  • 1. Data: 2009-01-31 22:22:32
    Temat: Z cyklu "warto obejrzeć" - naprawdę polecam.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Kawał porządnej życiowej analizy ....

    Robert Gwiazdowski - "Kryzys finansowy".
    http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=00000003
    45

    (kawał porządnej życiowej analizy - również na temat przyczyn obecnego
    kryzysu).

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-31 22:36:11
    Temat: Re: Z cyklu "warto obejrzeć" - naprawdę polecam.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    45

    > (kawał porządnej życiowej analizy - również na temat przyczyn obecnego

    ...jakże ciekawszej i logiczniejszej od ciodziennego
    Michnikowsko-Walterowskiego pierdolenia w stylu "naganiania na Unię która
    "nam da"", czy kreowania "mody na singli" ....

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-31 23:07:30
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    45

    W/w filmik zalecam obejrzeć szczególne osobie o ksywie

  • 4. Data: 2009-01-31 23:11:32
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    W/w filmik zalecam obejrzeć szczególne osobie o ksywie Basia, która w
    poniższej wypowiedzi:

    [...] tia.. i dlatego można było robić w bankach to, co sie robiło .. a
    teraz pompuje
    sie biliony w Euro i $ na ratowanie systemu bankowego, a Ci od "wolnego
    rynku"
    maja kasę i śmieją sie w kułak ..
    Bardzo dziękuję za taki wolny rynek ... [...]

    Twierdziła jakoby ostatni kryzys wywołany został przez mechanizmy "wolnego
    rynku" (co jest oczywistą bzdurą).

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-02-01 02:16:57
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | Bardzo dziękuję za taki wolny rynek ... [...]
    |
    | Twierdziła jakoby ostatni kryzys wywołany został przez mechanizmy "wolnego

    Dzięki za ten wykład Gwiazdowskiego ..)

    moją uwagę zamieniłeś na twierdzenie .. czy nie uważasz że to jest spore
    nadużycie?
    a Gwiazdowski dobrze prawi :)

    ja natomiast prognozuję, że teraz będzie się nabijało kolejne balony,
    certyfikaty, opcje itp. instrumenty .. - tym razem na obracanie limitami CO2 ..
    jednym słowem, będzie kolejne, wielkie nabijanie przeciętnych ludziów w butelkę,
    a Polaków wręcz z torbami się puści .. bo chyba o to chodzi ! :(

    Barbara

  • 6. Data: 2009-02-01 02:54:11
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    Endriu, nie wiem co jest bzdurą, ale najwyraźniej nie zrozumiałeś tego, co mówił
    Gwiazdowski. Super wykład :)
    Niektóre spostrzeżenia i twierdzenia jakby mi z moich ust wręcz wyjmował.

    Dla zainteresowanych: wykład trwa godzinę, ale naprawdę dobrze się tego słucha
    Barbara

  • 7. Data: 2009-02-01 09:26:45
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Endriu, nie wiem co jest bzdurą, ale najwyraźniej nie zrozumiałeś tego, co
    > mówił
    > Gwiazdowski. Super wykład :)

    Przypominam ci twoje słowa:

    > Bardzo dziękuję za taki wolny rynek ...

    które sugerują jakoby wolny rynek był bezpośrednią przyczyną kryzysu. A
    Gwiazdowski wyraźnie spostrzega że przyczyną kryzysu była DECYZJA
    URZĘDNICZA - czuli ustawa o dostępie do wolnego kredytu.....

    Dr.Endriu

  • 8. Data: 2009-02-01 10:11:51
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    45

    > (kawał porządnej życiowej analizy - również na temat przyczyn obecnego

    zawsze lubulem sluchac gwiazdowskiego. Ma swoje tez za uszami i prowadzi
    swoj kramik. Ale gdyby stanal przed prawdziwymi wyzwaniami ktore dotyczylyby
    jego samego i jego rodziny to raczej zachowalby wiecej pokory.

  • 9. Data: 2009-02-01 22:15:43
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    przyczyną kryzysu była DECYZJA
    > URZĘDNICZA

    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    3*yes,
    i dopisz sobie doc. do nicka....

  • 10. Data: 2009-02-01 22:31:16
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > 3*yes,
    > i dopisz sobie doc. do nicka....

    Niech ci będzie, od dzisiaj rezygnuje z ksywy Dr.Endriu (która jak widać
    wzbudza niepotrzebne kontrowersje), i będę występował pod ksywą Endriu.

    Endriu