. Data: 2009-01-10 16:40:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Jan 2009 15:02:25 +0100, w <gka9pi$i6e$1@achot.icm.edu.pl>, ruf10
    <r...@n...pl> napisał(-a):

    > Co kogo obchodzi, skąd mają depozyty;
    > ważne, że jak pójdzie do placówki, to nie będzie czekał w kolejce, jak w
    > jakimś lukasie.

    Gdy poszedłem do ich placówki, to zaproponowano mi wizytę... za tydzień, bo
    wszyscy są teraz zajęci :)).

  • 36. Data: 2009-01-10 18:26:50
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Gdy poszedłem do ich placówki, to zaproponowano mi wizytę... za tydzień, bo
    > wszyscy są teraz zajęci :)).

    Widać nie ubrałeś się odpowiednio i cie spławili ;-)

  • 37. Data: 2009-01-10 20:01:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 10 Jan 2009 19:26:50 +0100, w <gkap9a$9b0$1@achot.icm.edu.pl>, ruf10
    <r...@n...pl> napisał(-a):

    > Widać nie ubrałeś się odpowiednio i cie spławili ;-)

    Nie miałem krawata. Ale podobno taki klient może się awanturować, więc powinni
    on razu do mnie z kwiatami ;).

  • 38. Data: 2009-01-10 21:19:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 17:40, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Sat, 10 Jan 2009 15:02:25 +0100, w <gka9pi$i6...@achot.icm.edu.pl>, ruf10

    > Gdy poszedłem do ich placówki, to zaproponowano mi wizytę... za tydzień, bo
    > wszyscy są teraz zajęci :)).

    Zajęci, bo liczą kasę. A zaraz potem zwieją do Izraela !

  • 39. Data: 2009-01-11 14:30:56
    Od: perian <p...@i...pl>

    In
    rr.googlegroups.com>,
    szczurwa wrote:

    > Po co Kulczykowi czy Krauzemu w ogóle karta ? Za wszystko i tak
    > zapłaci sekretaerz lub księgowy....

    Dla wygody, posiadacz takiej karty nie musi się przejmować tym, że nie
    nosi walizy z gotówką przy sobie, gdy zachce mu się iść do restauracji i
    zjeść kolację za kilka tysięcy, czy idąc z oblubienicą zobaczy u
    jubilera na wystawie fajny naszyjnik za wiele tysięcy. Wszystko to może
    zrobić w niedzielę, samodzielnie, gdy jego sekretarz ma wolne (i np
    wygrzewa się na Bali z wyłączoną komórką). Dalszych rozliczeń dokonają w
    tygodniu, w biurze, nie psując sobie weekendowego odpoczynku od
    finansowych niuansów życia.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 40. Data: 2009-01-11 14:32:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 15:30:56 +0100, perian napisał(a):

> [...]
    > zrobić w niedzielę, samodzielnie, gdy jego sekretarz ma wolne (i np
    > wygrzewa się na Bali z wyłączoną komórką).

    ... a następnie asystent reżysera krzyczy "cięcie" i jest klaps ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl