  • 1. Data: 2024-10-05 21:24:17
    Temat: Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2024 o 21:09, _Master_ pisze:
    > https://pozcta-polska.mainuew.shop/login/200VR317KE2
    81E5338828/

    Już osunięta :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 2. Data: 2024-10-06 11:04:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Już osunięta ?

    ten link nie działa bo wyruchali mi matkę ;-)

    ale on się generuje chyba po każdym wysłanym meilu

  • 3. Data: 2024-10-06 14:22:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 6 paź 2024 o 11:04, _Master_ pisze:

    > ten link nie działa bo wyruchali mi matkę ;-)

    Mógłbyś pisać zrozumialej?
    Może tylko ja nie rozumiem -- a może mógłbyś nieco jaśniej...

    Do oszustw trzeba przyzwyczaić ;) się w naszym kraju -- po
    dekadach tolerowania złodziejstwa/oszustwa...

    > ale on się generuje chyba po każdym wysłanym meilu

    -=-

    Palestyńczycy załamali opór Ukrainy -- Hamerykanie mają lepsze
    zabawki w Izraelu niż na/w Ukrainie... Izrael od początku swego
    nowożytnego istnienia dostał 300 mld USD na swą obronność? Przez
    3/4 stuclecia nowożytnego istnienia? 400 mld USD na sto lat?
    4 mld rocznie? Walczy codziennie przez te 3/4 stulecia przeciwko
    wszystkim jego sąsiadom -- i nieźle mu idzie... Tymczasem Ukraina
    dostaje masy szmalu -- lecz pada na wszystkich frontach... Wg mnie
    (i nie tylko wg mnie) pada -- bo kradnie/defrauduje, źle zarządza
    ludźmi (śle na śmierć -- zamiast do walki!) i sprzętem...

    BTW -- de...

    montaż -- demontaż
    komunizacja -- dekomunizacja

    fraud, defraudacja...
    opodal, nie opodal...

    Albo Ukraińcy zaczną porządnie walczyć (kasując wojskowe obiekty
    przeciwnika) albo padnie -- przybliżając front do Polski...

    -=-

    Albo tak zwane społeczeństwo (wspierane policją, prokuraturą, sądami,
    państwowym prawem pisanym -- ustawami itp.) będzie zwalczało oszustwa,
    albo padnie!!!

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2024-10-06 19:49:40