  • 1. Data: 2008-01-29 08:47:53
    Temat: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Jak wyżej, warto je mieć ?
    Przy odpowiednich obrotach
    niektóre są za darmo, macie jakieś typy ?

  • 2. Data: 2008-01-29 09:02:21
    Temat: Re: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > niektóre są za darmo, macie jakieś typy ?

    Jak w watku poniżej polecam VW bank

    jk

  • 3. Data: 2008-01-29 11:40:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sty, 09:47, "Paweł" <p...@u...to> wrote:
    > Jak wyżej, warto je mieć ?
    > Przy odpowiednich obrotach
    > niektóre są za darmo, macie jakieś typy ?

    Wez se Golda z Eurobanku za 50 zl rocznie

  • 4. Data: 2008-01-29 13:22:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Sty, 09:47, "Paweł" <p...@u...to> wrote:
    > Jak wyżej, warto je mieć ?
    > Przy odpowiednich obrotach
    > niektóre są za darmo, macie jakieś typy ?

    Przyglądając się ofercie kart złotych, zwracaj uwagę na to, jakie
    korzyści możesz mieć z tej karty w stosunku do karty o powiedzmy
    niższym prestiżu.
    Zobacz, czy karta ma porządne ubezpieczenie w podróży, pakiet
    assistance, serwis Concierge no i ile ona kosztuje.
    Warto rozważyć następujące produkty:
    Citibank - dobry pakiet ubezpieczeń, Concierge jest, program rabatów w
    sklepach z wyższymi upustami dla Goldów. Możliwość zwolnienia z opłaty
    rocznej.
    ING - dobry pakiet ubezpieczeń, możliwość zwolnienia z opłaty
    rocznej.
    Polbank EFG - jw. ale co ze zwolnieniem z opłat, to nie wiem.
    Eurobank - najtańsza złota karta z przyzwoitym ubezpieczeniem.
    Multibank - całkiem dobre ubezpieczenie, Concierge jest, zwolnienie z
    opłaty rocznej możliwe.

  • 5. Data: 2008-01-29 18:07:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Jak wyżej, warto je mieć ?

    Chyba tylko po to aby pani kasjerka sie do nas ladniej usmiechala :)

    A na serio, to owszem warto jesli potrzebujesz wiekszych limitow.
    Inaczej nie ma sensu, prestiz watpliwy, bonusy niewiele wieksze niz te
    na kartach zwyklych, a zawsze mozna dostac w leb od jakiegos dresa.

    > Przy odpowiednich obrotach
    > niektóre są za darmo, macie jakieś typy ?

    Ja mam Golda Multibanku i Millenium. Tym Multibankowym dzisiaj nie
    moglem zaplacic w sklepie spozywczym i po 3 probach zrezygnowalem. Ot i
    prestiz :)

    Aczkolwiek karty mozna miec faktycznie darmowo i to w dosyc prosty sposob.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-01-29 19:27:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Wątpię, 99% pań w sklepach nie odróżnia kart, czy to złota,
    > sraczkowata czy platynowa. Z uporem maniaka widząc czipa próbują kartę
    > przecisnąć przez szczelinę przeznaczoną dla paska.

    Czip to inna technologia, wiec to oczywiste ze moze byc to zbyt trudne.

    Natomiast karty zlote od innych odrozniaja. Platynowych moga nie
    odrozniac, zwlaszcza ze ludzie czesto nie wiedza, ktora jest "lepsza"
    zlota czy platynowa.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-01-29 19:48:25
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

  • 8. Data: 2008-01-29 20:12:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Natomiast karty zlote od innych odrozniaja. Platynowych moga nie
    > odrozniac, zwlaszcza ze ludzie czesto nie wiedza, ktora jest "lepsza"
    > zlota czy platynowa.

    Ok, ale w czym odroznianie kart ma tu komukolwiek pomoc?
    Dla sprzedawcy istotna jest autoryzacja, kolor karty na brak
    autoryzacji nie pomoze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2008-01-29 20:17:22
    Temat: Re: Z?ote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Ok, ale w czym odroznianie kart ma tu komukolwiek pomoc?
    > Dla sprzedawcy istotna jest autoryzacja, kolor karty na brak
    > autoryzacji nie pomoze.

    W podejsciu do klienta ? Jest wiele miejsc, gdzie jak placisz "zwykla"
    karta to obsluga dziwnie sie patrzy. Oczywiscie mozna to olewac ale
    czasem wygodniej jest wtopic sie w tlum. IMO

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-01-29 21:38:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > W podejsciu do klienta ? Jest wiele miejsc, gdzie jak placisz "zwykla"
    > karta to obsluga dziwnie sie patrzy.

    Powaznie? Przyznaje ze ja sie nie przygladam obsludze specjalnie, ale
    dziwnie to patrza jak im sie wyswietli "karte zatrzymac, klienta
    zastrzelic".

    A co to za specjalne miejsca? Chyba nie "busness klass" w biedronce?
    --
    Krzysztof Halasa