  • 11. Data: 2009-08-22 16:38:39
    Temat: Re: Z forum mBank...
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Sie, 16:11, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Nie tak do końca. PB obliguje do sprawdzenia zdolności kredytowej.

    Ale nie ma sankcji karnej za niesprawdzenie ;-)

  • 12. Data: 2009-08-24 12:18:02
    Od: maruda <r...@n...com>

    [Nieważne na czyj post odpowiadam, kliknąłem w najświeższy post z
    tematu, jaki mi się nasunął]

    A gdyby tak:
    Pani się rozwodzi z mężem (koszt, to kilka kpln no i musi zajść "rozpad
    więzi") i w toku zgodnego podziału majątku oddaje mu wszystko, po czym
    mówi "a skoczcie mi teraz na emeryturę". Po kilku miesiącach wprowadza
    się do swojego byłego męża, ale już na zasadzie konkubinatu. A może i
    małżeństwa, ale już z intercyzą/rozdzielnością, jak niejacy Ela Taylor i
    Rysiu Burton robili zdaje się kilkakrotnie.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2009-08-27 10:23:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "maruda" <r...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > małżeństwa, ale już z intercyzą/rozdzielnością, jak niejacy Ela Taylor i
    > Rysiu Burton robili zdaje się kilkakrotnie.

    To pozostaje skarga Pauliańska

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skarga_paulia%C5%84ska

  • 14. Data: 2009-08-27 15:56:58
    Od: maruda <r...@n...com>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "maruda" <r...@n...com> napisał w wiadomości

    > To pozostaje skarga Pauliańska
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Skarga_paulia%C5%84ska

    Bardzo dziękuję za wysoce rzeczową odpowiedź i objaśnienie. Serio. Nie
    znałem tego aspektu.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.